Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 88 van de 116 EersteEerste ... 3878868788899098 ... LaatsteLaatste
Resultaten 871 tot 880 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #871
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Wij hebben onze reis bij American Estates geboekt, ik ben ook van plan om daar onze 5 daagse tickets voor Disney te kopen, wij kunnen namelijk niet langer dan 5 dagen ivm andere plannen. Maar ben aan het kijken of ik voor dat geld ook een hopper kan krijgen. Je betaald daar nu voor een 5 daagse basic pas 277 euro

  2. Top | #872
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Met hopper wordt het zo'n 45 euro per kaartje duurder en dat moet je dan afwegen of het dat waard is voor jullie.

  3. Top | #873
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    zo net toch even de 21 day ultimate gekocht via de officiele disney holiday site ierland in euro's . die waren toch 110 euro goedkoper dan attractionstickets direct ierland op 3 kaartjes , dan maar geen "freebies"

  4. Top | #874
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    wij bezoeken elke keer weer de disney parken maar onze voorkeur van verblijf is rondom de Idrive
    nu ben ik over al de magic band tegen gekomen , ze verkopen ze zelfs op MCO
    maar hoe werkt dat ? kun je die `programmeren `via je disney account, is dit eenmalig of kun je hem elke vakantie weer gebruiken
    nu had ik mijn tickets via de website gekocht (will call), en daar ook mij fastpassen vast gelegd, tijdens ons bezoek aan MK heb ik nog via de app een fastpass gewijzigd
    werkt dat dan ook zo via die magic band ?

    dus wie is er bekend met het gebruik van zo`n band tijdens een (hotel) verblijf buiten Disney (zonder jaarkaart of dergelijke)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #875
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Magic Band van Disney kun je als je op een niet Disney locatie verblijft alleen gebruiken voor het Fastpass system en toegang.
    Je koppelt je toegangs kaart via de Disneyworld website aan je Magic band en dan kun je deze gebruiken voor de toegang.

    Als je nu ook je Magic band in de website registreert kun je ook je fastpassen vast leggen via dit systeem.
    Ik heb dit afgelopen november gebruikt (wel met een jaarpas, maar werkt hetzelfde voor normale tickets) en werkte goed, verbleef ook niet in Disney hotel/property.
    Zodra je de fastpasses gebruikt het kun je in de parken bij bepaalde fastpass stations nieuwe aanvragen gedurende de dag.

    In weze kun je de Magic band elke jaar weer gebruiken door je nieuwe toegangs kaart er weer mee te koppelen.

  6. Top | #876
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    oke, dank je voor je antwoord .. handig voor de volgende (en volgende ) vakantie(s) , ga er ook maar aanschaffen dan
    jammer dat je niet net als de WDW gasten je creditcard kunt koppelen ..(maar wie weet komt dat ooit nog wel)
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #877

    Standaard Disney kaartjes

    waar kan ik momenteel het voordeligst de Disney kaartjes kopen?
    hoe werkt het met de ANWB pas bij de AAA offices in Orlando? Kan je al van hieruit de tickets bestellen of is de ANWB pas alleen daar geldig?
    Ander tips mbt Disney kaartjes zijn ook welkom.
    Dank!!

  8. Top | #878
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Disney kaartjes

    Wii kochten onze tickets via arke ( een 5 way magic plus hopper ) voor zover ik weet is dat momenteel de goedkoopste alweet ik het niet zeker

  9. Top | #879
    Vaste Bezoeker oma van tijn's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    nijmegen
    Berichten
    96

    Standaard Re: Disney kaartjes

    ferry, vliegen jullie ook met Arke, ik kan de tickets niet vinden op de site van Arke

  10. Top | #880

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik heb zojuist 2 single day tickets op de Disney site gekocht voor Magic Kingdom.
    Ik ga hier pas de 23e van juni heen.
    Echter lees ik nu op de site:

    Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use.

    Iemand een idee wat hiermee word bedoeld?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •