Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 89 van de 116 EersteEerste ... 3979878889909199 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #881
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    ze bedoelen denk ik dat als je een meerdaags pas of opties heb je die binnen 14 dagen moet gebruiken na het eerste gebruik dus is er niets aan de hand. Ik had mijn tickets ook van te voren gekocht (ook single day) en het enigste wat er toen opstond was dat het een jaar geldig was....

  2. Top | #882
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Inderdaad, meerdaagse passen zijn slechts geldig binnen 14 dagen nadat je deze pas voor de eerste keer gebruikt. Met single day passen dus niet van toepassing.

  3. Top | #883

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Er staat echter wel in een kader 'Important Single-Day Ticket Details'. En dan dus de regel 'Tickets and any options purchased must be used within 14 days of first use'.

  4. Top | #884
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dat komt vast omdat dat een standaard tekst is voor de meerdaagse tickets, dus je niet druk maken want je mag gewoon op de door jullie gewenste dag het park in.

  5. Top | #885

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Oke bedankt! Zie nu ook dat ik al kan inplannen voor fastpass, en dat gaat nu tot midden juni!

  6. Top | #886
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Disney considering variable prices at parks


  7. Top | #887
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Disney considering variable prices at parks

    Ik denk prima idee.
    Maar ja, ik kan mijn bezoek plannen.
    En ik kan me voorstellen als je de kerstweek op vakantie wilt en je geen andere keus hebt je het hier helemaal niet mee eens bent..

    Zelf heb ik een annual pass en die geld dus precies wat ze hier bedoelen met de "goedkope" periode
    Wij mogen alleen door de weeks en niet in de periode tussen kerst en Nieuwjaar.
    Ook niet in de maanden juli en augustus.
    Maar wij betalen ook niet meer dan $ 233, 00 (ex tax) p.p. per jaar.

  8. Top | #888

    Standaard Entree bewijzen parken

    Goedenmorgen,


    Graag zou ik jullie advies/ervaring willen vragen omtrent het aanschaffen online van entreebewijzen voor de 5 WDW parken,

    1. Is het goedkoper?
    2. Print je de tickets zelf?
    2. Wat zijn de beste hoppertickets?
    4. Wat is een betrouwbare website/verkoper
    5. Geldigheidsdatum stel dat je ze begin 2016 koopt en je gaat zomer 2016?

    Dank alvast.

    Denise

  9. Top | #889
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Entree bewijzen parken

    1. Vaak wel (afhankelijk waar je ze in Orlando koopt. Aan de poort zijn het duurst)
    2. Afhankelijk waar je ze koopt. Bij Attractiontickets direct zijn het echte kaartjes.
    3. ? Bedoel je of je het beste hoppertickets kan nemen? Hoppertickets moet je alleen nemen als je op 1 dag naar meerdere parken wil gaan. De meeste mensen doen dat niet als ze voor het eerste gaan. En als het veel geld scheelt zou ik zo plannen dat je geen hopper nodig hebt.
    4. Nooit tickets kopen bij verkopers die al gebruikte tickets verkopen (met overgebleven dagen). De tickets zijn persoonlijk en het is verboden. Hier op het forum vind je veel van de aanbieders terug (attractiontickets direct (Duitsland, Ireland, UK), american estates etc)
    5. Het meerdaagse ticket gaat in vanaf de eerste dag van gebruik (en is dan 14 dagen geldig voor het aantal dagen dat je betaald hebt).

  10. Top | #890
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo Nientje, ik heb je vraag samengevoegd met een bestaand onderwerp. Wellicht dat je met wat teruglezen al veel van je vragen beantwoord ziet.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •