Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 86 van de 116 EersteEerste ... 3676848586878896 ... LaatsteLaatste
Resultaten 851 tot 860 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #851
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ook hier nog nooit gebruik gemaakt van de hopper optie . Mijn mening is ook dat je beter 1 park rustig kunt doen en genieten van alles rondom je zodat je ook de details ziet . Namiddag gingen wij altijd een paar uurtjes aan het zwembad liggen om dan s'avonds terug te keren naar hetzelfde park .

  2. Top | #852
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Goed plannen is het belangrijkste om er voor te zorgen dat je de shows kunt zien, speciale avondshows en parades en dan heb je de hopper inderdaad niet nodig. Zoals eerder ook al gezegd word kost het je gauw een uur om te verkassen van park naar park en die tijd kun je beter besteden.

    Lekker vroeg naar het park toe en dan even een lijstje pakken van de showtijden en de parade tijden en dan ga je de attracties doen, rekening houdend met de shows/parades die je wilt zien.

    En vergis je niet, Epcot heeft een aantrekkelijke werking op kinderen door het landenpaspoort welke je kunt kopen en het gezichtsmasker wat overal gestempeld wordt in de landen. Onze kinderen verblijven altijd graag in Epcot.

  3. Top | #853
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wauw bedankt voor jullie informatie. Hier komen we een heel eind mee.

    Ik wist niet eens dat het ongeveer een uur duurt om in een ander park te komen.
    Ik ga vanavond de prijzen nog eens vergelijken en denk dat we dan toch maar voor een basic kaart gaan. Vind het ook zonde als we er niet aan toe komen om te hoppen dan gebruik ik het geld liever ergens anders voor. Ik ga dan wel voor een 7 daagse pas dan kunnen de kinderen na deze vier parken hun favoriete park kiezen om daar dan nog een keer naartoe te gaan.

  4. Top | #854
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik weet niet of je nog naar een waterpark en Disneyquest wil. Want dan is de Fun-And-More optie wellicht nog het overwegen waard.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #855
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    We willen zeker naar de waterparken. Disneyquest zegt mij niets, maar dat ga ik vanavond even opzoeken.

    Bedankt voor de tip.

  6. Top | #856
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #857
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    hey
    Ik ben aan het twijfelen om gewoon disney tickets te nemen of met waterpark en fun. Op het moment dat we gaan is onze dochter 2 jaar. Kunnen we er eigenlijk iets gaan doen met een kind van 2? En disneyquest is dit iets voor een kind van 2?
    alvast bedankt

  8. Top | #858
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Berichten
    480

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Disney Quest is niets voor een kind van 2 en in de waterparken kan je met een kind van 2 ook niet zo heel veel doen behalve in het water liggen en de lazy river uitproberen.

    Zelf zou ik dan voor de tickets zonder Quest en waterparken gaan.

  9. Top | #859
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Berichten
    57

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    was het ook aan het denken, we gaan naar discovery cove. Dus gaan we is een bezoekje aan aquatica.

  10. Top | #860
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik ben aan het kijken voor de park tickets. Zou iemand willen kijken of het goedkoper kan? Of dat het een juiste prijs is? Ik wil bij AE een 5 daagse basic park ticket kopen, dat is rond de 262 euro. Tickets voor onbeperkt BG, SW, Aquatica, universal studio's en legoland heb ik gezien bij attraction direct.ie. alles bij elkaar opgeteld zou ik op 566 euro p.p. komen. Denken jullie dat dit nog goedkoper kan? Alle hulp en adviezen zijn zeer welkom.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •