Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 110 van de 116 EersteEerste ... 1060100108109110111112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.091 tot 1.100 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #1091
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    wij hebben beiden attracties in oktober gedaan.
    een fastpass voor the river en daarna regelmatig de app in de gaten houden tot de wachtijd afnam.
    verstandig is zoiezo een dag te kiezen zonder magic hours
    Je kunt dan direct om 9.00 richting avatar dat scheelt ook nog wel eens
    Wij hebben uiteindelijk 90 min in de wachtrij gestaan en eerlijk gezegd leek het zo lang niet
    En... daarbij de attractie was het meer dan waard

    Ik koop 1 daagstickets op de wdw site zelf
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  2. Top | #1092
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik kijk net op de kalender voor tickets in de kerstweek
    alleen de kalender stopt bij 22 december voor een 1 daagsticket
    weet iemand of in die week gewoon de piek tickets van toepassing zijn ?
    we zijn in 2015 ook in de kerstvakantie geweest maar toen waren de gewone tickets nog van toepassing
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 12-05-18 om 16:54.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  3. Top | #1093
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ja dat is peak season: http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tickets.htm. Valt me gelijk op hoe duur 1-daagse tickets zijn Misschien een idee om tickets voor Mickeys very merry Christmas party te kopen? Die zijn iets goedkoper. Mag je natuurlijk niet heel de dag naar binnen van wel vanaf 16u en het duurt tot middernacht.

  4. Top | #1094
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    In de kerstweek is er geen Very merry xmas party meer
    op de officiele website kun je tot 22 dec een dagticket kopen
    voor de kerst week enkel meer daagse tickets
    De datums na 22 dec zijn niet aan te klikken als je een dagkaart wil kopen
    de kerstweek staat ook blanco
    ik vraag me dan ook af als ik een peak ticket koop voor 1 dag of hij dan daadwerkelijk geldig
    is in die week, het lijkt er nu op dat dagjes mensen worden vermijd
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  5. Top | #1095
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    http://www.orlandosentinel.com/busin...217-story.html, dit las ik een tijdje terug over de wachttijden voor Pandora. Het schijnt op dit moment ook nog steeds lastig te zijn om voor beide attracties een fastpass vast te leggen, Iig niet op een en de zelfde dag. Ik las ook al het advies om te wachten tot in 2019 andere attracties open gaan, zodat het nieuwtje er vanaf is en de focus niet meer zo op Pandora ligt.
    Afgelopen jaar lukte het ons de tweede week van de Disneytrip ze wel vast te leggen met de fastpass.
    We zaten in een Disneyhotel en dan mag je 60 dagen van te voren je fastpasses vastleggen. De eerste week zat direct al vol.. de tweede week echter niet. Dat komt omdat de Amerikanen zelf meestal maar een week maximaal gaan

  6. Top | #1096
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
    Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
    Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
    Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
    Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?

    Alvast bedankt!

  7. Top | #1097

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wij zijn nu in Disney. ‘S morgens vroeg om 9 uur ook al lange wachttijden bij de Avatar attracties maar die nemen in de loop van de dag af. Althans onze ervaring. Seven Dwarfs Mine train op korte termijn geen fastpass te krijgen!
    Wellicht als hotelgast meer voordeel? Bij ons was het wel een last minute beslissing om naar disney te gaan.

  8. Top | #1098
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romyvn Bekijk Berichten
    Hallo, even een vraag, hopelijk heb ik er niet overheen gelezen.
    Wij gaan in 2019 dus naar florida :-)
    Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
    Nu vind ik de prijzen bij undercover tourist op dit moment wel goed, alleen ze hebben alleen E-Tickets die geldig zijn voor heel 2019. De kaartjes per post zeg maar die lopen t/m februari 2019 (ik heb ze even gemaild).
    Nu vraag ik mij alleen af... kan je met de e-tickets ook fastpasses regelen? Er staat wel iets over op de site maar ik snap het niet helemaal... hoe gaat dat in zijn werk? Je moet de tickets omruilen daar toch?


    Alvast bedankt!
    Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.

  9. Top | #1099
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romyvn Bekijk Berichten
    Ik wil nu een 1 dag park hopper ticket kopen voor disney. We gaan dan sowieso bij opening gelijk naar AK, en dan voor het idee later op de dag naar MK.
    Alvast bedankt!

    Waarom maar 1 dag met Parkhopper en geen 2 dagen base? Wij gaan nu voor de 6e keer en heb in Disney eigenlijk maar 1x ooit gehopt. Zo jammer als je niet de hele dag in 1 park kan zijn. Afgelopen jaar hebben we alle parken zelfs 2 dagen gedaan...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  10. Top | #1100
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Als je het ticket aan je my Disney Experience koppelt dan kan je fastpasses reserveren. Het maakt niet uit wat voor ticket het dan is. Als je een Magicband hebt hoef je het eticket niet eens om te ruilen want dan is de koppeling genoeg. Zonder Magicband moet je wel even langs will call om je ticket te halen.
    Bedankt! Dat wilde ik even weten inderdaad!
    Ik denk dat ik ze maar alvast koop, dan ben ik echt heleaal klaar :-)

    Wij wilde eigenlijk helemaal niet naar dinsey gaan... we hebben een 14 daagse pas voor Universal. Maaaarr we zijn wel hele grote disney fans! We zijn al meerdere keren in parijs geweest, en dit is onze eerste keer Florida dus nog nooit in wdw geweest uiteraard. Maar we komen eigenlijk gewoon tijd te kort denk ik. Ik zit nog wel heel erg te twijfelen of we een 2 daagse pas moeten nemen... maar eigenlijk wilde we alleen naar AK gaan, omdat die zo totaal andres is dan parijs. Maar nu denken we toch om naar MK te gaan, alleen maar om er geweest te zijn. We hoeven dan niet zo nodig in de attracties denk ik...
    maar ik ga er toch nog even over nadenken :-) ik heb gelukkig nog wel even tijd.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •