Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 70 van de 116 EersteEerste ... 2060686970717280 ... LaatsteLaatste
Resultaten 691 tot 700 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #691
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: “No Expiration” Ticket Option May No Longer Be Offered Soon

    Bij de meestal zeer goed geïnformeerde Theme Park Insider staat inderdaad ook al wat info.
    Wat ik er nu uit opmaak is dat:
    - de optie van de Disney website is verdwenen,
    - de optie ook niet meer vermeld is op de ticketoffices van Walt Disney World (maar je er nog wel naar kunt vragen en het krijgt).
    - de optie vooralsnog wel nog voor ticketbrokers beschikbaar is (dus nog wel als je de tickets via een tussenpersoon aanschaft).

    DIt lijkt een voorbode van het helemaal verdwijnen van de non-expiration optie. Lijkt. Want zolang er geen officiele mededeling over is geedaan door Disney is niets zeker.

    De tekst van Theme Park Insider:
    Thanks to Twitter follower Dustin Harter for catching this. But when you go to the page to order tickets on Walt Disney World's new website, you'll find that you no longer can add the option to keep your Disney World theme park tickets from expiring.

    In fact, Disney's website now says " All ticket days must be used within 14 days of first use" and "Tickets and options must be used within 14 days of first use."

    This brings Walt Disney World's policy in line with Disneyland's where tickets also expire 14 days from first use. And it effectively ends the strategy of "overbuying" by getting a 10-day, no-expire ticket when you visit the Walt Disney World Resort, even if you won't be going to the parks for 10 days on your trip. Buying the 10-day ticket with a no-expire option "locked in" your unused visit days for future trips, at today's theme park prices. Given that Disney raises its ticket prices every year, this could be an effective way to hold down the cost of a Disney vacation. (I've got a few unused days on a 10-day ticket I bought a few years back, at an average cost of about $45 a day, with the park-hopper option included.)

    Needless to say, this changes the calculus for loyal, long-time Disney visitors, eliminating one of the reasons why some of those visitors chose not to buy tickets along with an on-site hotel package.

    Orlando-area readers, what are you seeing at the WDW ticket booths? Is "no-expire" gone there, too? Everyone else, what do you think of this change?

    Update: Twitter user @GertieTheDino89 reports that the "no-expire" option is still available, at least for now, using the "old" version of the WDW website -- the one without the new "My Disney Experience" links.

    Update 2: I've also heard from Twitter followers that the ticket booth signage for no-expire was removed last week, although other readers on our Facebook page have said you can get it if you ask, and the option remains available to travel agents through their portal into the WDW system.

    So is Disney in the middle of removing the option, as it's gone from some places and remains available in others? If you want no-expire tickets at today's prices, and don't want to take chances, better get 'em now before they're gone.
    Google vertaling:
    Dankzij Twitter volger Dustin Harter voor het vangen van deze. Maar als je naar de pagina om tickets op de nieuwe website van Walt Disney World's te bestellen, zult u merken dat u niet meer kunt de optie om uw Disney World pretpark tickets te houden van het aflopende toe te voegen.

    In feite, Disney's website zegt nu "Alle tickets dag moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik" en "Tickets en opties moeten worden gebruikt binnen 14 dagen na het eerste gebruik."

    Dit brengt Walt Disney World's beleid in lijn met Disneyland, waar tickets ook 14 dagen vervallen vanaf het eerste gebruik. En het effectief de strategie van "overbuying" door het verkrijgen van een 10-daagse eindigt, no-vervallen ticket bij een bezoek aan het Walt Disney World Resort, zelfs als u niet zal gaan naar de parken gedurende 10 dagen op uw reis. Het kopen van de 10-daagse ticket met een no-expire optie "opgesloten in" uw ongebruikte bezoek dagen voor toekomstige reizen, bij thema van vandaag park prijzen. Gezien het feit dat Disney haar ticketprijzen verhoogt elk jaar, kan dit een effectieve manier om te houden van de kosten van een Disney vakantie. (Ik heb een paar ongebruikte dagen van een 10-daagse ticket kocht ik een paar jaar terug, tegen een gemiddelde kostprijs van ongeveer $ 45 per dag, met de meegeleverde park-hopper-optie.)

    Onnodig te zeggen, dit verandert de calculus voor trouwe, lange tijd Disney bezoekers, waardoor een van de redenen waarom sommige van die bezoekers heeft ervoor gekozen om kaartjes te kopen, samen met een eigen hotel-pakket.

    Orlando-area lezers, wat zie jij op de WDW kassa? Is "no-verlopen" daar ook weg? Iedereen anders, wat denk je van deze verandering?

    [B] Update [/ B]: Twitter-gebruiker @ GertieTheDino89 meldt dat de "no-expire" optie is nog steeds beschikbaar, althans voor nu, met behulp van de "oude" versie van de WDW website - de een zonder de nieuwe "Mijn Disney Experience "links.

    [B] Update 2 [/ B]: Ik heb ook gehoord van Twitter-volgers die het loket bewegwijzering voor no-vervallen werd verwijderd vorige week, hoewel andere lezers op onze Facebook-pagina hebben gezegd je kunt het krijgen als je vraagt, en de optie blijft ter beschikking van reisagenten via hun portaal naar het WDW systeem.

    Zo is Disney in het midden van het verwijderen van de optie, want het is gegaan van sommige plaatsen en beschikbaar blijft bij anderen? Als u wilt dat no-vervallen tickets tegen prijzen van vandaag, en wil je niet risico's te nemen, beter nu voordat ze weg zijn.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 15-01-13 om 21:43.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #692
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dus de waterparken houden we erin allebei of is 1 voldoende?
    Wat ik me namelijk afvraag is een 1/2 of 1 dag wel genoeg voor Magic Kingdom?
    We zijn al meerdere keren in Parijs geweest en wil je alles goed en rustig bekijken dan heb je wel meer dan 1 dag nodig(vooral de eerste keer).
    Is Magic Kingdom niet het ultieme Disney?

  3. Top | #693
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Voor mij is MK niet het ultieme Disney maar ik denk dat veel mensen wel aan MK denken als ze Disney horen. De vraag welk park wel of niet doen of welk park het leukst of meest Disney is, is al vaker op het forum gesteld. Zoveel formuleden, zoveel antwoorden.
    Een halve dag MK is zeker niet genoeg, je zal dan veel moeten missen en je kan niet echt genieten van alles wat het park te bieden heeft.
    Of je beide waterparken moet doen, hangt vooral af van wat voor tickets je koopt. Als je de funoptie neemt dan zou ik zeker beide parken bezoeken maar als je los voor het waterpark gaat betalen dan hangt het er van af hoe leuk je een waterpark vindt. Ze zijn iig verschillend genoeg om je in beide te kunnen vermaken. Maar het zijn beide waterparken dus ook genoeg overeenkomsten.

  4. Top | #694
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ze zijn beide erg leuk maar de meeste Florida gangers hebben wel hun favoriet. Voor ons is dat Typhoon Lagoon vanwege het relaxte sfeertje maar anderen zweren weer bij Blizzard Beach vanwege de glijbanen.

    Magic Kingdom is een flink park. Veel attracties zijn in naam hetzelfde als in Parijs maar zijn in detail toch anders. Zelf vinden we het erg leuk om die verschillen te zien. En Magic Kingdom zit vol leuke details, daar wil je niet doorheen rennen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #695
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Yep de sfeer die in mk hangt vind je in geen 1 ander park . Het is de sprookjesachtige sfeer het vele roze de muziek met mickeyoren oplopende mensen neen dat vind je in de andere parken gewoon minder . En trek hier een dag voor uit dan moet je niet in een draf door het park lopen en kan je ook gewoon genieten .

  6. Top | #696
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wellicht ten overvloede, maar ik wil toch helemaal zeker zijn dat onderstaande aannames kloppen.

    Wij gaan in mei hoogstwaarschijnlijk 12 dagen naar Orlando met een kleine van 3. In die tijd willen we ook graag naar de verschillende disneyparken en SeaWorld. Nu zit ik eraan te denken om onderstaande tickets te bestellen en ongeveer deze indeling te gebruiken. Zouden jullie eerder voor optie 1 of 2 gaan? Daarnaast ben ik benieuwd of de opties ook kloppen qua kosten (ongeveer).

    Optie 1:
    Walt Disney World® Four(4) Day MAGIC BASE MET FUN AND MORE OPTION tickets inclusief 4 dagen toegang tot één van de volgende parken: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios , PLUS voor vier keer toegang een keuze uit de volgende Parken:Blizzard Beach, Typhoon Lagoon,Disney Quest Indoor Interactive Park, Disney’s Oak Trail Golf Course (tee time reservering noodzakelijk) en Disney's Wide World of Sports Complex. (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
    ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket inclusief 4 FUN OPTIES!!

    kost €704 voor 3 personen

    3 losse tickets voor SeaWorld +- 175,--

    Totaalprijs +- € 880,--

    Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
    1 -- rusten
    2 -- waterpark disney + rusten
    3 -- MK
    4 -- waterpark disney + rusten
    5 -- HS
    6 -- rusten
    7 -- Seaworld
    8 -- waterpark disney
    9 -- AK
    10 -- waterpark disney + MK in de avond (vuurwerk en parade's)
    11 -- rusten
    12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers

    optie 2:
    Walt Disney World® Four(4) Day BASE tickets inclusief 4 dagen toegang met keuze uit: Disney’s Animal Kingdom®, Magic Kingdom, Epcot, Disney's Hollywood Studios (Geldigheidstermijn is 14 dagen na eerste dag gebruik)
    ACTIE : U betaalt voor een 3 daagse ticket maar ontvangt een 4 daagse Ticket!
    kost € 590 voor drie personen

    3 tickets tbv Seaworld + aquatica
    kost +- € 275

    Totaalprijs +- € 865


    Dagindeling (voorbeeld, want je weet nooit hoe het daar loopt met een kleine):
    1 -- rusten
    2 -- MK
    3 -- rusten
    4 -- HS
    5 -- rusten
    6 -- AK
    7 -- rusten
    8 -- SeaWorld
    9 -- rusten
    10 -- Aquatica
    11 -- MK in de avond (vuurwerk en parade's)
    12 -- rusten + rijdag naar Fort Myers

    Wat vinden jullie van het bovenstaande? Klopt het allemaal en wat zouden jullie doen?

  7. Top | #697
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Lastig om voor jou te beslissen. Ik denk dat epcot inderdaad een minder park is voor ene 5 jarige en zou dat dan ook overslaan. Met je 4 dagen MYW ticket kan je inderdaad 2 keer naar MK en de andere twee dagen gebruiken voor HS en AK. Het vuurwerk van MK is wel heel erg leuk, ik zou het zeker proberen te bezoeken. Seaworld en Aquatica hebben wij niet bezocht dus kan ik je ook niets over vertellen.

  8. Top | #698
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Grappig, ik zat net op je site te kijken Ziet er inderdaad impressive uit!

    Ik snap dat de beslissing niet voor mij kan worden gemaakt hoor. Het ging mij er ook om of optie 1 (met de aparte bezoeken naar de waterparks) ook helemaal gedekt is met de tickets van Disney. Daarnaast ben ik benieuwd of er mensen zijn met ervaringen met zo'n kleintje. Is zo'n schema (ongeveer) te doen met een kleine?

  9. Top | #699
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik vind dat je een keurig reisschema hebt gemaakt met genoeg rustpunten. Die rustdagen ga je toch wel vullen met al het moois wat Florida je te bieden heeft.
    Als je MYW tickets hebt met FUN and More optie dan kun je dus ook naar de waterparken van Disney. Voorbeeld: heb je een 4 dagen MYW ticket met Fun optie dan kun je dus 4 keer naar een thema park en 4 keer naar een fun optie (dit is meer dan alleen de 2 waterparken). Met andere woorden je kan dan dus 8 dagen vullen. Je mag op een dag niet naar twee thema parken maar je mag op 1 dag wel naar een thema park en een waterpark (als je dat zou willen)
    Laatst gewijzigd door chippie; 16-01-13 om 18:38.

  10. Top | #700

    Standaard Wie heeft een tip voor Florida tickets

    Binnenkort gaan wij weer naar Florida voor een maand en willen graag onbeperkt vele parken gaan bezoeken. Disney is het belangrijkste vandaar dat ik de oproep dan ook hier plaats. Zijn er mensen die de afgelopen tijd nog in Florida zijn geweest en mij tips kunnen geven waar en welke kaarten het best te kopen zijn. We willen ongeveer 21 dagen parken bezoeken vanaf de international drive waar we zitten. Ik hoop op een hoop reactie zodat andere vakantiegangers dit jaar er ook gebruik van kunnen gaan maken. Alvast bedankt voor je reactie. Duckie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •