Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 68 van de 116 EersteEerste ... 1858666768697078 ... LaatsteLaatste
Resultaten 671 tot 680 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #671
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Op klikken lukt inderdaad wel! Maar dan.... WDW heeft z'n site helemaal aangepast, ziet er weer netjes uit. Misschien heeft het daar mee te maken?

  2. Top | #672
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Vreemde site In Internet Explorer krijg ik inderdaad een foutmelding:



    Maar in mijn default browser Chrome werkt het nog gewoon:

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #673
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: 1-dag tickets met waterparkfun

    Hier een andere link bij Disney met dezelfde tekst: http://disneyworld.disney.go.com/faq.../#subCategory5
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #674
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    15

    Standaard Probleem aankoop tickets WDW

    Reeds meerdere malen heb ik getracht via de officiële website tickets aan te kopen voor WDW. Telkens krijg ik echter de melding dat de transactie niet kan doorgaan Gezien het feit dat je de kaart moet presenteren bij afhaling van de tickets is de betaling met de kaart van een ander niet mogelijk...Heeft er toevallig nog iemand dergelijke problemen ondervonden bij aankoop van de tickets? Zo ja, wat was de oplossing?

    Vriendelijke groeten,
    Kristof

  5. Top | #675
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Probleem aankoop tickets WDW

    Ik kocht vorig jaar mijn tickets bij American Estates.nl heldere site, prima prijzen in euro's die ECHT onder invloed van de koers dalen en stijgen.. ze hadden destijds ook mooie aanbiedingen
    7 dagen entree voor de prijs van 5! En wat erg prettig was, was het feit dat het echt kaartjes waren en geen vouchers...

    Mijn tickets voor Seaworld kocht ik bij Undercovertourist.com die tickets kocht ik in december, toen ik in februari op het adres was waar ik ze op kon halen, kreeg ik de mededeling dat ze bijna terug waren gestuurd.. ze lagen er al al die tijd....
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #676
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Tijdelijk niet in: Kissimmee / Orlando
    Berichten
    1.273

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ik moet zeggen dat de site van American Estates wat betreft de Disney tickets heel overzichtelijk is.
    Founder of 2 Florida/Orlando forums

    Karakter zonder kennis heeft vaker succes dan kennis zonder karakter!
    Florida: 2002,2003,2004,2005,2006,2007,2009(2x),2010,2011(2 x), 2012(2x),2013(2x),2014(2x),2015(2x),2016,2017(2x), 2018,2019(2x),2023

  7. Top | #677
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    15

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Bedankt voor de snelle reacties! Op de site van undercovertourist heb ik mijn andere tickets ook besteld...Echter is het zo dat zowel op deze site als die van American Estates enkel meerdaagse tickets verkrijgbaar zijn...Aangezien we slechts 1 dag Disney zullen doen is dit zonde van het geld vind ik persoonlijk...Dan nog maar even verder zoeken...

  8. Top | #678
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    1-dags tickets worden ook niet goedkoper aangeboden. Pas vanaf 3 dagen wordt het goedkoper. Dus gewoon aan de poort kopen...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #679
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    wij (twee volwassen en 1 kind van 5jaar) gaan in Juli naar Florida.
    Nu ben ik aan het stoeien met tickets voor parken. We hebben 10 nachten In Orlando, nou dacht ik dat is genoeg maar kom nu toch wel een beetje in de knoei.
    We hebben 9 volle dgn in Orlando maar ben bang dat de eerste al op gaat aan bijkomen van de vliegreis van de vorige dag. De 10de dag in orlando gaan we verder richting Sarasote en daarna weer verder dus heb 8 dagen in Orlando. Nou is het zo dat we helemaal Disney gek zijn en dus de 4 parken bezocht gaan worden met evt nog waterparken.
    Ook wilde we nog naar het Kennedy spacecenter en naar Seaworld. Natuurlijk wilde ik het geld ook laten rollen in de malls maar ben bang dat ik dat toch verderop in de reis zou moeten plannen.
    Help! wie kan me wat tips/opmerkingen geven om me verder te helpen?

    Groetjes Angela

  10. Top | #680
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    @P9ol; dit wordt lastig, de een zegt benut elke minuut de ander zegt neem rust genoeg. M.a.w. je zult verschillende adviezen krijgen en daar zul je uit moeten filteren wat voor jullie het best is.
    Mijn persoonlijke advies zou zijn, koop een 4 dagen MYW ticket met water & fun optie. Dan kun je 1 keer naar elke thema park en daarnaast nog 4 keer naar de verschillende fun opties.
    Vaak zijn er aanbiedingen van 4 dagen voor de prijs van 3 of 5 dagen voor de prijs van 4. Onze ervaring is, dat je met 4 dagen thema park en daarnaast nog eens 2 keer naar een water park al weer 6 dagen verder bent. JE hebt een kind bij je van 5 jaar, die gaat echt moe worden van alle drukte en de warmte. Je zult dus keuzes moeten maken of je 's ochtends vroeg gaat of 's middags en door in de avond. In de hitte de hele dag lijkt mij niet ideaal. Wij hebben dat niet gedaan. Ik zou lekker zorgen dat je in de ochtend voor opening bij het park bent en dan rond een uur of 2 - 3 weer naar hotel/villa om lekker bij te komen zodat je volgende dag weer het volgende thema park kan doen.
    Maar nogmaals, je zult ook andere adviezen krijgen waar ook weer wat voor te zeggen valt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •