Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 116 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #211
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    12

    Standaard Magic Your Way?

    Hi iedereen,

    hoewel ik vaker in Florida - en Disney World - ben geweest, ontstaat er bij mij iedere keer weer onduidelijkheid over de vele verschillende combinaties wat entreebewijzen betreft. Tot op heden kochten wij altijd losse kaarten, nu gaan we voor het eerst aan de haal met de beruchte Magic Your Way-tickets.

    Máár...(en misschien is dit een wat domme vraag), als ik via de officiële Disney-site een 6 Day Ticket aanschaf met de Water Park Fun & More Option. Betekent dit dan dat ik

    - Binnen 14 dagen zes keer een Disney-park in mag? Logischerwijs zou dit dan worden 1x Magic Kingdom, 1x MGM, 1x Epcot, 1x Animal Kingdom, 1x Typhoon Lagoon én 1x Blizzard Beach.

    - Of betekent dit dat ik binnen 14 dagen zes keer een van de 'big four' in mag, en daarnaast ook nog eens zes keer naar één van de twee waterparken? Dan zou dat betekenen dat je je in principe twaalf hele dagen aan alleen Disney kunt vergapen.

    Of houdt het wéér iets anders in? Via Disney's site wordt het me in ieder geval niet echt duidelijk.

    Bedankt!

    <<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over Disney's MYW-tickets.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 16-07-10 om 18:53. Reden: zie opmerking

  2. Top | #212
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Magic Your Way?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy Bekijk Berichten
    Máár als ik via de officiële Disney-site een 6 Day Ticket aanschaf met de Water Park Fun & More Option. Betekent dit dan dat ik
    - Binnen 14 dagen zes keer een Disney-park in mag (éen park per dag) en zes keer naar een waterpark/ Disney Quest mag (ook éen park per dag)!

    Water Park Fun & More** Option
    Includes one admission per day to your choice of Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, DisneyQuest Indoor Interactive theme park, ESPN Wide World of Sports Complex and Disney's Oak Trail Golf Course (with reserved tee time) for each day of your ticket

    Dat wordt dus dolle pret!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 15-07-10 om 12:36. Reden: quote gerepareerd



  3. Top | #213
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Magic Your Way?

    Klopt helemaal en zo staat het ook op de Disney site:


    Water Park Fun & More** Option
    Includes one admission per day to your choice of Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, DisneyQuest Indoor Interactive theme park, ESPN Wide World of Sports Complex and Disney's Oak Trail Golf Course (with reserved tee time) for each day of your ticket.
    Lees ook de onderstaande onderwerpen eens door:

    - Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
    - Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #214
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Magic Your Way?

    Dan heb ik het steeds verkeerd gelezen #-o
    Koop je dus een meerdags ticket met fun (Geen hopper) dan kan je per dag naar 1 pretpark en ook nog eens naar een waterpark of iets anders.
    Thx
    grz
    Ton
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  5. Top | #215
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Magic Your Way?

    Waarom zou je er anders extra voor gaan betalen? Lijkt me een beetje onlogisch
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #216
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Magic Your Way?

    Ik heb me er ook niet onwijs in verdiept, wij hadden 21 day Ultimate tickets. Maar zo op het eerste gezicht dacht ik gewoon 6x in totaal dus inclusief waterparken. Zodat je dus extra betaalt om ook naar de waterparken te mogen, maar wel in die 6x.
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #217
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    17

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Als ik kies voor een 10-daagse MYW basis-pas kan ik dan op 1 dag ook 2 parken bezoeken als ik hiervoor een extra dag afgeef ??

    Dus op 1 dag MK en AK en dan houd ik nog 10-2 = 8 bezoeken over. Klopt deze veronderstelling ??

    Heb deze hele discussie doorgenomen maar kon antwoord niet vinden.

  8. Top | #218
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Klopt helemaal. En als je er de Hopper optie er bij koopt dan mag je gedurende de dag alle parken bezoeken..

    Het is allemaal best logisch eigenlijk
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #219
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010

    Ehm .... dat kan niet met een MYW Base-ticket. Je kunt per kalenderdag één park-dag gebruiken. Dus één park per dag.

    Als je meerdere parken per dag wilt doen ben je gebonden aan de enige-echte hopper-optie.

    NB: Als je plus-opties erbij hebt genomen, dan kun je op één kalenderdag wel één park-dag en één plus-dag gebruiken. Dus 's ochtends naar Magic Kingdom, 's middags afkoelen in Blizzard Beach en 's avonds terug naar MK kan daarmee.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-07-10 om 20:27.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #220
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    22

    Standaard Water Park Fun & More

    Ik heb een 10 daagse toegangskaart (10 dagen toegang binnen periode van 14 dagen) voor WDW, met daarbij de Water Park Fun & More**. Ik heb geen park hopper.

    Nu snap ik niet helemaal hoe de waterpark optie werkt. Volgens onderstaande tekst heb ik één toegang per dag voor de waterparken en Disney quest, maar volgens mij ben ik op één dag in zowel Blizzard Beach als Disney quest geweest.

    Tweede vraag:

    Heb ik voor de waterparken net zoals de normale parken ook voor tien dagen toegang, of is dit onbeperkt binnen de 14 dagen?

    Bedankt voor de hulp alvast!

    Includes one admission per day to your choice of Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, DisneyQuest Indoor Interactive theme park, ESPN Wide World of Sports Complex and Disney's Oak Trail Golf Course (with reserved tee time) for each day of your ticket.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •