Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 75 van de 116 EersteEerste ... 2565737475767785 ... LaatsteLaatste
Resultaten 741 tot 750 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #741
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hoi allemaal,
    in september gaan we weer naar Orlando, en uiteraard willen we daar 2 dagen Disney doen, maar we gaan voor het eerst naar een Disney Waterpark.
    Nu zie ik dat er Magic Your Way tickets bestaan met een Water Park fun & More optie (op attractionsdirect.de)


    • Eintritt in Magic Kingdom Park, Epcot, Disney's Animal Kingdom Theme Park oder Disney's Hollywood Studios an einem frei wählbarenTag; pro Besuchstag kann jeweils einer dieser 4 Parks besucht werden
    • Zusätzlich erhalten Sie Eintritt in Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, Disney's Oak Trail Golf Course, ESPN Wide World of Sports Complex und DisneyQuest Indoor Interactive Theme Park; die Anzahl dieser Besuche erhöht sich analgog der Gültigkeit des Tickets: (Bsp: 3 Tage Ticket = 3 Besuche der Zusatzparks). Bei 1 und 2 Tage Tickets erhalten Sie automatisch 2 Besuche in den Zusatzparks


    Ter bevestiging voordat ik het verkeerd begrijp, als we dus 2 dagen naar Disney willen kunnen we gewoon een MYW 2 dagen ticket bestellen (met waterpark park fun & more optie ) ? ( 2 dagen pretpark en dan 2 dagen een keuze op de zwembaden of golf/sportcomplex? )

    Alvast bedankt!

  2. Top | #742
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dat klopt zo.

  3. Top | #743

    Standaard base tickets disney

    Weet iemand of je met een meerdaags base tickets op 1 dag wel twee keer naar hetzelfde park kan? Wij hebben een zoontje van twee en die zou ik aan het einde van de dag even willen laten slapen in het hotel en dan in de avond weer terug. Heb ik dan een parkhopper nodig?? of kan je iets van een stempel krijgen

  4. Top | #744
    Florida Groupie theovg's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    290

    Standaard Re: base tickets disney

    Volgens mij krijg je een stempel,ik ben zelf een keer wat uit mijn auto gaan halen kreeg ik ook een stempel.

  5. Top | #745
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: base tickets disney

    Dat kan zonder problemen . Ik denk dat je gewoon je ticket terug moet laten scannen of je nog een stempel krijgt weet ik niet zeker .

  6. Top | #746
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: base tickets disney

    Naar het zelfde park mag wel op 1 dag, niet naar verschillende parken.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  7. Top | #747
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: base tickets disney

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judylou Bekijk Berichten
    Weet iemand of je met een meerdaags base tickets op 1 dag wel twee keer naar hetzelfde park kan? Heb ik dan een parkhopper nodig?? of kan je iets van een stempel krijgen
    Ja naar hetzelfde park op een dag mag je zo vaak als je wil in en uit. Je scant gewoon opnieuw je ticket.
    Parkhopper = de naam zegt het al je hopt van het ene naar het andere park, dat gaat met een base ticket niet
    Stempel heb ik nog nooit gehad je ticket is je toegang.

  8. Top | #748

    Standaard Re: base tickets disney

    Dank jullie wel, dan gaan we de kaartjes regelen

  9. Top | #749
    Vaste Bezoeker captain-oats's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    69

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marita Bekijk Berichten
    Dat klopt zo.
    Dank je wel, kaartjes zijn besteld en kreeg zojuist een mailtje dat ze al verstuurd zijn!

  10. Top | #750
    Regelmatige Bezoeker JanLoots's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Hallo Allen,

    Door het doorlezen van het forum weet ik inmiddels wel zo ongeveer waar ik de tickets kan kopen. Omdat we ongeveer 10 dagen een villa willen huren, willen we ook tickets hebben die daarin passen. Willen naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, Epcot maar ook Universal, Bush Gardens, Sea World, Blizzard Beach en Typhoon Lagoon. Welke combi's raden jullie ons aan.....wat zijn de goedkoopste opties.
    Alvast dank voor de tips.

    Gr. Jan
    Let's do It zie onze Website: http://usa-let-s-do-it.webnode.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •