Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 93 van de 116 EersteEerste ... 43839192939495103 ... LaatsteLaatste
Resultaten 921 tot 930 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #921
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    37

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Op de uk site is tot 8 oktober een aanbieding dat je het dinerpauze gratis erbij krijgt en ook de memorymaker tov 200 dollar. Via de us site is het boeken van hetzelfde arrangement ongeveer 100 euro duurder voor 5 nachten. Dat scheelt veel. Wij hebben voor volgend jaar geboekt. Dit hebben we een paar jaar geleden ook gedaan en het was echt top geregeld. Verder zou ik het dinerplan met 1 tafelservies pakken. Hiermee kun je het disneyontbijt boeken. Dat is zoveel dat je 's middags genoeg hebt aan de snack en dan heb je je avondeten ook nog gratis.

  2. Top | #922
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Ontbijt kan ook met het quick menu
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  3. Top | #923
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Niels82 Bekijk Berichten
    Ontbijt kan ook met het quick menu
    Ja dat kan zeker maar dan is het alleen een entree en drinken. Lunch is entree, toetje en drinken. Voorbeeld: Ontbijt in Old Port Royale (Caribbean Beach). Je neemt de bounty platter voor $8,99 met drinken. Of lunch en je neemt de Angus bacon cheeseburger voor $11,19 met drinken en als toetje een Mickey ice cream bar voor $3,99. Je lunch is dus $6 duurder. Dus het is slimmer om je ontbijt out of the pocket te betalen en je lunch met het dining plan.

  4. Top | #924
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Mee eens Mushu,
    Zie ook veel mensen advies geven om in de ochtend idd een snack te pakken gezien sommige snacks (zoals cinamon roll) enorm zijn. Hetzelfde bij andere parken. En dan uitgebreide lunch en diner te pakken.
    De upgrade naar full dinner is alleen interessant als je aan tafel bestelling wilt hebben en dus meer experience wilt dan anderen.
    Maar dat is wat ik erover lees, niet uit ervaring
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  5. Top | #925
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Berichten
    19

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Over de kaartjes (Magic Kingdom), deze waren vorige week het goedkoopst bijde Wallmart, $95,- incl tax. (1 dags)

  6. Top | #926
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Loont zeker de moeite om even te kijken bij het Visitors Center aan de International drive, dit word gerund door vrijwilligers en zij hebben vaak leuke aanbiedingen http://www.visitorlando.com/plan-you...isitor-center/


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #927
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    180

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Wat een bizarre prijzen hé..... 95$ p.p. met een actie.

  8. Top | #928
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Disney tickets voor 1 dag zijn altijd al duur geweest. Als je meer dan 3 dagen gaat dan is de dagprijs stukken lager.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #929
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2015
    Berichten
    57

    Standaard Disney tickets wallmart

    Hoi allemaal,

    Sommige mensen kopen de toegangskaarten voor Disney in de wallmart. Heeft iemand dit al eerder gedaan? Ik ben benieuwd hoeveel het scheelt als je ze bij de wallmart koopt.

    Grtjes.

  10. Top | #930

    Standaard Re: Disney tickets wallmart

    Interessant. Dat wist ik niet. Ik heb op de website van Walmart gekeken maar daar staan ze niet. Ben benieuwd.
    Reis mee door Amerika! Blogs, Info, Tips & Roadtrip Tricks: www.stripesandstars.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •