Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 116 EersteEerste ... 3038394041425090 ... LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #391
    Stamgast deh78's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    178

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Vandaag 2 tickets besteld bij Orlando Fun Tickets 2 dagen met hopper pas
    koste samen $ 490 Dollar

    Gr. Dennis

  2. Top | #392
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2011
    Berichten
    174

    Standaard Disney's 14 Day Ultimate Ticket

    Ik zie door de bomen het bos niet echt meer.

    Is dit een goede site om ze te bestellen?

    http://www.orlando-ticket-deals.co.u...-ultimate.html

    Als ik trouwens op andere sites kijk staat er Created exclusively for UK Guest.
    Gaat dat nog een probleem zijn?

    Alvast bedankt.
    Laatst gewijzigd door wehave; 13-07-11 om 00:17.

  3. Top | #393
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    39

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Iemand ervaring met een disney jaarkaart voor Florida? We overwegen er een te kopen voor oktober/november. We zullen ruim 2 weken in Orlando verblijven en willen de 4 disneyparken plus de waterparken bezoeken. En verder nog 2x Universal, Bush Gardens in Tampa, Seaworld en Discovery Cove.
    Ik probeer uit te zoeken wat de voordeligste ticket optie is voor ons maar dat is nogal lastig vind ik. Er zijn zoveel opties.
    Alleen voor Bush Garden, Seaworld en Discovery Cove zijn we er al uit. Discovery Cove boeken met swim zodat we dag gratis Bush Gardens of Seaworld mogen doen. Dus evt optie extra 50 dollar bij betalen en beide parken doen in de komende 14 dagen.

  4. Top | #394
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Belle1974 Bekijk Berichten
    Iemand ervaring met een disney jaarkaart voor Florida? We overwegen er een te kopen voor oktober/november. We zullen ruim 2 weken in Orlando verblijven en willen de 4 disneyparken plus de waterparken bezoeken.
    Hier is een apart topic over. Maar het is toch een kwestie van de prijzen naast elkaar zetten. Als je 'slechts' twee weken in Orlando bent en je wil de themaparken en de zwemparken doen, ligt een jaarkaart niet echt voor de hand. Met een 10 daagse MYW ticket en de waterparken, ben je waarschijnlijk beter af. Ga je binnen een jaar nog eens twee weken, dan kan het een goede keuze zijn. Je spaart in ieder geval de parkeerkosten uit.

    Lees het topic over de jaarkaart maar eens rustig door, bij de jaarkaart zijn de waterparken in ieder geval niet standaard inbegrepen. Het is overigens in de meeste gevallen voordeliger om een jaarkaart voor de themaparken en een aparte jaarkaart voor de zwemparken te kopen.



  5. Top | #395
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    heb de donatie gedaan; 2 tickets voor disney gaan onderweg!
    Hoi, ik heb hier toch even een vraag....wat is het voordeel van deze donatie van 165 dollar voor 2 tickets? Als ik op deze site kijk http://disneyworld.disney.go.com/ en ik wil 2x een dagticket kopen...dan betaal ik ook gewoon € 165 (dat is hetzelfde als een gift doen voor € 165) of zie ik hier iets over het hoofd? Behalve de tax?

    Customize Tickets for:Ages 10+ 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Ages 3-9 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Please select the options you would like to add to your ticket:
    Park Hopper® OptionWater Park Fun & More OptionNo Expiration Option
    daysPrice Per DayAges 10+Ages 3-9Total Price*
    1 Day Ticket$85.00 $79.00 $170.00
    2 Day Ticket$84.00 $77.50 $336.00
    3 Day Ticket$77.33 $71.33 $464.00
    4 Day Ticket$60.75 $56.00 $486.00
    5 Day Ticket$50.20 $46.40 $502.00
    6 Day Ticket$43.17 $40.00 $518.00
    7 Day Ticket$38.14 $35.43 $534.00
    8 Day Ticket$34.38 $32.00 $550.00
    9 Day Ticket$31.44 $29.33 $566.00
    10 Day Ticket$29.10 $27.20 $582.00
    :?:
    Tickets purchased less than one week in advance must be picked up at will call.
    For tickets purchased more than one week in advance, view shipping options.

    *Prices do not include applicable taxes.
    Laatst gewijzigd door Tessa35; 21-07-11 om 23:50.

  6. Top | #396
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    2x 85 = 170 plus de tax die er nog bij komt......maar het belangrijkste vindt ik dat je er toch een mooi doel mee steunt! :-) (bij de 165,- van de donatie komt er nog wel verzendkosten bij, wij waren uiteindelijk 62,- euro pp kwijt voor een ticket + nog een paar leuke vouchers rijker)

  7. Top | #397

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik heb even een vraagje, wij vertrekken 10 aug. naar Florida, gaan een rondreis maken met 4 dagen WDW (we willen kiezen voor de base tickets) en een dag Seaworld. Doordat mijn vader net is overleden ben ik nog niet bezig geweest met het bestellen van tickets en nu begint de tijd te dringen. Ik zag dat OrlandoFunTickets het voordeligst was en zou ze dan terplekke op kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is het misschien zinvoller om ze daar ter plekke aan te schaffen?
    Alvast bedankt!
    Ilse

  8. Top | #398
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    4 dagen zit een beetje op de grens. Het is iets goedkoper om ze van te voren te kopen maar het scheelt niet veel. De regel is dat het vanaf 3 dagen significant begint te schelen. Zie ook hieronder:



    Ter plaatse ophalen gaat gewoon prima. In dit topic worden ook nog een aantal aanbieders genoemd: Disney Tickets: Een prijsvergelijking
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #399

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik ben nu in Orlando. En zag vanavond op een bord naast een Publix winkel een aanbieding staan van twee dagen disney voor 98 dollar.
    Niet verkeerd denk ik. Ik ga toch eens naar de voorwaarden informeren.

  10. Top | #400

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Bedankt voor de reactie! Ik heb de tickets besteld, meteen voor Seaworld en Arabian Diner. We halen ze in Orlando op. Thnx voor de tips!!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •