Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 116 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #351
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    1

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier ik zag bij americanestate van 3 dag voor vier met fun 210

  2. Top | #352
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stiko Bekijk Berichten
    kan je ook daar je ticket kopen dan is dat goed koper dan hier
    ja hoe bedoellu?

    Er is hier altijd wel iemand die je verder wil of kan helpen. Maar dan is het wel fijn als de mededeling of vraag helder is. Is dit een mededeling en vind je dat je 'daar' goedkoper tickets kunt kopen? Of is het een vraag?

    Van het laatste stukje proza kan ik helaas helemaal geen chocola maken:van 3 dag voor vier met fun 210 Kortom: leg even uit wat de bedoeling is.



  3. Top | #353
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Een wilde gok: 4 dagen voor de prijs van 3 met funpark voor 210,-

  4. Top | #354
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    weet iemand misschien wat het tegenwoordig kost als ik gewoon in disney aan de kassa een 1-dags kaart koop?
    Op de website is het 82,- dollar pp. als het aan de kassa nu goedkoper is doen we het daar maar ik wil door nu al wat aan te schaffen van tickets en tours de kosten al wat spreiden :-)

  5. Top | #355
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door natascha666 Bekijk Berichten
    als het aan de kassa nu goedkoper is ....
    Helaas is dat niet het geval. Als er al voordeel te halen is dan is dat door vooraf tickets te kopen, aan de poort betaal je natuurlijk de hoofdprijs.



  6. Top | #356
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Locatie
    belgium
    Berichten
    10

    Standaard

    Ik zag net op het scherm van mousesavers dat je via donatie aan Florida Childrens Hospital voor 330 euro te doneren 4 tickets voor 1 dag Disney Park (1 parktoegang) kon kopen, je steunt een goed doel en krijgt goedkope tickets + een waardebon van 40 $ in planet Hollywood.:idea:

    Ik bedoel uiteraard 300 dollar!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-11 om 13:45. Reden: 1+1

  7. Top | #357
    Stamgast fransje's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    212

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik zag het vanmiddag ook voorbij komen op hun site. Het gaat om de bouw van een speciale Disney kindervleugel, dus Disney sponsort dit.
    Het staat ook op de site van het ziekenhuis.

    Er zijn ook andere donatiemogelijkheden, b.v. voor $85 krijg je 1x een gratis ticket. Wij vinden de optie: doneer $820 en krijg 10 gratis tickets, $80 bonnen voor Planet hollywood, $100 korting voor de Grand Floridian Spa en $100 korting in het Richard Petty Driving Experience wel heel interessant. We zijn met 5, en willen 2 dagen naar Disney, dus dat zou perfect zijn, toch? Voor $8,50 worden de tickets opgestuurd.

    Ook schijn je in de giftshop van het ziekenhuis voor $74 tickets te kunnen kopen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 05-06-11 om 19:14. Reden: fqe

  8. Top | #358
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011


  9. Top | #359
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2011
    Berichten
    8

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Ik zie door de bomen het bos niet meer, en snap er ook weinig meer van. Ik krijg echt op de disneyworld zelf, dus hun eigen website 5 dagen voor 183 euro. Dat is veel goedkoper dan dat ik verder op inter tegen kom.. Iemand enig idee hoe dit kan?

  10. Top | #360
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011

    Zeker dat het Euro's zijn? En niet dollars? En zit daar ook al de tax bij?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •