Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 72 van de 116 EersteEerste ... 2262707172737482 ... LaatsteLaatste
Resultaten 711 tot 720 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #711
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Undercovertourist.com verzend ook gewoon naar NL.

  2. Top | #712
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Het klopt dat undercovertourist.com verzend naar Nederland, alleen per express shipping wat dan weer € 23,50 kost.
    Regular shipping is gratis maar dat kan niet voor Nederland maar wel voor Belgie, Duitsland, etc. Heel raar.

  3. Top | #713
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ja, Undercovertourist stuurt wel (weer) naar Nederland. Niet naar België.
    En niet naar Frankrijk volgens hun lijstje. Vorige keer wel nog want toen hebben we ze gratis thuis gekregen.
    Maar we willen ze de volgende keer gewoon daar ophalen omdat we best lang daar zijn en we genoeg tijd hebben. Ik ben zelf altijd bang dat ze kwijt raken in de post.
    Kennissen van ons uit NL hadden ze eens gekocht bij AE en die kwamen niet aan, daar hebben ze behoorlijk hoofdpijn van gekregen.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  4. Top | #714
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Wij hebben vorig jaar onze Seaworld tickets ( van Undercovertourist) opgehaald bij zo'n kantoor in Orlando. Prima gegaan, kwestie van je paspoort laten zien.. Enige issue wat kan spelen is dat de tickets er heen worden gestuurd op moment dat je ze besteld. Ik bestelde ze in december, ivm lagere prijs, haalde ze pas eind februari op.. Man in het kantoor mompelde wel iets van dat ze er allang lagen... Net niet teruggestuurd... Dus houdt daar rekening mee....
    Goed dat je dit zegt. Wij gaan op 26 april naar Orlando en dan zouden ze als ik ze nu bestel ook blijven liggen. Zal dit bij het bestellen melden dat we later dit jaar de kaartjes ophalen.

  5. Top | #715
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Volgens mij geef je ook op wanneer je ze nodig hebt, voor zover ik me kan herinneren, maar ik kan me vergissen.. Ff een mailtje naar undercovertourist vooraf is mss een idee? Kan nooit kwaad lijkt me...
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #716
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Kreeg van onze reisorganisatie de tip om niet van tevoren tickets te boeken voor Disney. Ze geven aan dat er zoveel te zien is dat je misschien spijt krijgt dat je persé naar Disney moet, terwijl je wat anders wilt doen. In orlando kun je de tickets altijd nog halen, vaak voor dezelfde prijs of wellicht net iets duurder dan online.

    Wat is jullie mening hierover?

  7. Top | #717
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Goede tip, ik zou ook niet van te voren alles plannen. In Florida kun je ook voordelig tickets kopen, bijvoorbeeld bij Billy Boys langs de 192. Dit verkooppunt zit vlakbij de Wal-Mart en heeft zeer aantrekkelijke aanbiedingen. Kopen zelf ook altijd daar onze pretpark tickets! Google maar eens op: billy boys tickets

    Succes! Remco

  8. Top | #718
    Vaste Bezoeker dutchcruisers's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    104

    Standaard Re: Tickets ophalen in Orlando

    Ik heb vorige keer ook mijn tickets besteld bij Undercovertourist en zag inderdaad dat ze nu niet meer gratis naar Nederland verzenden. Heb even mailtje gestuurd waarom dit zo is, kreeg het volgende bericht terug:
    " We had to discontinue the free shipping since so many of our packages we were shipping were not being delivered with the regular post. We had to only go with the fedex delivery or the free Orlando pickup.
    Thank you,
    Lila | Customer Service"
    Wellicht dat iemand van de post er een handeltje Disney-tickets op na houdt...

    Wordt dus Orlando Pick-up voor ons.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-02-13 om 21:25. Reden: q

  9. Top | #719
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    252

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Het is een tip waarvan jezelf moet bepalen of het een tip is die voor jou van toepassing is.
    Ik boek juist wel van te voren de disney tickets. Waarom?
    - dan weet ik wat ik ga uitgeven,
    - budget spreiding
    - wij willen toch wel naar disney
    - geen "gezoek" naar goedkope tickets wanneer wij op vakantie zijn.

  10. Top | #720

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Hallo allemaal
    heeft iemand toevallig ervaring met undercovertourist.com ? ik zie dat ze als betrouwbaar worden beschouwd. Maar heeft iemand de tickets wel eens laten verzenden naar zn thuisadres? Alvast bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •