Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 87 van de 116 EersteEerste ... 3777858687888997 ... LaatsteLaatste
Resultaten 861 tot 870 van de 1160

Onderwerp: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

  1. Top | #861
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Dagticket Disneyworld

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Disney-tickets worden pas na 3 dagen echt goedkoper:

    Vanaf een 4-daags ticket kan je dus eigenlijk beter gewoon een 8/9/10 daags ticket nemen als je langer in Orlando bent, dat scheelt dus maar 15/25 dollar. Ligt het aan mij, want dan ben je toch dom als je niet een paar dagen extra neemt voor dat hele kleine beetje meer, misschien besluit je nog ''een dagje'' disney te doen...
    EDIT: Zat dus op pagina 1 te kijken, zijn dus prijzen van 5 jaar geleden, zullen nu wel goed opgehoogd zijn weer

  2. Top | #862
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Daar hebben we geen tijd voor. We willen zoveel doen, dat 4 a 5 dagen disney genoeg is. Ik vind het zonde om een meerdaagse ticket te kopen terwijl we er geen gebruik van maken.

  3. Top | #863
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    54

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Heb je zeker gelijk in! Heb net de officiële Disney site gecheckt, en daar is het prijsverschil wel flink anders, maar in dat verouderde schema vond ik de prijzen erg dicht bij elkaar vanaf 4-dagen.

  4. Top | #864
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Veel goedkoper dan de prijs die jij noemt gaat het niet worden . De parktickets zijn nu eenmaal duur .

  5. Top | #865
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kiezen, kopen en gebruiken

    Dan weet ik in ieder geval dat ik goed heb gekeken. Dan ga ik maar zo snel mogelijk bestellen

  6. Top | #866
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2011
    Berichten
    184

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    weet iemand of de 14 en 21 day ultimate dan ook omhoog gaan ?ik wil ze aanschaffen maar zat eigenlijk te wachten op de legoland deal bij attaction tickets direct. de ultimates zijn recentelijk al fors omhoog gegaan wat ik niet verwacht had

  7. Top | #867
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    @mick dank voor je antwoord ... Wij hebben 5 daags plus hopper voor 1064€ 4 personen
    lijkt redelijk

  8. Top | #868
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    188

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    @ferry, waar heb je die hopper passen gekocht? Ik moet ze namelijk ook nog kopen.

  9. Top | #869
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    Wij hebben ze gekocht via arke waar we onze gehele reis hebben geboekt @pris32.
    ik heb het nog even nagekeken maar het was exact 1064 voor een 5 way magic your way plus hopper voor ons gezin ( 4 personen )

  10. Top | #870
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    25

    Standaard Re: [Nieuws] Eén dag Disneypark kost nu meer dan $100 (+tax)

    @Pris32: Wij hebben ze via attractionticketsdirect.ie; werd netjes via Fedex bij ons bezorgd.

    Je kan ook eens bij de Duitse of Engelse versie van attractionticketsdirect kijken.
    In Ierland en Duitsland betaal je in euro's, in UK in ponden dus moet je rekening houden met de wisselkoers.
    Ook verschillen de aanbiedingen een beetje per land, dus vergelijken is wel zinvol.
    In Nederland is americanestates.nl een bekende aanbieder, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee.

    Bij attractiontickets Ierland hebben ze nu ook Disney hopper passen voor 14 dagen voor de prijs van 7 dagen of combinatiekaartjes voor andere parken zoals Seaworld en Universal.
    De Disney prijsverhogingen zijn nog niet doorgevoerd, maar zodra Disney de verhoging doorvoert kan je erop rekenen dat alle kaartjes duurder worden.
    Ook Universal en Seaworld volgen meestal de prijsverhogingen van Disney.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •