Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 1 van de 1

Onderwerp: Vliegtickets Miami-Cancun en Cancun-Havana

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Berichten
    6

    Standaard Vliegtickets Miami-Cancun en Cancun-Havana

    Hoi allemaal,

    Wij (mijn vader en ik) gaan van 9 sept. t/m 18 nov. een reis maken naar Amerika, Mexico en Cuba. De vliegtickets van NL naar Amerika zijn al geboekt, en ook de binnenlandse vluchten van NY naar SF naar Miami zijn geregeld!

    Nou willen we vanuit Miami naar CanCún vliegen, daar een week blijven, en vervolgens doorvliegen naar Havana. We vliegen ook weer terug van Havana naar CanCún en van CanCun naar Miami. 2 retourtjes dus.

    Nou vraag ik me af of ik ook het beste nú al onze tickets naar Mexico en Cuba kan boeken, of dat ik het beste in Miami en in Cancun op het vliegveld een lastminute-ticket kan boeken..

    Heeft iemand hier ervaring mee? Ik las dat er 140 vluchten per week gaan van Miami naar CanCun, dus in principe zou het ook daar te regelen moeten zijn.. Omdat het m'n eerste verre reis wordt neem ik liever het zekere voor het onzekere, tenzij iemand hier ervaring heeft met het last minute boeken van tickets in Amerika/Mexico en me hier advies in kan geven?!

    Alvast bedankt!

    Grs Bo
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 25-02-10 om 00:18. Reden: wegens een algemene/niet-florida vraag verplaatst



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •