Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 7 EersteEerste ... 34567 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 66

Onderwerp: Autohuur: Sixt

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Ben ook even gaan kijken via uscarhire.com en kom ook op een goede prijs. Heb ook al via mail contact gehad over extra bestuurders. Snel en positief antwoord gehad via mail. Ga zeker ook boeken via deze site.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 20:49. Reden: q

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2016
    Berichten
    97

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Heb inmiddels antwoord van Sixt via mail:
    Standaard is idd minimaal €200 maar dit verschilt per land én locatie. Er is een mogelijkheid om op voorhand te informeren welk tarief de ophaallocatie hanteert. Dit riekt naar willekeur, maar is dus op voorhand beschikbaar.

    Via de contactpagina van Sixt is informatie dus beschikbaar.

  3. Top | #43
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Ik zou me er niet al te druk om maken als je gewoon op Nl/EU voorwaarden d.w.z. met goede verzekeringen zonder eigen risico geboekt hebt.

    Ik heb meerdere keren prepaid via Dollar geboekt en onlangs Hertz.
    Beide boeken direct een 0 boeking/reservering op je cc om de kijken of die echt bestaat. Vervolgens direct de kosten. Bij afhalen je tank benzine,
    indien van toepassing, en een reservering voor het bedrag van de borg. Een paar dagen na inleveren vervalt de reservering voor de borg.

    Tussen haakjes: Het is geen willekeur maar gewoon verschillend per land en locatie. Net zo goed als de huurtarieven per land/locatie en zelfs per dag verschillen
    Laatst gewijzigd door knaapje; 25-01-17 om 21:57.

  4. Top | #44
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Zojuist bij Sixt geboekt, IFAR van 27 mei tm 13 juni $523,52
    er resteert mij 1 vraag, dit is exlusief personen ongevallen verzekering.
    Kan iemand mij uitleggen hoe belangrijk dat is? Wordt dat mss vanuit mijn reisverzekering vergoedt?
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #45
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Zojuist een IFAR gereserveerd bij Sixt voor 19 dagen Orlando mei/juni voor € 475,- via www.sixt.nl (incl 2e bestuurder en betalen bij ophalen). Ook andere categorieën lijken in de aanbieding.
    Iemand ervaring met Sixt in Orlando ? Ik zie dat ze buiten het Airport terrein zitten, ze hebben een eigen (gratis) shuttle. Op flyertalk lees ik redelijke recensies hierover. Wel een beetje bang voor het aanbod van auto's wat ik hier lees over Miami. Lijkt me niet prettig als je weg gaat met een andere categorie dan je gehuurd hebt en je een dag later (of nog later) om moet ruilen...

  6. Top | #46
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Ik las goede recensies op de Mco/Sixt side.
    Harry Visser5 days ago
    My first rental with Sixt. Personally, I'd prefer the convenience of an in-terminal rental, but the vehikel selection Sixt has trumps that minor inconvenience. The shuttle and driver were fast, efficient and professional. I got the vehicle I wanted at the price booked. The rental staff were helpful and friendly and the overall experience was 5 star, so you can't hope for anything more than that. They will definitely be my preferred car rental company whenever I'm travelling
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  7. Top | #47
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Helaas de reservering moeten annuleren omdat ik niet goed de voorwaarden gelezen had waarin staat dat de auto alleen gereden mag worden in de staat waar hij gehuurd is (in dit geval Florida) plus aangrenzende staten (Georgia en Alabama).
    Rijden buiten deze staten levert een boete op van $0,50 per mijl (volgens een Sixt medewerker wordt dit gemeten via een apparaat in de auto,). Er wordt niet gesproken over onverzekerd zijn o.i.d., het is dus puur een financiëel iets.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 20:50. Reden: q

  8. Top | #48
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Waar was je in die 19 dagen dan van plan om naar toe te gaan?

  9. Top | #49
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    159

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Florida, Alabama, Louisiana, Mississippi, Tennessee, Georgia, North Carolina, South Carolina...

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2012
    Locatie
    Leiden
    Berichten
    64

    Standaard Re: Autohuur Sixt

    Ook even bij Sixt gekeken. Ik zag best redelijke tarieven en mooie auto's, maar slechts 71 miles per dag inclusief. Dat is voor ons net aan de krappe kant. Zijn toch behoorlijke afstanden die je soms aflegt.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •