Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 7 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 66

Onderwerp: Autohuur: Sixt

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    19

    Standaard Autohuur: Sixt

    Heeft iemand al eens geboekt via Sixt (http://www.sixt.nl/holidaycars/ )? De prijzen zijn aantrekkelijk maar ik heb nog nooit van ze gehoord dus vraag me af of het wat is...

  2. Top | #2
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    hi

    Heb geen ervaring met hun in Amerika, wel Spanje/Mallorca: prima!

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armand Bekijk Berichten
    De prijzen zijn aantrekkelijk maar ik heb nog nooit van ze gehoord dus vraag me af of het wat is...
    Ik ben altijd nieuwsgierig wat een aantrekkelijke prijs is. Welek auto, welke periode, welk pakket, met wie vergeleken.....? Dan pas weten we of het echt aantrekkelijk is.



  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Hoi Armand,

    Goede ervaringen met holidaycars. Reeds eerder bij ze geboekt en ook dit jaar weer. We hebben ook al bij hertz,thriftycars en alemo geboekt dus vergelijken kunnen we. Dit jaar holidaycars/dollar.

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Armand Bekijk Berichten
    De prijzen zijn aantrekkelijk ...
    Dan maar zelf even de prijs vergeleken met 'onze eigen' boeking van de midsize suv bij eAutohuur. Voor dit type auto betalen wij 158 euro per week. Usareisen rekent 161 euro. Bij Holiday Cars is dat 179 euro met hetzelfde pakket. Hiermee zijn ze 12 % duurder dan de voordeligste aanbieder. Verder kunnen wij de auto op Orlando direct ophalen en moet je bij Holiday Cars volgens hun site nog op strooptocht met de shuttlebus.

    Je vraag "of het wat is", is hiermee niet beantwoord, want kiezen kan je zelf het beste. Anderen zijn immers zeer content over hen en kiezen er bewust voor. Ieder zijn meug.......



  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Ik ben ook aan het kijken voor een auto voor mijn 12 dagen dat ik een auto nodig heb, en ben nu op de Nederlandse site van Sixt aan het kijken.

    Prijzen zien er goed uit. Bijv: 12 dagen een Ford Explorer/Jeep Liberty voor 306€, alleen heb ik nog even de vraag gesteld over hoe zij dat doen met een volle tank EN of er een shuttle beschikbaar is naar hun center, aangezien die op 40(!!!)km afstand van Sanford ligt.

  7. Top | #7
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Zij verhuren dus gewoon niet op Sanford Airport maar enkel en alleen op Orlando Airport. Dan is het in mijn ogen gewoon moeilijk doen door te gaan huren bij Sixt. Heb je drie keuzes:

    - of je huurt je auto bij een verhuurder die wel op Sanford zit. Zie http://www.orlandosanfordairport.com/rental.asp
    - je neemt een betaalde shuttle van Sanford naar Orlando.
    - je vliegt naar Orlando Airport en huurt bij Sixt.

    Ik denk niet dat de verhuurder een Shuttle beschikbaar heeft van Sanford naar Orlando, enkel vanaf Orlando Airport naar het verhuurstation. Het is jouw keuze om een verhuurder te kiezen die helemaal niet op Sanford verhuurd.

    Persoonlijk zou ik kijken naar welke op het vliegveld zit en daar huren. Mijn voorkeur zou dan uitgaan naar Alamo: goedkoop, gunstige Toll tarieven en veel verhuurlocaties waardoor je bij pech onderweg je auto snel kunt inleveren.
    Laatst gewijzigd door Njit; 29-12-12 om 12:45.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    46

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Klopt het dat sixt niet direct op miami airport zit? of zitten alle verhuurders bij elkaar? Ik las op de site dat je met de MIA mover moest gaan. En zijn er verhuurbedrijven die er dichterbij zitten?

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Assen
    Berichten
    77

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Sixt kan gunstig zijn als je nog geen 25 jaar bent...de vriend van mijn dochter heeft er een paar weken geleden een boeking gedaan...je kan de auto gewoon op Miami in ontvangst nemen. Alle verhuurbedrijven zitten in het Carrentalcenter....en daarvoor moet je ff met de mover..wijst zich allemaal vanzelf...

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Sixt

    Zie ook http://www.miami-airport.com/car_rental.asp . Vraagje aan Zuiril: welke regeling heeft Sixt voor < 25? En moet je dit van te voren boeken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •