Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Villa-ervaring: Orange Tree

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Villa-ervaring: Orange Tree

    Hallo iedereen,

    Wij hebben een goede prijsquote voor een mooie villa in Orange Tree aan de 27. Vijf slaapkamers, 4 badkamers en dat voor 11 nachten voor USD 1400 (pool heat 100 dollar).

    Nu kreeg ik een mailtje van een afgewezen villa-eigenaar die aangaf dat ik kon bellen als onverhoops de villa niet beschikbaar zou zijn door foreclosure e.d. Ze waarschuwden voor te lage prijzen.

    Dat brengt mij aan het twijfelen. Hoe weet je nu zeker dat de villa er ook is? Tja, al jaren villa's gehuurd (altijd mooi en goed). Zijn er methodes om erachter te komen of een villa-eigenaar betrouwbaar is (deze vond ik op VRBO, het zijn Engelsen).

    Misschien moet ik maar gewoon vertrouwen hebben, maar het is wel een akelig idee met al die faillissementen in USA.

    Iemand advies? En kent iemand Orange Tree? Lijkt me een mooi park.

    Alvast bedankt!

    Groetjes,
    Joontje

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    327

    Standaard Re: Villa Orange Tree/veilig huren

    Als je bij VRBO huurt kijk dan even op onderstaande link. Niet dat er GEEN faillissementen kunnen zijn maar in ieder geval is er dan het e.e.a. gedekt.


    http://guarantee.homeaway.com/


    Bovendien hoef je vaak alleen maar een bedrag te betalen voor reservering en pas een week of 8 voor vertrek het overige. Verder kun je nog vragen of de ,,eigenaren'' zelf regelmatig het huis bezoeken om te kijken of het om ,,echt privebezit'' gaat. Als het investerings-objecten zijn dan zie je dat ook vaak aan de staat en onderhoud van het huis. Althans, dat is onze ervaring.
    Heb nooit op Orange Tree gezeten maar ligt vrij gunstig aan de 27. Parken aan 27 zijn over het algemeen ok, gunstig v.w.b. ligging, in de buurt van winkels en restaurants en goed te rijden richting WDW en andere parken.

  3. Top | #3
    Stamgast nikie1968's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2009
    Locatie
    oss
    Berichten
    176

    Standaard

    Ik heb via ustravel.nl dat is een reisbureau dat in beuningen zit een goldvilla geboekt op orange tree voor 77 euro per nacht.
    dit reisbureau heb ik sgr nagecheckt en hun zijn aangesloten.
    wij gaan er heen van 5 juni t/m 12 juni en zijn 539 euro kwijt voor een villa met 4 slaapkamers een groot zwembad en een jaccuzi.
    Je kunt dit reisbureau ook bellen op nr 024 6778750
    je kunt ook nog goedkoper boeken voor silver of bronce villa

    nog ff een berichtje erachter aan wij zijn met onze sgr garantie nog goedkoper uit dan jullie dus kijk ook hier ff naar
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 17-02-10 om 15:23. Reden: berichten samengevoegd

  4. Top | #4
    Newbie Kelleke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    7

    Standaard Re: 'Kleinere' privé / particuliere villa's

    Even 'up'... Bovenstaande vraag zou ik ook graag beantwoord willen zien! Wij hebben namelijk voor september de Orange Tree Disneyvilla geboekt (rechtstreeks via hun eigen site). Iemand ervaringen?!?!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-02-10 om 07:08. Reden: full quote eruit

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: Villa Orange Tree/veilig huren

    kan me voorstellen dat je deze vraag beantwoordt wil zien. Helaas kan ik je daar niet mee helpen...ik kan er wel voor zorgen dat je bericht weer in de 'Picture"komt door ff hier te posten...Er zullen toch wel mensen zijn hier op het forum die je een antwoordt kunnen geven? Succes!!

  6. Top | #6
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Villa-ervaring: Orange Tree

    Gezien haar aantal berichten denk ik niet dat Kelleke hier nog actief is, maar indien wel: hoe is deze villa jullie bevallen?
    Eet nooit gele sneeuw.

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Villa-ervaring: Orange Tree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nikie1968 Bekijk Berichten
    dit reisbureau heb ik sgr nagecheckt en hun zijn aangesloten.
    nog ff een berichtje erachter aan wij zijn met onze sgr garantie nog goedkoper uit dan jullie dus kijk ook hier ff naar
    Losse accommodatie is helemaal nooit SGR gedekt...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  8. Top | #8
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Villa-ervaring: Orange Tree

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flufjuh Bekijk Berichten
    Gezien haar aantal berichten denk ik niet dat Kelleke hier nog actief is, maar indien wel: hoe is deze villa jullie bevallen?
    Dit is in ieder geval de blog die ze toendertijd hebben bijgehouden toen ze op Orange Tree verbleven : http://klmgoesusa.blogspot.nl/2010_09_12_archive.html

    Ongetwijfeld zal er ergens een stuk over de villa staan
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  9. Top | #9
    Stamgast Flufjuh's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    220

    Standaard Re: Villa-ervaring: Orange Tree

    Ik zie aan de foto's dat dit helaas niet de villa is die wij hebben geboekt. Maar bedankt voor je oplettendheid!
    Eet nooit gele sneeuw.

  10. Top | #10
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Villa-ervaring: Orange Tree

    Wij zijn net terug en zijn een aantal dagen in Orange Tree.( Villa Pearl )
    Nette wijk hoor, gunstige afstanden tov de parken viel zeker niet tegen.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 22-08-12 om 16:15.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •