Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

  1. Top | #1
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Op 13 juli vertrekken we vanaf Amsterdam met British Airways naar Londen Heathrow. Vandaaruit gaan we naar Miami. Op 28 juli gaan we dan weer van Miami via Londen Heathrow naar Amsterdam. Wij zijn met 2 volwassenen en 1 kind van 10 jaar. De totale kosten van de tickets zijn € 1.803,00. Geboekt bij Budgetair. Waarschijnlijk net in een gunstige week gekeken, want daarna nog niet zulke goedkope tickets weer gezien.
    We vliegen wel expres op een dinsdag want van dinsdag t/m donderdag zijn de tickets aanzienlijk goedkoper dan in het weekend.

    In Miami hebben we een auto gereserveerd bij Sunny Cars. 16 dagen voor € 700,00 een Chevrolet Equinox All-in+GPS/fuel.

    Ons reisschema is als volgt:
    13 juli t/m 15 juli hotel The Dorchester in Miami Beach.
    15 juli t/m 16 juli hotel International Palms Resort in Cocoa Beach (voorheen Holiday Inn)
    17 juli t/m 19 juli hotel Ramada Gateway in Kissimmee
    19 juli t/m 21 juli hotel Clarion hotel & conference in Tampa
    22 juli t/m 23 juli hotel The outrigger beach in Fort Myers
    23 juli t/m 24 juli hotel Courtyard by Marriott in Naples
    24 juli t/m 26 juli hotel Crowne Plaza la Concha in Key West
    26 juli t/m 28 juli hotel Best Western Oceanside in Fort Lauderdale

    Omdat onze zoon gratis bij ons op de hotelkamer verblijft zijn we € 1155,50 kwijt aan hotelkosten. Om er zeker van te zijn dat alles hotels geboekt zijn hebben we dit via het reisbureau bij Hotelplan geboekt.

    Onze zoon is gehandicapt en kan wel lopen maar voor de lange afstanden hebben we een rolstoel mee. We willen daarom niet in Florida nog hotels moeten zoeken.

    Al met al zijn we dus voor € 3.700,00 klaar.

    De parkeerplaats op schiphol op Smart Parking hebben we ook al gereserveerd. Ze hebben nu een actie met vroegboekkorting.
    Voor 17 dagen betalen we € 82,50.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Mooie prijs hoor die vliegtickets voor de Zomervakantie :lol:.
    Zal moeilijk worden deze prijs te verslaan .
    Zeg nooit nooit natuurlijk ..

    Schema is zeer leuk met veel verschillende hotels + plaatsen.
    Mooi vooruitzicht zeg..
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  3. Top | #3
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Mooi schema en vooral een fijne prijs voor de vliegtickets. Voor de autohuur zou ik, als jullie de volgende reis gaan plannen, nog wat prijsvergelijkingen doen. Sunny Cars is lang niet de voordeligste aanbieder en er was op dit punt nog wel wat winst te halen bij onze deutsche Freunde van www.usareisen.de. Maar da's voor een volgende keer, eerst maar eens van deze reis gaan genieten, 't is zo juli!



  4. Top | #4
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Als we inderdaad besmet raken met het Florida virus zal ik de volgende keer de auto boeken bij www.usareisen.de. Zij zijn inderdaad goedkoper. Maar omdat het de eerste keer is dat we gaan wilde ik het liever bij onze plaatselijke reisbureau doen.

  5. Top | #5
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Toch nog maar even naar de autohuur gekeken. Bij Sunny Cars € 700,00 inclusief Navigatie. Bij usareizen.de € 406,73 zonder navigatie. Wij hebben zelf een TOM TOM, dus als we daar een kaart bij aanschaffen van € 59,95 zijn we € 233,00 goedkoper uit. Toch maar even met het reisbureau gebeld. We kunnen kostenloos annuleren bij Sunny Cars. Dit heb ik dus meteen maar gedaan. Meteen bij usareizen.de dezelfde auto geboekt. Voucher ook al binnen. Nu de kaart van TOM TOM nog downloaden, kunnen we thuis alvast alle adressen in programeren.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Bij Sunny Cars hoef je ook niet bang te zijn dat je ter plaatse nog iets hoeft te betalen, geen eigen risico en alle verzekeringen zitten erbij. Bij veel andere maatschappijen zijn de dekkingen ook minder hoog dan bij Sunny Cars. Mocht je schade hebben of wat dan ook dan wordt dat altijd netjes geregeld!
    Daisy24

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door daisypeeters Bekijk Berichten
    Bij veel andere maatschappijen zijn de dekkingen ook minder hoog dan bij Sunny Cars.
    Oeps, je durft wel wat te zeggen. Noem eens een voorbeeld......? Minder hoog, daar heb je niet veel aan als je de pakketten vergelijken wil. Als je tips op het Forum zet over de dekking en de inhoud van een pakket bij autoverhuur hebt, is het alleen zinvol om namen en rugnummers te noemen.

    De voorwaarden van Sunny Cars verschillen op één punt met de voorwaarden van andere grote aanbieders, zij vergoeden glas banden en bodemschade onder bepaalde voorwaarden. Welke dit zijn, vind ik op hun site niet terug.

    DEKKING GLAS/BANDEN/BODEMSCHADE: inclusief. Let op! Bij een schadegeval vergoedt Sunny Cars u het schadebedrag.*
    Toegevoegd: Dit is bij usareisen ook in het pakket opgenomen: Inkl. Glas-, Reifen-, Dach und Unterbodenschäden, grobe Fahrlässigkeit ausgenommen.

    Deze dekking is niet gelijk aan het Roadside Service plan, dit wordt apart aangeboden als je een auto van Alamo huurt. Voor de overige elemente zoals CDW/LDW en LIS zit er geen verschil in de dekking. Ook kennen de bekende bedrijven allemaal geen eigen risico.


    Schadeafhandeling gebeurt overigens in de regel niet door de broker, maar dat regel je met de autoverhuurder. Van alle grote verhuurders is bekend dat akkefietjes op een prettige manier worden afgehandeld. Je hoeft dus bij geen van de bekende aanbieders zorg te hebben over betalingen, eigen risico.

    Vergelijk wel altijd de prijzen. In veel gevallen zou ik me daar bij Sunny Cars namelijk wel zorgen om maken, ze zijn zeker niet de goedkoopste aanbieder.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 01-04-10 om 09:51. Reden: usareisen



  8. Top | #8
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Ik heb het "super-Inklusiv-Plus" pakket genomen. Dan heb ik toch de meest uitgebreide dekking die Alamo biedt? Volgens ons reisbureau geeft Sunny Cars de hoogste dekking als je een aanrijding veroorzaakt waarbij iemand om het leven komt nl. 7,5 miljoen. Dit is bij Alamo volgens mij maar 1 miljoen. Maar om daar nu € 200,00 extra voor te betalen!

  9. Top | #9
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Reisschema hrjhaan: 13 t/m 28 juli 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hrjhaan Bekijk Berichten
    Ik heb het "super-Inklusiv-Plus" pakket genomen. Dan heb ik toch de meest uitgebreide dekking die Alamo biedt? Volgens ons reisbureau geeft Sunny Cars de hoogste dekking als je een aanrijding veroorzaakt waarbij iemand om het leven komt nl. 7,5 miljoen. Dit is bij Alamo volgens mij maar 1 miljoen. Maar om daar nu € 200,00 extra voor te betalen!
    Je hebt het prima gedaan hoor, super-Inklusiv-Plus zit alles in.
    Niks meer aan doen, en lekker op vakantie.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •