Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 8 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 73

Onderwerp: Vluchtschema gewijzigd

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Wijziging vlucht

    Wij vertrekken 27 december naar Orlando en vliegen 17 januari weer terug. Ik kreeg net een mail van cheaptickets dat onze vlucht van Orlando naar Chicago is komen te vervallen. We zijn een vlucht later gezet en dat betekent 52 minuten om over te stappen. Volgens Cheaptickets staat er 35 minuten minimaal voor dus moet te doen zijn. Ja, als het niet tegenzit.
    We kunnen het omzetten naar 1 vlucht eerder maar dan nog vroeger vertrekken uit Orlando en bijna 4 uur wachten in Chicago.
    Wat denken jullie veranderen en zoalng wachten of gokken dat het goed gaat.
    Jackie

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: wijziging vlucht vanuit Orlando

    Persoonlijk vind ik 4 uur "wachten" niet eens zo lang. Want dat "wachten" valt wel mee. Het is 4 uur tussen landen van het ene vliegtuig en sluiten van de deuren van het volgende. En daartussen moet je nog uitstappen (wat nog wel eens lang kan duren bij grotere vliegtuigen), naar de volgende gate wandelen, nog even shoppen en iets eten/drinken, dan boarden en voor je het weet ben je alweer op weg.

    Ik heb in maart as. zo'n 6 1/2 uur tussen de vluchten (in Washington) en kom die tijd wel door. In ieder geval haal ik m'n vlucht over de grote plas ....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: wijziging vlucht vanuit Orlando

    52 minuten in chicago, een van de drukste luchthavens van de wereld is erg krap, maar kan theoretisch wel.
    Ja, wat je voorkeur is ligt aan je zelf, ik zou voor de lange overstap gaan, precies zoals Michael al zegt, je verveelt je niet gauw op een luchthaven.
    Eric

  4. Top | #4
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: wijziging vlucht vanuit Orlando

    Ik ben het met Eric en Michael eens en ik zou dus ook voor de langere tussenstop kiezen. Als het een beetje tegenzit en je hebt op de eerste vlucht 20 minuten vertraging dan is het niet te doen om je aansluiting te halen en ik vind 4 uurtjes best meevallen.

    Wij kregen voor onze komende vakantie in eerste instantie voor onze terugvlucht (7 december) een tussenstop van één uur en 5 minuten aangeboden maar we hebben zelf een eerdere vlucht vanaf Orlando uitgekozen zodat we nu een tussenstop van 2 uur en 10 minuten hebben.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: wijziging vlucht vanuit Orlando

    Bedankt, jullie hebben me overtuigd.
    Ik ga gelijk bellen.

    Jackie

  6. Top | #6

    Standaard Wijziging vlucht, kan dat zomaar?

    hallo,

    we hebben al een tijd geleden onze vlucht geboekt bij delta aitlines (via internet), heen van Amsterdam via New york naar Tampa en terug rechtstreeks van Miami naar Amsterdam. Nu krijg ik vandaag een berichtje van Delta dat de reis is gewijzigd. De overstaptijd in New York is verdubbeld en de terugreis gaat nu ook via New York. Is dit normaal, kan ik nog iets doen om weer een rechtstreekse terugvlucht te krijgen?

    groet,
    Pauline

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: wijziging vlucht, kan dat zomaar?

    Een rechtstreekse vlucht geboekt van Miami naar Amsterdam? Met Delta? Lijkt mij niet mogelijk. De enige die namelijk rechtstreeks tussen Amsterdam en Florida vliegt is Martinair. Vreemd verhaal.

    En mag Delta zomaar wijzigen?
    Carrier undertakes to use its best efforts to carry the passenger and baggage with reasonable dispatch. Times shown in timetable or elsewhere are not guaranteed and form no part of this contract. Carrier may without notice substitute alternate carriers or aircraft, and may alter or omit stopping places shown on the ticket in case of necessity. Schedules are subject to change without notice. Carrier assumes no responsibility for making connections.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: wijziging vlucht, kan dat zomaar?

    Ik vrees dat je daar niks aan kunt doen, simpelweg omdat Delta geen rechtstreekse vluchten van Miami naar Amsterdam heeft.

    Aan de overstaptijden is nog wel wat te doen. Vluchttijden kunnen altijd gewijzigd worden, maar als de overstap echt te gek is zou je via Delta een andere aanvlieghaven (bijv. Atlanta)met betere aansluitingen kunnen regelen. Dat hebben wij ook al eens gedaan.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9

    Standaard Re: wijziging vlucht, kan dat zomaar?

    dank voor de reacties,

    ik heb de papieren erbij gezocht en inderdaad had ik geen rechtstreekse vlucht. De wens was de vader van de gedachte blijkbaar.
    Is het handiger om nu vanaf hier te proberen een eerdere aansluiting richting Tampa of daar in de buurt te krijgen (met de kans dat er weer iets gewijzigd wordt) of omdat op JFK te doen als we weten hoe lang de immigratie heeft geduurd? Wat is jullie advies?

    Pauline

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: wijziging vlucht, kan dat zomaar?

    Als je bij Delta.com even bij Flight Schedules (onder Planning&Reservations) op jouw datum even de vluchten AMS-TPA intikt kun je zien wat je mogelijkheden zijn.
    Je zou dan via het reserveringskantoor van Delta (020-2013536) kunnen proberen een passender vlucht te regelen. Vraag wel, indien het kan, of dat kostenloos is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •