Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 12 EersteEerste ... 89101112 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 119

Onderwerp: Hoe ver van te voren boeken?

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    velserbroek nl
    Berichten
    48

    Standaard Re: Hoe ver van te voren boeken?

    Tickets had ik in december al geboekt vanwege goede prijs.
    Wij gaan in juli ,accomodatie ben ik nog mee bezig heb daar niet zo een haast mee.
    Meestal boeken wij zomervakantie ,spanje enz last minute maar ver weg doe ik toch iets eerder.

  2. Top | #92
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: Hoe ver van te voren boeken?

    ook wij hebben geboekt toen we een mooie prijs voorbij zagen komen...toevallig was dat begin okt 2009 voor de zomervakantie van 2010. Lekker lang de voorpret! Maar wel de zekerheid dat je weggaat voor een mooie prijs.

  3. Top | #93
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Florida november, al boeken ?

    Hallo allemaal,

    We (mijn man, ik en dochtertje van 3 jaar) hebben het plan om in november naar Florida te gaan voor 2 weken. We willen een paar dagen in Orlando verblijven en daarna waarschijnlijk aan de westkant van Florida nog 2 plaatsen bezoeken en vervolgens in Orlando nog een dag of 3 te blijven.
    We hebben nog geen tickets of hotels geboekt op dit moment. Ik wacht af of er misschien binnenkort nog een aanbieding van Martinair aankomt voor die periode (in mei hadden ze leuke actiekortingen). Iemand enig idee of dit komt?

    En wat is jullie ervaring, nog even wachten met boeken van de hotels ?

    Groetjes,

    Lelli Kelly

  4. Top | #94
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Florida november, al boeken ?

    Ik persoonlijk zou niet zo lang meer wachten, de tickets worden alleen nog maar duurder ivm met de verhoogde brandstof tax die op dit moment snel stijgt.
    Een gokt blijft het altijd natuurlijk, het scheelt wel dat jullie vakantie niet in een school vakantie valt, het is maar net hoe graag je wilt en of je bereid bent om een gokje te nemen.

    <<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over de vraag hoever van te voren te boeken.>>
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-06-10 om 19:09. Reden: zie opmerking

  5. Top | #95
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Florida november, al boeken ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lelli Kelly Bekijk Berichten
    Ik wacht af of er misschien binnenkort nog een aanbieding van Martinair aankomt voor die periode (in mei hadden ze leuke actiekortingen).

    Iemand enig idee of dit komt?
    Tja... regent het op 11 november...

    Geen idee...
    Je kunt wachten met boeken, maar dat is best wel een goot risico...
    Stijgende vliegtarieven, Halloween, Thanks Giving, allemaal factoren waardoor de beschikbaarheid van vliegtickets snel terugloopt...
    Hetzelfde geldt eigenlijk voor de hotels...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #96
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    82

    Standaard Re: Florida november, al boeken ?

    Ik ga ook liever voor zekerheid dan het risico nemen dat de prijzen toenemen. Er is niets zo veranderlijk dan stijgende vakantieprjzen.
    Heb een keer via de vakantiebeurs goedkopere Martinair tickets op de kop kunnen tikken door middel van een veiling. Maar dat heeft wel veel tijd en energie gekost. En er maar weinig maatschappijen rechtstreeks vliegen, heb je kans dat tickets vrij snel weg kunnen zijn.

  7. Top | #97
    Vaste Bezoeker FloridaFrankie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Leiderdorp
    Berichten
    105

    Standaard Re: Hoe ver van te voren boeken?

    Heb maar snel tickets voor mei gescoord, de prijzen lopen per week op. En niet met een paar duppies!
    1992 Miami/ Orlando/ Florida Keys 1995 Los Angeles/ San Francisco/ Las Vegas 1997 Washington DC & NYC 2008 Orlando 2009 Orlando april/ mei 2010 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach oktober 2010 Orlando mei 2011 Orlando okt 2011 NYC dec 2011 Orlando zomer 2012 San Francisco/ Las Vegas/ Los Angeles dec 2012 Orlando zomer 2013 Florida Keys / Orlando / Cocoa Beach dec 2013 Orlando / Tampa aug 2014 Orlando / Fort Myers / Treasure Island

  8. Top | #98

    Standaard beste tijd om te boeken.?

    Hallo,
    Een vraag wat is de beste tijd om de vlucht te boeken ?
    Zo snel als mogelijk of gaan de prijzen nog naar beneden naarmate de datum dichterbij komt ?
    We kijken nu via expedia.nl en dan naar een combinatie van vlucht, hotel en auto heeft iemand hier ervaring mee ?
    Ik hoor het graag.
    Bedankt Marc.....

  9. Top | #99
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: beste tijd om te boeken.?

    Daar is helaas niet echt een richtlijn voor te geven. Wij boeken meestal zo vroeg mogelijk maar het kan ook best zijn dat er later daarna nog een aanbieding komt.

    Als je geboekt heb niet meer verder kijken, da's het beste

    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #100
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: best tijd om te boeken.?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcvb Bekijk Berichten
    Een vraag wat is de beste tijd om de vlucht te boeken ?
    ....
    Tsja het vraagt nogal wat training, uithoudingsvermogen, zelfbeheersing, geduld, toewijding en concentratie voor je precies weet wanneer die tijd is aangebroken. Ik zou zeggen: wanneer de prijs het laagst is, direct toeslaan.....

    En nu serieus; er is geen beste tijd om tickets te kopen. Ticketprijzen zijn permanent aan schommelingen onderheving en zijn afhankelijk van vraag en aanbod. Daarnaast spelen seizoensinvloeden, olieprijzen en valutaschommelingen een rol. Op sommige dagen van de week zijn de prijzen voor vluchten lager dan op andere dagen, bepaalde combinaties kunnen voordeliger zijn waarbij vertrek- aankomst en overlaytijd weer een rol spelen. Soms zijn de tickets vanuit Brussel lager geprijsd dan die vanaf Schiphol, in andere gevallen is vertrek vanaf Dusseldorf of Frankfurt weer aantrekkelijker.

    Lijndiensten kennen geen last-minute prijzen. Wel vind je soms bij een aanbieder 'ineens' een aanbieding voor een beperkt aantal stoelen voor een bepaalde periode die je elders weer niet vindt. Of een maatschappij biedt voor een bepaalde vertrekperiode voordelige tickets in combinatie met een treinticket vanaf Antwerpen aan.

    Je bepaalt dus zelf best vooraf welke prijs voor jou acceptabel is. Is dat 399 euro dan zit er niks anders op om geduldig te wachten of Arkefly wellicht op het laatste moment nog wat stoelen in de ramsj mikt. Om een indicatie te kijgen wat anderen in een bepaalde tijd betaalden, zijn er handige topics met overzichten. En dan is het een kwestie van jezelf abonneren op nieuwsbrieven en dagelijks een update vragen bij vergelijkingssites zoals Kayak . Zodra de prijs die je zelf in gedachten had voorbijkomt, koop je je tickets en daarna kijk je er niet meer naar om. Het zou namelijk zo maar kunnen dat de prijs daarna aanzienlijk daalt en dat geeft zo een domper op de vakantie. Anderen blijven gewoon de ontwikkelingen volgen. Het zou immers ook zo maar kunnen dat de prijs enorm stijgt.....dan voel je je wel spekkoper!

    Expedia en vrijwel alle andere reisorganisaties bieden combinatiereizen aan. De prijs van zo'n reis is vaak lastig te vergelijken want een reisorganisatie kan bij combireizen voordelige vliegtickets aanbieden die voor de aprticulier niet op de markt zijn. Maar het komt ook voor dat je zelf een ticketprijs vindt, die het reisbureau dan weer niet voor jou kan boeken. Het is aan jezelf om te onderzoeken of een aangeboden pakket werkelijk voordelig is. Vast staat dat dit lang niet altijd het geval is want voor de overige delen van een pakketreis (de accomodatie en de auto) gelden dezelfde wetten van vraag, aanbod, seizoen, bezettingsgraad etc. Veel forumleden kiezen er dus voor om zelf hun pakket samen te stellen.

    In de regel kunnen zij die flexibel zijn en niet afhankelijk van werk, schoolvakanties etc de voordeligste tickets boeken. Door een dagje/weekje/maandje eerder/later te vertrekken, bespaar je vaak veel geld. Zodra de vliegtickets geboekt zijn, kan je aan de accomodatie en de auto gaan werken.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •