Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 119

Onderwerp: Hoe ver van te voren boeken?

  1. Top | #41
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Berichten
    4

    Standaard Wanneer best reis Florida 2010 boeken?

    Volgend jaar zijn we van plan om voor de 6de maal Amerika te bezoeken.
    Wanneer is de beste periode om het vliegtuig en de villa (of het hotel of condo) te boeken? Het is meer dan tien jaar geleden dat we de laatste keer Amerika bezochten, en we zijn een beetje uit roulatie.
    Van welke vliegtuigmaatschappij zijn jullie tevreden qua service en prijs?
    Van welk verhuurbedrijf voor villas (condo's) zijn jullie tevreden?
    Onze vertrekperiode zou rond 25 juli 2010 liggen voor een dag of 20.
    Alvast bedankt voor alle hulp.

  2. Top | #42
    Stamgast Disneyfan1970's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    132

    Standaard Re: Wanneer best reis Florida 2010 boeken?

    Hallo,

    Voor het vliegen is dit wel de duurste periode, en daarvoor geld volgens mij nog steeds dat zodra de vliegtickets uitkomen, in de meeste gevallen als je terugvlucht binnen 11 maanden valt. Wij zijn zelf erg te spreken over United, goede service, eigen schermpje in je stoel.

    Een auto huren blijft bij http://www.usareisen.de/ erg goedkoop. Sommige mensen kiezen ervoor om alles bij één van de bekende aanbieders die regelmatig voorbij komen op het forum als pakket te boeken. Ik zou zeggen lees deze topics even door en trek wat dat betreft je eigen conclusie's.

    Groet,

    Jeroen
    Next Orlando visit, 20 dec 2014 t/m 2 jan 2015
    Next DCL 12 night Baltic cruise 22 juli 2015
    Orlando 6x (1997/98) (2007) (2008) (2009) (2012) (2013/14)
    7x DCL (2007) (2008) (2009) (2010) (2013) (2014 2x)

  3. Top | #43
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Wanneer best reis Florida 2010 boeken?

    rondzoeken is het geval voor vluchten je kan echt niet voorspellen wanneer de goedkoppste tickets te krijgen zijn nu heeft connections en joker in belgie goeie prijzen voor 369 euro naar miami is goedkoop en kan je nu boeken

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker kay's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Wanneer best reis Florida 2010 boeken?

    ik heb vandaag vliegtickets naar Miami geboekt voor 21 mei 2010. kosten 355 euro pp.

    Groeten Kay

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    31

    Standaard tijdstip boeken

    na zowat het hele forum gelezen te hebben:wink: heb ik toch nog een vraag ;
    wij zien namelijk door de bomen het bos niet meer...(HELP](*,))
    wij willen in aug 2010 naar Orlando met onze kinderen (11 en 14) en hebben volop voorwerk gedaan.
    We willen een
    - vlucht vanaf Brussel (op 19 aug t/m 3 september)
    ivm laagseizoen/start scholen 2010.
    -villa met zwembad in Kissimmee(particulier of via organisatie????? wat is wijsheid?
    Wie weet er enkele goede/juiste/nette particuliere villa's?
    -auto (niet van Alamo gezien de neg.reacties).
    Nog andere tips?

    Wat is het beste tijdstip van boeken en bij welke organisatie?
    Is het raadzaam bij div organisatie's dit neer te leggen?
    We weten dat we de vlucht 330 dagen voor terugkomst kunnen boeken maar zijn bang dat er in Jan. volop korting gegeven wordt>is het raadzaam om te wachten?
    Jullie lezen t al he?ops: We weten het ECHT niet meer........>>graag jullie hulp/visie!
    Laatst gewijzigd door sus; 07-09-09 om 17:05.

  6. Top | #46
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: tijdstip boeken

    Tja, je zal ook heel verschillende meningen krijgen.

    De een wacht tot er een leuke aanbieding voorbij komt en de ander pakt zo snel mogelijk een ticket als de prijs hem redelijk lijkt, zelf boek ik meestal vrij vroeg en af en toe heb je dan de pech dat je een lagere prijs tegenkomt.

    Ik vlieg wel altijd vanaf schiphol aangezien de andere luchthavens mij teveel reistijd geven.

    De auto heb ik eigenlijk altijd via Alamo gedaan en tja, als je voorbereid bent zijn er geen problemen bij Alamo, gewoon alles inclusief boeken en daar op alles nee zeggen. Overigens boek ik de auto altijd via usareisen.de, steeds toch de goedkoopste.


  7. Top | #47
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: tijdstip boeken

    Over het boekingstijdstip kan ik je geen advies geven, wij gaan in de meivakantie en wilden zekerheid dus hebben inderdaad 330 dagen van tevoren geboekt. Vorig jaar hadden wij Alamo geboekt (via usareisen, dat was het goedkoopst). Ik twijfel of we dit jaar weer Alamo nemen. Afgelopen april stond er een wachtrij van ca. 3 uur (of meer, hebben we niet afgewacht). We hebben voor 1 dag toen een auto bij Avis gehuurd en die de volgende dag omgeruild op het vliegveld. Kostte ons wel $100 maar dat is het wel waard geweest. Weet nog steeds niet of dit een incident was, lees steeds vaker over lange rijen op dit forum.
    Als je zeker weet dat je wilt gaan en niet al te flexibel bent qua data, misschien maar gewoon tickets boeken...maar inderdaad, de meningen hierover zullen verschillen.

  8. Top | #48
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Temse, België
    Berichten
    16

    Standaard Re: tijdstip boeken

    Persoonlijk zou ik wachten om vliegtuigtickets te boeken tot in januari want dan zijn er weer de verschillende vroegboekacties van Connections, Joker en Airstop. Te laat boeken is niet goed maar te vroeg boeken vaak ook niet. Als je wacht zorg dan wel dat je er vroeg bij bent tijdens die acties want de plaatsen zijn beperk. Door je inschrijven op hun nieuwsbrieven ben je op tijd op de hoogte.

    We hebben vroeger reeds een aantal maal met hun vroegboekacties gereserveerd voor vertrekken na 15/8 en steeds heel goede prijzen gehad.

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    31

    Standaard Re: tijdstip boeken

    Jeroen;Ik vlieg wel altijd vanaf schiphol aangezien de andere luchthavens mij teveel reistijd geven. Ik zou het liefst vanaf schiphol vertrekken maar gezien de kosten scheelt het toch wel vaak enige euro"s. En voor ons maakt de reistijd geen verschil met Zaventem............
    Cloggie;Afgelopen april stond er een wachtrij van ca. 3 uur bij Alamo. Vandaar dus de voorkeur voor een andere maatschappy.....
    Wimpie999; Bedankt voor de tip;we hebben meteen ingeschreven voor diverse nieuwsbrieven.
    Het blijft moeilijk>>wat is wijsheid he? Weten jullie misschien ook of het niet "te laat" is om dan pas in Jan de villa te bespreken?
    Alvst bedankt voor jullie advies/tips!!

  10. Top | #50
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: tijdstip boeken

    Als je via www.hertz.nl boekt kan je met code 504224 10% korting krijgen. Ook kan bij usareisen.de voor andere verhuurmaatschappijen kiezen. Wil je geen gezeur moet je kiezen voor Hertz of Avis.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •