Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Nicky

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    2

    Standaard Even voorstellen: Nicky

    Hallo allemaal,

    Ik ben Nicky, 35 jaar. In 2007 zijn we voor het eerst in Florida geweest in verband met de adoptie van ons zoontje. We zijn aan het plannen om dit jaar weer naar het geweldige Florida te gaan. Via Google kwam ik dit handige forum tegen. Heb al heel wat tips gelezen die erg bruikbaar zijn!!! Ben nog lang niet klaar met het lezen van alle tips en adviezen, dus daar ben ik nog wel even zoet mee

    Groetjes,
    Nicky

  2. Top | #2
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Nicky

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nicky Bekijk Berichten
    In 2007 zijn we voor het eerst in Florida geweest in verband met de adoptie van ons zoontje.
    Hallo Nicky & Familie en hartelijk welkom op het Florida Forum. Voor jullie heeft het begrip Sunshine State waarschijnlijk wel een heel speciale betekenis. Hopelijk is jullie zoontje ook echt het zonnetje in huis. En dan nu terug; hebben jullie al met de schoolvakanties te maken of kan je nog gaan wanneer je wilt? Dat zou fijn zijn want dat scheelt je enorm in de vliegticketprijzen. Je leest hier nu gelukkig weer prijzen dik onder de 400 euro voor de periode september/oktober.

    Snuffel gerust lekker rond hier en mocht je ergens hulp bij nodig hebben, dan staat er een heel regiment handige hulpverleners en Flordidavakantieverslaafde ervaringsdeskundigen gereed die je verder willen helpen.......\\/



  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    2

    Standaard Re: Even voorstellen: Nicky

    Hartelijk bedankt voor je reactie!! Fijn dat dit forum er is, scheelt een hoop uitzoekwerk

    We zijn idd nog niet gebonden aan de schoolvakanties, dus we kunnen nog alle kanten op. En ja, ons zoontje is ons zonnetje in huis

    Groetjes,
    Nicky



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •