Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Onderwerp: Big cat Rescue

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker bem007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    23

    Standaard Big cat Rescue

    Hallo Allemaal, ik zag dat wij tijdens onze rondreis in Florida langs de Big Cat Rescue komen, maar ik vind nergens op dit forum meer info? (ik heb drie keer de zoekfunctie gebruikt!) Wel ergens genoemd in een reisverslag (anders had ik het natuurlijk nooit geweten ;-)) maar ben wel benieuwd of er meer mensen zijn geweest en of het de moeite waard is om te gaan??
    Groetjes Barbara

  2. Top | #2
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Ik kan je wel hun mailadres en bankrekeningnummer voor donaties geven :-P
    Ongeveer een keer per maand krijg ik een bedelmail van ze. Geen idee waarom. Ik had nog nooit van ze gehoord en nog minder heb ik er contact mee gezocht.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker bem007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    23

    Standaard Re: Big cat Rescue

    is er helemaal niemand die hier al een bezoekje aan heeft gebracht??

  4. Top | #4
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Hoor er voor het eerst van. Het wat schokkerig afdraaiende promofilmpje op hun website toont veel close-ups van grote katten maar verhult niet dat je er vook heel veel hekken zult zien. Er zijn heel wat 'dierentuintjes' in Florida die een panter of tijger opgesloten hebben in een hok waarin ze net kunnen ijsberen - bijv. Endangered Species zoo in Palmdale aan us 27. Geen idee of dit dierentuintje, dat zich richt op afgedankte en inbeslaggenomen katten, beter is. Verwacht niet te veel. Als het een 'top notch' attractie was geweest hadden we 'm hier op het forum wel gekend. Maar doe voor ons allemaal een ontdekking zou ik zeggen ...
    Laatst gewijzigd door koenkamphuys; 05-03-10 om 22:33. Reden: links toegevoegd

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker bem007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    23

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Een paar weken geleden waren ze ook te zien op discovery (of nat. geographic) dus ik had gedacht dat het een bekend park was. Nu moet ik eerst sander overtuigen om er langs te gaan :-) want het is niet echt op onze route.
    Iedereen bedankt voor zijn reacties!

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Als het jouw interesse heeft en je er graag naar toe wilt zou ik het gewoon doen! Al is het een stuk omrijden en hebben andere forummers er geen ervaring mee. Laat jij dan de eerste hier op het forum zijn die er heen gaat, zodat je misschien naderhand een verslagje kunt plaatsen waardoor anderen weer enthousiast worden om er heen te gaan (of juist niet ....).
    Op zich ligt het niet eens zo ver weg. Een goed uur vanuit Orlando / Kissimmee .... ik ben wel vaker voor kleinere dingen dat stuk gaan rijden, no problem.

    Ik heb zoiets ook eens gehad met een winkel waar ik graag heen wilde, de Acme Superstore in Longwood aan de bovenkant van Orlando. Niemand hier die er ooit is geweest maar ik had m'n zinnen erop gezet. Behoorlijk stukje omrijden van waar we heen wilden, maar achteraf ben ik blij dat ik geweest ben. Ik heb er precies gevonden waar ik naar op zoek was, en meer. Voor mij een groot succes, en voor mijn eegaatje en zoon .... even wat minder, maar ze gunden mij mijn pleziertje. Net zoals ik hen hun pleziertjes gun waar ik soms minder zin in heb.

    Kortom: Doen!

    En laat ons weten hoe het was a.u.b.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Hallo, op tripadvisor staan allerlei reviews van mensen die er geweest zijn, misschien heb je daar wat aan.
    http://www.tripadvisor.com/Attractio...a_Florida.html

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Is er iemand hier die de Big Cat Rescue in Tampa in het afgelopen jaar heeft bezocht?

    Ik zie op Facebook allemaal erg mooie plaatjes langskomen.
    Zoals vandaag van de jarige Arizona:


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Wij zijn er onlangs nog geweest, op 22 maart, erg interessant en goed werk wat ze daar doen.
    Zeer de moeite waard.

    http://tomenanita-orlando2013.blogsp...chophouse.html

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Big cat Rescue

    Ja hoor, een week of twee geleden, en ze doen inderdaad goed werk.

    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •