Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: Shuttlebus van Mears transport

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Ervaring met shuttlebus van Mears transport?

    zou het dan toch p.p zijn bij Mears ? (zie mijn berichten hierboven)

    Ik zie hier namelijk een prijs van 120 dollar http://www.taxiorlando.com/rates.html naar International drive hotels.

    Wie kan het zeggen?

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Ervaring met shuttlebus van Mears transport?

    Wij zijn vorig jaar met mears gereist van en naar het vliegveld (rounttrip) voor $68,- voor twee personen naar lake buena vista regal sun resort (naast de marketplace). Ik weet niet of het nog uit maakt maar we hebben niet van te voren geboekt maar daar ter plekken geregeld in september.......De jaren ervoor zijn we altijd met Taxi gereist vanaf het vliegveld en waren toen +/- $60/65,- kwijt met tip naar hwy 192 enkele reis. Heel goedkoop kan ook nog maar een heeeeele lange rit is met de lynx.......bus.
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Ervaring met shuttlebus van Mears transport?

    dank je wel voor je antwoord Corinne, met die shuttle is dus ook goed te doen én ter plekke te regelen.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Ervaring met shuttlebus van Mears transport?

    @Corrine eigenlijk nog een vraagje.........

    Die shuttle heb je die meteen voor de terugweg ook gereserveerd ter plekke en betaald of hoe werkt het?
    En kon je meteen nadat je op MCO die shuttle gereserveerd had vertrekken of moest je nog wachten op andere?

    en en en ......vertel
    Laatst gewijzigd door maanbo; 09-03-09 om 13:08.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Shuttlebus van Mears transport

    Sorry voor de late reaktie.....
    Wij hebben meteen een retour geboekt en dus betaald. Het was niet zo heel druk dus we moesten even wachten en hebben wel nog mensen opgehaald bij een ander stuk van het vliegveld. Ik denk dat we in +/- 40-45 minuten in ons hotel waren. Met de taxi is dat in +/- 30-35 minuten. Bij het terug reizen bel je minimaal 24 uur van te voren om een reservering te maken. Je geeft door hoe laat je terugvlucht is en zij delen je in, in hun schema. Het is ons nog steeds goed uitgekomen.....zeg maar 3 uur voor dat je vliegt. Je bent dan dus op tijd op het vliegveld, 2 uur van te voren.
    Je moet zorgen dat je je kaartjes goed bewaard voor de terugrit en het telefoonnummer om te reserveren. Je geeft meestal ook een tip/fooi als je uit stapt, ongeveer 5 dollar. Dit blijft dan nog altijd goedkoper als een taxi voor ons.
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Re: Shuttlebus van Mears transport

    dank je wel voor je antwoord Corrine ik denk dat een taxi voor ons met 3 pers. dan toch iets goedkoper uitvalt maar in elk geval alles kan ter plekke dus dat moet goed komen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •