Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 9 van de 11 EersteEerste ... 7891011 LaatsteLaatste
Resultaten 81 tot 90 van de 106

Onderwerp: Mickey's Very Merry Christmas Party

  1. Top | #81
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunshine State Bekijk Berichten
    Ik heb de etickets mbt Very Merry Christmas Party, vandaag geboekt.
    De datum 8 November dan zijn we er nog net, krijgen we toch een kerst sfeertje mee...

    Wij hebben ook geboekt voor de 8e november! Zo vroeg in het jaar hebben we nog nooit kerst gevierd.:grin:

  2. Top | #82
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Wordt ook voor ons een hele vroege kerst ervaring \\/..
    Het lijkt ons helemaal te gek, Disney kennende wordt je spontaan vrolijk bij het lopen door de mainstreet, de vrolijke muziek heeft een giga invloed op je, dat kan niet anders dan genieten worden. We kunnen er nu al naar uit kijken.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  3. Top | #83
    Stamgast Chanti's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    195

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Ik ben een echte kerst-kip en voor mij is de kerstsfeer in Disney ook echt het kersje op de al zalige ghirardelli's ijscoupe
    Laatst gewijzigd door Chanti; 19-10-10 om 14:05. Reden: last van typspasmes
    Groetjes Chanti


    verslag april/ mei 2013

  4. Top | #84
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Even offtopic :

    Voor de mensen die in November-January gaan nog een tip, Ga eens naar ICE in het Gaylord Hotel. Heel erg leuk om te doen en te zien.

    Ben er zelf in 2008 geweest en heb toch een leuk gehad, en koud heb je het niet met die jassen aan :-)

    Mijn foto's ervan klik hier

  5. Top | #85
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    53

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Wij zijn bezig onze vakantie voor nov 2011 te plannen (jaja we zijn er vroeg bij!) en we willen zeker naar MVMCP. Sterker nog dat is de reden dat we pas in nov gaan.
    We hebben inmiddels besloten enkel Orlando aan te doen en vroegen ons af of het nog steeds zo is dat je om 16.00 al naar binnen kan? Want dan kopen we geen dagticket voor MK, zijn maar een stuk of 3 attracties die we daar aan willen doen, voor de rest willen we genieten van de parade, vuurwerk etc.

  6. Top | #86
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Mickey Very Mery Christmas party 2011

    Voor de mensen die ernatoe willen de datums zijn nu ook bekend en tickets kunnen besteld worden:
    Bron :WDW

    Mickey's Very Merry Christmas Party is a special event held each winter on select nights at Magic Kingdom theme park. Purchase of an additional event admission ticket is required to attend Mickey's Very Merry Christmas Party. This festive celebration is filled with live entertainment, spectacular fireworks and an oh-so-jolly holiday parade.

    Celebrate the magic of the season in the holiday wonderland of Magic Kingdom theme park. Gather with loved ones for a festive sight- and sound-filled special event that is sure to make you merry! *Entertainment is subject to change without notice.
    **Advance tickets are for sale up to and including the day prior to the event. Advance purchase savings is available for the events on November 8, 9, 11, 13, 15, 18, 27, 29, 30 and December 2, 4, 6, 7, 9, 11, 13, 14, 16 and 18.

  7. Top | #87
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    39

    Standaard Kerstverlichting in WDW

    Hoi,

    Ik vraag me af wanneer WDW in [-o< kerstsfeer wordt omgetoverd.
    Is er hiervoor al een datum bekend voor 2012?

    Greez
    Johan
    Ik heb last van het Disneyvirus
    22-10-2012/12-11-2012 in Florida

  8. Top | #88
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Hier staan alle special events: http://disneyworld.disney.go.com/special-events/
    Mickey's Very Merry Christmas Party begint vanaf november. Staat alleen nog niet bij vanaf welke dag
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #89

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    De datums staan erop, op de site van waltdisney world. wij gaan 23 november. en nu had ik nog wel een vraag. op de site van wdw kon je de kaartjes al bestellen, is dat een aanrader of kan je ze beter daar kopen.? We hebben al een 7 dagen pas gekocht.

  10. Top | #90
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door esther 1972 Bekijk Berichten
    , is dat een aanrader of kan je ze beter daar kopen.? We hebben al een 7 dagen pas gekocht.
    Het aantal beschikbare toegangskaarten per avond is beperkt, sommige avonden (zeker in december) zijn al vrij vroeg uitverkocht. Voor november zou je het risico kunnen nemen, maar ja....waarom zou je ze eigenlijk niet bestellen? Vooraf bestellen is immers voordeliger!

    Overigens is er op 23 november geen MVMCP!
    Laatst gewijzigd door Teleton; 15-05-12 om 09:39.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •