Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 11 EersteEerste ... 891011 LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 106

Onderwerp: Mickey's Very Merry Christmas Party

  1. Top | #91

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    We widen net op 23 november gaan maar dan vertrekken we. ik heb op de site gekekenmaar snap het niet heel goed, er staan datums en daarachter prijzen en dan staan daaronder ook die zelfde datums en dan staat erachter verkoop begint die datum. kan iemand mij daar raad over geven voordat ik tickets koop waar ik niets aan heb. Heb namelijk nog nooit kaartjes gekocht voor iets in amerika op internet..

  2. Top | #92
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Op de site staan de prijzen voor de kaartjes op een bepaalde datum voor kinderen en volwassenen. Je kan ook op de dag zelf kaartjes kopen, dan staat er achter dat de verkoopdatum gelijk is aan de dag waarvoor je het kaartje koopt. Die kaartjes zijn dan wel duurder.
    Het is dus aan te raden om vooraf kaartjes te kopen, dan ben je goedkoper uit en weet je zeker dat ze niet uitverkocht zijn.

    Ik heb ooit jaarkaarten via de Disney site gekocht en MVMCP via de telefoon en dat is beide keren goed gegaan. Kreeg de kaarten netjes per post.

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Berichten
    27

    Standaard disney very merry christmas party

    Hallo allemaal,

    Nog een kleine 3 maanden en ik ga eindelijk naar Orlando nu zag ik dat disney al met zijn kerstopeningen bezig is dan. Nu wil ik dit al jaren in Parijs doen maar nog nooit de tijd gehad en is het de kans om dit in Het Magic Kingdom te doen. Nu vraag ik mij af of iemand hier al ervaring mee heeft met dit event. Zo ja is dit zeer druk bezocht ( zouden op 11 november, de 2e party gaan)
    Wat zijn zo de dingen die we zeker moeten bezoeken of enkele andere tips zijn altijd welkom.

    Boris

  4. Top | #94
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: disney very merry christmas party

    Het is een gewild evenement. Wij hebben het in 2011 bezocht. Je moet zorgen dat je van te voren kaarten hebt. Deze kan je nu al bij Disney online kopen. VAnaf 4 uur 's middags mag je met die kaarten naar binnen. Wij vonden het heel erg leuk om te bezoeken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 20-11-13 om 11:52. Reden: q
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  5. Top | #95
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Waarom heet het eigenlijk Mickey's VERY merry Christmas Party?

    Dat lees je in Mickey's VERY merry Christmas story!
    Op de Facebook pagina van het Florida Forum: http://on.fb.me/1jlYL4U


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #96
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Wij zijn begin November een weekje in Orlando.
    We (3 shoppende dames) hebben besloten om niet naar Disney te gaan.
    Maar nu is er wel de Mickey's very merry christmas party.

    Misschien toch leuk om dan een avondje heen te gaan.
    Maar hoe druk is het dan in de parken?
    Als we er heen gaan willen we in de middag (na 16:00 uur) wel nog wat attracties doen.
    Maar geen uur willen wachten.

    Volgens de crowd calender is het die week erg rustig, maar ja is dat tijdens die avonden ook?

  7. Top | #97
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Begin november zal het nog niet heel druk zijn tijdens MVMCP. Als jullie er om 16u zijn en niet te veel tijd besteden aan het diner (zorg dat je in de middag lekker gegeten hebt) dan kan je echt heel veel doen zonder een uur in de rij te staan. Kijk wel even op internet welke attracties na 19u (als het feest begint) open zijn, dan kan je die attracties die dan gesloten zijn nog voor die tijd doen. En vergeet ook niet de speciale feest dingen te doen/zien want anders had je net zo goed overdag kunnen gaan met een normaal kaartje.

  8. Top | #98
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Ga zelf ook weer dit jaar in begin November (13 en 20 November) naar de MVMCP en die zijn meestal best goed te doen.
    Jazeker het is er wat drukker dan een normale avond rond die tijd maar niet zo dat je er niet kunt rondlopen zoals bv. in de laatste week van het jaar.
    Alleen de allereerst avond is meestal erg druk omdat het dan nog nieuw is. Dus die zou ik persoonlijk mijden, meestal is die avond ook wel uitverkocht.
    laat het vooral over je heen gaan de atmossfeer en geniet van de extra dingen die er zijn zoals de shows, vuurwerk, gratis warme chocolade melk en koekjes.
    Die attracties kun je elke dag doen die gaan niet weg, maar de sfeer rond die parties doe je niet elke dag.
    Laatst gewijzigd door calypso; 31-08-14 om 13:54.

  9. Top | #99
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Hallo
    Op de avonden dat er geen Verry Merry Christmas party is ,is het park dan wel in kerststsfeer of is het als een gewone Disney avond. Ik bedoel voornamelijk het vuurwerk en de parade's in de avond..

  10. Top | #100
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Mickey's Very Merry Christmas Party

    Is wel in kerstsfeer maar wel de gewone parade en vuurwerkshow. Dus een gewone Disneyavond in de kerstperiode.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •