Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: Favoriete pretpark (Disney en andere)

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Favoriete pretpark (Disney en andere)

    Er is veel te lezen op het forum en er vragen veel mensen advies naar welk pretpark moeten we nou gaan, welke moeten we kiezen
    zowel de eerste keer als de tweede keer willen wij niet kiezen en pakken wij alle pretparken
    dankzij dit forum zal ik bijvoorbeeld nu wel wat meeer tijd in epcot gaan doorbrengen, want blijkbaar hebben wij dat de vorige keer zwaar onderschat
    Ik vind het erg leuk om te horen wat jullie favoriete pretpark is en waarom.
    Persoonlijk van de disney parken vind ik animal kingdom helemaal geweldig vanwege de prachtige lion king show (spreek overigens van 10 jaar geleden dus sorry als het niet meer klopt) en omdat ik de hele entourage helemaal leuk vond (leuker dan busch gardens)
    van de andere pretparken vind ik het moeilijk kiezen maar ga ik toch voor seaworld, omdat dit gewoon helemaal anders en uniek is, de attracties zijn geweldig, het aaien van dolfijnen is super en natuurlijk SHamu, mijn droom, wat de reden was waarom we naar Orlando in de eerste instantie gingen.
    Nov 2010 gaan we weer en heb er mega veel zin in
    kom maar op met jullie meningen en ben benieuwd naar de leuke reacties
    groetjes rebecca

  2. Top | #2
    Florida Groupie belgske's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    in de Noorderkempen, Belgie
    Berichten
    368

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    In '93(vrienden) en '96(vrouw) ben ik naar Universal Studios geweest. 'Back to the Future' was DE topattractie.
    Zowel mijn vrienden als mijn vrouw hebben het nog steeds over US, dus zeg ik Universal Studios (die wij deze zomer eindelijk nog eens gaan bezoeken)

    In okt '08 zijn we met het gezin geweest en toen kwam SeaWorld uit de bus. Die indrukwekkende orka's, in een wervelende show, maken het verschil.

    Maar eigenlijk heeft elk park wel iets unieks.

    En ik vermoed, eigenlijk ben ik er zeker van, dat na de zomer het favoriete park wel eens Discovery Cove zal worden.
    Laatst gewijzigd door belgske; 29-01-10 om 20:28.
    reisverslag '08 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7594
    reisverslag '10 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?t=11040
    reisverslag '12 + video's : www.floridaforum.nl/showthread.php?p=168065

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Het echte unieke, de je-van-het-attracties van ieder park, zijn voor ons toch nog altijd die schaarse maar oh zo geweldige rookplekken
    Even zonder gekheid: ieder park heeft inderdaad wel iets. Mijn zoontje vond Epcot op zich net wat leuker dan de andere parken, want hij vindt techniek, de ruimte, de toekomst en al dat soort dingen leuk (papa trouwens ook wel). Bij MGM Studio hadden ze trouwens echt lekkere pizza zeg, dat was al een attractie op zich

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Utrecht (stad), Netherlands
    Berichten
    156

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ed_anja_wesley Bekijk Berichten
    Bij MGM Studio hadden ze trouwens echt lekkere pizza zeg, dat was al een attractie op zich
    hahahahaha
    dat kan ik me niet meer herinneren maar kan ook erg belangrijk zijn
    MGM heeft 's avonds overigens wel een prachtige show
    volgens mij las ik dat fantasmic nog steeds gaat
    dus hoop ook nog in november
    ook die show gezien?

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Als ik moest kiezen...(moeilijk,moeilijk) dan ga ik ook voor Seaworld. Magic Kingdom vond ik beetje tegenvallen omdat ik helemaal weg ben van Disney Land parijs... Bush Garden vonden onze kinderen ook geweldig (vooral Sheikra)

    Jaren geleden zijn we met vrienden naar Florida geweest en toen kwam Epcot als onze favoriet eruit....

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Hoe is dat eigenlijk, die Busch Gardens?

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker roanne's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    noord-brabant
    Berichten
    43

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Namens mijn zoon van 19...hij vond dat het beste park....wel met aantekening dat we achtbaanliefhebbers zijn....

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    30

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Ok, wij zijn dat dus absoluut niet Ieder zo zijn pleziertjes Trouwens je gaat over 2 dagen? Veel plezier, goed weer en goede vlucht toegewenst

  9. Top | #9
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Het mooie aan Florida is dat er zoveel keus is. Het nadeel is echter dat er zoveel keus is, zeker als je moeilijk kan kiezen
    Islands of Adventures en Epcot zijn we nog nooit geweest, en Bush Garden gaan we dit jaar voor het eerst naar toe. Mijn fav. tot nu blijft toch Seaworld. De shows, de attracties, de sfeer, alles eigenlijk. We gaan dit jaar voor het eerst met onze dochter, dan beleef je alles toch weer heel anders denk ik.

  10. Top | #10
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Jullie favo pretpark... (disney en andere)

    Epcot is mijn favoriet! Verder vind ik Discovery Cove de topper van Orlando. Niet echt een pretpark maar wel een park!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •