Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 50

Onderwerp: Condo ervaring: Club Cortile

  1. Top | #21
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Club Cortile

    Ik heb Club Cortile 2x bij USAFunvacations geboekt, vraag gewoon her en der wat offertes op zonder er meteen aan vast te zitten. Zo kan je zien waar je het minste kwijt bent voor een compleet pakketje met huis, tickets + auto.

    Ik geloof dat je nu bij USAFV (zonder op de site te kijken) 42 of 44 euro per nacht kwijt bent... los van ticket en auto natuurlijk. En misschien heeft American Vacations 'm ook nog wel in het pakket?
    Zou even AE, USAFV en AV met elkaar vergelijken dan.

    Dan zijn de 3 bekendste aanbieders hier in dit topic ook weer genoemd. :mrgreen:
    Ik heb echter alleen maar ervaring met USAFV (4x, eigenlijk 5x al) en dat was elke keer gewoon goed, heb nog geen reden gevonden om 'over' te stappen, de rest zal vast ook wel goed zijn. Neem in elk geval eens contact met ze op, soms bellen ze me zelfs 's avonds wel eens op om nog wat te regelen.
    Eigenlijk is het zo erg dat als ik een vakantie boek, ik niet eens bij AE of AV check of het goedkoper kan .. ](*,) :-k :-D

  2. Top | #22
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Club Cortile

    Heb gelijk maar een offerte aangevraagd bij usafun voor het hele pakketje ben zeer benieuwd!
    Mijn offerte bij vakantie expert is geldig tot donderdag, voor de tickets en de huurauto, als het goed is reageerd usafun binnen 24 uur dus dat moet lukken, we zullen zien wie er gaat '" winnen"'.

  3. Top | #23
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Club Cortile

    Laat je het hier nog even weten? Ben wel benieuwd.

  4. Top | #24
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Club Cortile

    Drie uur na mijn eerste mail had ik de offerte van usafun al binnen.
    Wat en snelle service super!
    Het verschil tussen usafun en vakantie expert was op het totale plaatje 600,- euro, het enige verschil is dat we nu met continantal vliegen ipv klm en en dat we een ochtend vlucht terug hebben ipv een middag vlucht, de beslissing is dus snel genomen, 600,- euro is een hoop geld, we gaan ons zelf daarom lekker verwennen en nemen een grotere catagorie auto dan normaal ( wacht nog even op het antwoord wat het gaat kosten maar dat zal wel goed komen).
    Ben pas helemaal gerust als alles daadwerkelijk vast staat...

  5. Top | #25
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Club Cortile

    600 euro is een hoop geld ja, je kan ze ook nog bellen, heb je helemaal snel antwoord. Ik zat wel eens te twijfelen over een hotel, ik had wat geboekt maar wilde het hotel toch niet ivm slechte recensies op Tripadvisor (al neem ik die altijd met een korrel zout, maar dit was echt te negatief door minimaal 90 man) was wel grappig, meteen op de achtergrond gingen ze geschikte hotels zoeken die een beetje naar mijn wens waren terwijl ik met ze aan de telefoon was. :mrgreen:

  6. Top | #26
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Club Cortile

    Alles staat vast zelfs mijn stoel nummers weet ik al, nu kan het aftellen beginnen!

  7. Top | #27
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Club Cortile

    Wanneer gaan jullie?
    Die stoelnummers zou ik me niet teveel aan hechten. Vliegmaatschappijen kunnen nog altijd schuiven, maar meestal blijft het wel gelijk aan wat jij of het reisbureau heeft gekozen. Maargoed, met 3 Florida bezoeken zou dat ook allemaal bekend moeten zijn

  8. Top | #28
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Club Cortile

    Wij gaan in de herfstvakantie.

  9. Top | #29
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Club Cortile

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Die stoelnummers zou ik me niet teveel aan hechten.
    Partypooper...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #30
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Club Cortile

    :mrgreen:

    Nog leuker is als mensen gaan zitten op de plek van een ander. Heb me vorige keer kostelijk vermaakt. Waren overigens weer Nederlanders die ergens gingen zitten waar ze niet hoorden te zitten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •