Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 21

Onderwerp: Vuurwerk

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Syl71's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hengelo OV
    Berichten
    60

    Standaard Vuurwerk

    Ik ziet hier nogal gefrustreerd te zoeken en te zoeken naar bijzonder goede tips die ik hier maanden geleden gelezen heb.
    Ik bedacht me op het moment dat ik ze las dat ik kortere tijd voor vertrek ze zou gaan kopiëren en goed bewaren.
    Nu is het zover en kan ik gewoon niets terugvinden!!! :cry:
    Wie o wie kan me helpen?
    Het ging om bijvoorbeeld Epcot, zover ik me kan herinneren een goede plek om te gaan staan voor het vuurwerk(?) of andere show... ergens bij het Japan gedeelte of zo, ditzelfde geldt voor tips tijdens vuurwerk/parade MK etc. ivm schaduwplekken, noem maar op.
    Erg zeg..... ik baal als een stekker :?

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Here are some suggestions of the best places for viewing the fireworks at Disney World

    Magic Kingdom Fireworks

    Main Street, with the castle in the background - the fireworks will be behind the castle (Your view of the fireworks will be restricted if you stand too close to the castle)
    The bridges to Tomorrowland & Liberty Square - in these two places the fireworks will be to the side of the castle.
    Tinkerbell will fly right over you if you are on the bridge to Tomorrowland.

    Epcot IllumiNations
    For a good view of the show you need to see both the centre of the lagoon & the sky. Wherever you choose to stand make sure the wind is blowing away from you.
    World Showcase plaza is a great viewing spot, but you need to get there early.
    In Germany, on the Friendship boat dock or waterfront.
    In Canada, on the waterfront opposite the totem poles.
    In Italy, on the waterfront near the gondolas.
    In Mexico, on the veranda of the Cantina de San Angel.
    The bridge between France & the UK.

    Disney-MGM Studios Fantasmic
    The best views of Fantasmic are anywhere in the central area, especially near the front.
    In order to get a good seat you will need to get in line in good time.
    A Fantasmic lunch or dinner package is available at Mama Melrose, Hollywood and Vine or the Brown Derby, which includes reserved seating at Fantasmic. The reserved section for Fantasmic is on the right-hand side of the theater.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    Tilburg
    Berichten
    21

    Standaard

    Dank je, ik had deze tips nog niet gezien, maar ik ga ze zeker meenemen, volgende maand.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard [Gerucht] Nieuw vuurwerkshow in Epcot?

    Is wel nog ver vooruit, maar toch, zag dit net staan op Wiki

    Don Dorsey,

    "It is rumored that he is currently working on a new fireworks show to replace Reflections of Earth called "IllumiNations: The SkyDance" which could premiere in 2009."

  5. Top | #5
    Banned User
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Rumor, nieuw fireworks show in Epcot?

    Vergeet het maar, het is alleen maar een geurcht, en dat zal ook zo blijven... (gelukkig)

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Rumor, nieuw fireworks show in Epcot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemoRocks Bekijk Berichten
    Vergeet het maar, het is alleen maar een geurcht, en dat zal ook zo blijven... (gelukkig)
    Vraag ik me af hoe je dit zo zeker kunt weten :?:

  7. Top | #7
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Rumor, nieuw fireworks show in Epcot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemoRocks Bekijk Berichten
    Vergeet het maar, het is alleen maar een geurcht, en dat zal ook zo blijven... (gelukkig)
    En waarom eigenlijk gelukkig?

    (als ik eerlijk ben, vond ik IllumiNations: Reflections of Earth eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. Vond het wel leuk hoor, maar ik had een beter gevoel bij Wishes). Een keer wat anders is ook wel leuk
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Rumor, nieuw fireworks show in Epcot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Aals ik eerlijk ben, vond ik IllumiNations: Reflections of Earth eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. Vond het wel leuk hoor, maar ik had een beter gevoel bij Wishes. Een keer wat anders is ook wel leuk
    Ja ..... gaaaaaaap ...... het wordt wel een beetje gewoontjes, zo'n vuurwerkshow ..... #-o

    En waarom het een gerucht blijft .... Simpel, Disney is nou eenmaal niet erg scheutig met vroegtijdige info over neuwe zaken. Eerst willen ze wat meer zekerheid hebben, experimenten en mislukkingen kunnen zo buiten het nieuws blijven.

    En natuurlijk is Disney zich ook heel erg bewust van de waarde van alle geruchten en speculaties. Laat iedereen maar lekker over de nieuwe dingen speculeren, allemaal gratis reclame!! Slimme marketingjongens en marketingmeisjes daar bij Disney!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker eeyore's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Rumor, nieuw fireworks show in Epcot?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    En waarom eigenlijk gelukkig?

    (als ik eerlijk ben, vond ik IllumiNations: Reflections of Earth eigenlijk niet zo heel erg bijzonder. Vond het wel leuk hoor, maar ik had een beter gevoel bij Wishes). Een keer wat anders is ook wel leuk
    We zullen het wel zien als we weer daar zijn.:grin:

  10. Top | #10
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Vuurwerk in februari

    Ik lees veel dat de pretparken elke avond vuurwerk hebben. Is dit ook in de wintermaanden (met name Florida) of echt alleen in de zomer?


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •