Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Even voorstellen: Stephan

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Berichten
    22

    Standaard Even voorstellen: Stephan

    Hallo allemaal,

    na het een en ander gelezen te hebben op dit forum hebben we besloten om een vakantie te boeken naar florida. Hoezo verslavend die reisverhalen en prachtige foto's :wink:
    Vooralsnog is alleen de vlucht geboekt (delta 23/12/2005 heen en retour op 13/01/2006). Op dit moment ben ik bezig met het inlezen op autohuur en priceline :shock: :shock:
    Die laatste is voor ons echt ff wennen want we zijn absolute non-helden als het gaat om bidding ops:
    Mocht er iemand zijn die ervaren is in het boeken via priceline en het leuk vindt om dit met ons te gaan doen....................UR WELCOME M8
    Zelfs met alles wat er staat over dit onderwerp is het voor ons enorm ingewikkeld (re-bidding,zone's en stars)
    Op dit forum zien we in ieder geval een hoop mensen die het gedaan hebben, nog leven en een fijne vakantie hebben gehad dus het moet kunnen
    gr.stephan

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: stephan + fam

    Allereerst uiteraard welkom op het forum, leuk dat jullie al een vlucht geboekt hebben.
    Wat betreft Priceline kan ik jullie niet echt helpen, maar daar hebben we een paar echte experts voor. (MattRob)
    Let goed op met auto huren, er zitten behoorlijke verschillen tussen de verschillende aanbieders.
    Als je via deze website bij Alamo boekt, krijg je € 10,00 korting, maar soms staan in de gidsen betere aanbiedingen.
    Mocht je later nog speciale vragen hebben: Roept u maar !!
    Eric

  3. Top | #3
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    16

    Standaard

    welkom stephan,
    veel plezier met de voorpret. Je zult zien dat je net zo verslaafd zal worden als iedereen hier.
    Je kunt hier heel veel tips vinden.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •