Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 19

Onderwerp: Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Saskia's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    landsmeer
    Berichten
    80

    Standaard Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee

    Ik twijfel nog tussen deze en Liki Tiki in orlando. Die heeft een mooi zwembad met glijbanen maar is duurder. Dit resort kunnen we voor 89 dollar per nacht in met zijn vieren. Als we er terecht komen (over 2-3 weken) hoor je nog van me hoe het was ok?
    Groetjes Saskia

  2. Top | #2
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Bahama bay resort orlando

    Liki Tiki kan ik zeker iedereen aanraden ,wij komen er al jaren en wilden steeds nergens anders ze zijn erg mooi ingericht er zijn 3 zwembaden waarvan 1 waterpark zoals ze dat noemen.Het enige nadeel vonden wij is dat er erg veel bezoekers komen,en het waterpark wel erg druk wordt.Zij komen dan via de timesharing bezoekjes.Maar omdat we nu toch eens wat anders wilden proberen(we zijn al minstens 10 keer daar geweest),gaan we nu naar bahama bay.Het is overigens wel de zelfde kant uit.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-10-08 om 08:41. Reden: full quote eruit

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    1

    Standaard Hotelervaring gevraagd: Liki Tiki Village

    wie is hier wel eens geweest en kan hier meer over vertellen

    liki tiki village in kissimee

    gr danielle

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: wie heeft ervaringen met liki tiki village

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eric_daan
    wie is hier wel eens geweest en kan hier meer over vertellen

    liki tiki village in kissimee
    Hallo Danielle,
    dit forum heeft ook een zoek-functie. Ik heb hier al 1 reactie kunnen vinden.

    Zie dit topic: http://www.floridaforum.nl/viewtopic.php?t=711

    Quote:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mickey
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia
    Ik twijfel nog tussen deze en Liki Tiki in orlando. Die heeft een mooi zwembad met glijbanen maar is duurder. Dit resort kunnen we voor 89 dollar per nacht in met zijn vieren. Als we er terecht komen (over 2-3 weken) hoor je nog van me hoe het was ok?
    Groetjes Saskia
    Liki Tiki kan ik zeker iedereen aanraden ,wij komen er al jaren en wilden steeds nergens anders ze zijn erg mooi ingericht er zijn 3 zwembaden waarvan 1 waterpark zoals ze dat noemen.Het enige nadeel vonden wij is dat er erg veel bezoekers komen,en het waterpark wel erg druk wordt.Zij komen dan via de timesharing bezoekjes.Maar omdat we nu toch eens wat anders wilden proberen(we zijn al minstens 10 keer daar geweest),gaan we nu naar bahama bay.Het is overigens wel de zelfde kant uit.
    Misschien dat Mickey er je nog iets meer over kan vertellen?

    ps,

    Hier kun je je voorstellen: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=20
    En hier vind je de FAQ's: http://www.floridaforum.nl/viewforum.php?f=28
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard

    Ik kan het zeker aanraden het zijn zondermeer mooie appartementen,en als je oon 3 kamer boekt krijg je vrijwel altijd een van de townhouses je hebt dan een beneden en bovenverdieping,eigenlijk een huisje op een resort,en er zijn buiten het waterpark nog 2 zwembaden die een stuk rustiger zijn.s'Morgens kun je gratis koffie en donuts halen bij het zwembad(waar overig ook een fitnessruimte is).

  6. Top | #6
    Florida Groupie Daan's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Zaandijk
    Berichten
    251

    Standaard

    Ik kan dit alleen maar beamen.
    De huisjes zijn super(groot), schoon en de mensen zijn heel behulpzaam. Bij het inchecken werden we ook uitgenodigd om een ochtend een rondleiding van een uur te krijgen. In ruil daarvoor kregen we bijna 100 dollar korting op entreebewijzen (4 personen, voor Busch Garden en Seaworld). Het is dat we dit jaar maar met z'n 2en gaan, anders was ik daar zeker naar terug gegaan.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    1

    Standaard Re: wie heeft ervaringen met liki tiki village

    Hallo,

    Ben 2 x in Liki Tiki geweest met mijn vrouw en zoon.
    We gaan zelf in juli weer naar florida, echter zijn dan in een ander hotel in Orlando, anders waren we zeker weer naar Liki Tiki gegaan.

    Piet
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-10-08 om 21:36. Reden: full quote eruit

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Hoogvliet
    Berichten
    11

    Standaard Liki Tiki Village ervaringen

    Hallo allemaal,
    Wij vertrekken 7 oktober as met onze 2 kinderen van 16 en 8 jaar naar Florida en verblijven in het Liki Tiki village.
    Zijn jullie er ook geweest. Wij horen graag hoe jullie ervaring hier is geweest.

    gr, Bjørn en Anja

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker maantje71's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    vlaardingen
    Berichten
    72

    Standaard Re: Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee

    hallo roobol.

    wij zijn er vorig jaar mei geweest met ons gezin en broer en schoonzusje(die trouwens eind oktober er weer heen gaan voor de 5e keer geloof ik).
    het is ons goed bevallen de inrichting van de appartemneten is wel wat gedateerd maar dit zie je eigenlijk overal wel.
    wij zaten deze zomer in brandeton en daar vond ik de inrichting ook erg gedateerd.
    het zwembad daar hebben mijn kinderen toen 10 en 12 zich heerlijk vermaakt.
    er zijn ook nog een paar kleinere zwembaden op het park er was er 1 achter ons appartementen complex ook daar zijn we een paar keer geweest.
    het appartement zelf is van alle gemakken voorzien vaatwasser,wasmachine droger dit is wel lekker hoor.
    wij hadden een 2 slaapkamer appartement en die vonden wij erg ruim.
    mijn broer en schoonzusje hadden een 1 slaapkamer met een tussen deur naar ons.

    zoals je kunt lezen is het ons goed bevallen we zijn er dit jaar niet naar toe geweest omdat het een stuk duurder was van wat we nu gehuurd hadden anders hadden we er weer gezeten.
    nu heeft ieder zijn eigen mening en ik hoop dat jullie het erg naar jullie zin hebben.

  10. Top | #10
    Newbie anita71's Avatar
    Ingeschreven
    May 2011
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    3

    Standaard Re: Hotelervaring: Liki Tiki Village, Kissimmee

    Hoi Roobol,

    Ik ben dus het schoonzusje van maantje71 en wij gaan nu voor de 7de keer naar LikiTiki. Wij hebben het daar altijd erg naar ons zin. Mooie appartementen alleen zijn ze nog druk bezig met renoveren van een aantal app. Ligt er net aan in welk complex je komt te zitten. Maar er ontbreek je aan niets hoor, Volledige ingerichte keuken,bubbelbad,wasmachine en droger, mooie zwembaden, vriendelijk personeel, als je om iets vraagt krijg je het direct, hele goeie service. Dit zijn puur onze ervaringen hoor! Wij gaan 26 okt weer en zitten er dan 3 1/2 week. Voor foto's kan je ook een kijkje nemen aan het begin van onze blog van 2010 www.patrickenanita.blogspot.com . Ik weet zeker dat het jullie gaat bevallen! Heel veel plezier. De kinderen van mijn schoonzus vonden het waterpark erg leuk. Geniet ervan!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •