Beetje uit de buurt (Orlando Noord), maar er is mij al een paar keer naar gevraagd, dus dat rechtvaardigt een beoordeling.

We hebben nu een paar keer in Candlewood geslapen, meestal aan het eind van de vakantie 1 of 2 nachten, en dat is prima bevallen. Op de laatste keer na dan, toen hadden we een kamer die bijna op de I4 lag (de laatste in de gang) en dat was wat luidruchtig. Dus daar zou ik even op letten.


Verder was het gewoon goed. In de suite is een full kitchen aanwezig, een groot bureau annex eettafel en een fijne zithoek. Een, niet al te grote, aparte slaapkamer met een goed bed en een standaard US badkamer (wel wat ruimer) completeren het geheel. Zowel in de woonkamer als de slaapkamer staat een TV, en er is free wifi/lan op de kamer.


Het hotel ligt op <5 minuten van de Altamonte Springs Mall, erg leuk om eens te bezoeken, en 2 minuten verder zit je op de I4. Aan de overkant van die I4 vindt je een aantal ketenrestaurants als Longhorn's en Cracker Barrel.


Vanaf de Mall rij je via de 436 in één streep naar MCO, in ongeveer 20 minuten (buiten de spits).
Kortom, wij vinden het er altijd goed toeven, tegen een zeer mooie prijs.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.