Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 29 EersteEerste ... 19272829
Resultaten 281 tot 289 van de 289

Onderwerp: Vliegen met Aer Lingus

  1. Top | #281
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Ik kan me helemaal niet herinneren wanneer je dan door costums gaat. Volgens mij loop je in Orlando zo naar de bagage en daarna zeker weten geen controle meer. Je koffers kunnen natuurlijk wel eerder gecontroleerd zijn. Dat customs formulier vul je wel in Dublin in en geef je daar volgens mij ook af. Dus als ik er over nadenk weet ik bijna zeker dat customs wel in Dublin is. In de wachtruimte bij de gate in Dublin kan je eten en drinken kopen en meenemen in het vliegtuig. Maar dat is dan officieel ook eten uit Amerika!

  2. Top | #282
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Customs in Dublin is alleen op de monitor van immigration. Daar komt je koffer op langs en moet je bevestigen dat het de jouwe is, en dan mag je het formulier afgeven. Je gaat als het ware virtueel langs de douane
    In Orlando kun je dan inderdaad zo doorlopen naar de kofferband.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #283
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    P9ol waarom zou je geen eten mee mogen nemen? Wij hebben altijd snoep en koekjes mee. Nog nooit problemen gehad. Gewoon netjes op het formulier aangeven dat je snoep en koek bij je hebt. Doen ze niet moeilijk over.

  4. Top | #284
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Hrjhaan ik dacht dat je geen eten mee mocht nemen Amerika in.
    En als je het dan aangeeft gaan ze je dan niet extra controleren?

  5. Top | #285
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Niet alle etenswaren mogen ingevoerd worden. Vlees en verse groenten en fruit mogen zeker niet. Officieel ook geen soep met vlees. Bewerkte produkten zoals koek en snoep mogen wel. Dat is om verspreiding van ziektes en/ of schimmels te voorkomen.

  6. Top | #286
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Inderdaad geen brood met vlees of kaas. Dat gooien wij altijd weg als het nog niet op is. Maar verpakte koek en snoep geef ik gewoon aan. Je vult dan in dat je etenswaren bij je hebt. Cake and candy. Ze vragen dan wat je bij de hebt. Dan zeg ik dat we cake and candy bij ons hebben. Tot nu toe nooit geen problemen mee gehad.

  7. Top | #287
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    oke bedankt voor jullie antwoord.
    We nemen gewoon weer wat mee voor onderweg.

  8. Top | #288
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Net het stukje Amsterdam - Dublin erop zitten. In Amsterdam pas bagage controle vlak voor de gate. Je kunt dus nog gewoon drinken mee nemen en pas op het laatste moment door de controle gaan. In het vliegtuig naar Dublin konden we nog wat te eten en drinken kopen. Hebben wij niet gedaan. Ik had een leeg flesje mee en die heb ik gevuld met water bij het toilet. In Dublin de borden Connecting Flight gevolgd. We kwamen langs de balie van Aer Lingus. Daar onze boardingpassen voor de vlucht naar Orlando opgehaald. Ging heel vlot. In had wel al online ingechecked, maar kon geen boardingpassen printen. Daarna door de bagagecontrole. Er was maar 1 band open. Dit duurde erg lang. Al met al heeft het uitstappen tot en met de controle een uur geduurd. We moeten 2 uur voor vertrek door de U.S.Preclairance. Dus die 4 uur overstap krijg je wel vol.

  9. Top | #289

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Op Amsterdam is het voor niet Europese
    vluchten standaard dat de controle bij de gate plaatsvindt. Vanaf April 2015 is dit centraal voor het betreden van de vertrekhal. Alleen een aantal gates op de DPier heeft een security filter aan het begin. Dit op verzoek van BA.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •