Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 29 EersteEerste ... 152324252627 ... LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 289

Onderwerp: Vliegen met Aer Lingus

  1. Top | #241
    Vaste Bezoeker lvfl's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    78

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Bedankt voor de info! Die overstap heen lijkt dan toch goed te doen.
    En die 5u wachten terug, tja... Je kan niet alles hebben hé.
    We gaan nog niet onmiddellijk boeken (book&pay van connections net na Nieuwjaar nog wat afwachten), maar Air Lingus blijft zeker één van de opties dan!

  2. Top | #242
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    61

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Wij zouden graag tijdens de vlucht onze ipad willen opladen nu las ik het volgende op de site van Aer Lingus:
    There are in-seat power points located under the seat cushion on all aircraft (1 standard Ireland/UK compatible 240V power point between every two seats), ideal for powering your laptop or electronic equipment.

    Kan ik dan onze wereldstekker daarvoor gebruiken of heb ik een andere stekker nodig?

  3. Top | #243
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Je kunt er de wereldstekker voor gebruiken, met die grote Engelse homp, maar in mijn herinnering paste de Amerikaanse versie ook.
    Als je me het over 1½ week weer vraagt weet ik het zeker
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #244
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    afgelopen zomer werkte de us stekker prima.

  5. Top | #245
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Mmm, wij vliegen ook met Aer Lingus en na het lezen van dit onderdeel over het schrappen van vluchten op zondagochtend snel nagekeken. Ja, helaas, opeens vliegen we veel later van Dublin naar Amsterdam. We komen dan pas in de middag aan. Jammer.

    Toen wij belden om de stoelen die waren gereserveerd ook op die vlucht te krijgen vroegen we na waarom de vlucht was omgezet. Volgens de mevrouw aan de lijn waren we omgezet omdat de tijd tussen onze aankomst uit Orlando en de doorvlucht naar Amsterdam te kort zou zijn. Het systeem geeft dat dan aan (er is tijd nodig voor de bagage en zo). Maar ik dacht dat de vlucht gewoon was geschrapt.

    Weet iemand of je in de aankomsthal (of de transit) in ieder geval lekker kunt eten? Je moet toch wat doen om die 4 uur te verpozen...

  6. Top | #246
    Florida Groupie r.teeuwsen's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Purmerend, NL & Kissimmee, FL (USA)
    Berichten
    642

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Wat je schrijft klopt helemaal, Aer Lingus heeft als overstap minimaal 1 uur op Dublin nodig richting Amsterdam. Maar omdat windje mee op de terugweg niet ongewoon is en je meestal ruim op tijd aankomt in Dublin zou ik je adviseren om via de transferbalie te lopen en te vragen of je op een vlucht eerder gezet kunt worden.
    Wij hebben deze route 2x gevlogen (met 0:55 overstaptijd) en twee keer is het zonder problemen gelukt om ons om te zetten naar de vlucht van 9:30 uur.... In de zomer heb je er geen last van omdat je dan iets eerder uit MCO vertrekt.
    Dan heb je diezelfde aansluiting automatisch....

    Succes in ieder geval...
    Remco

  7. Top | #247
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Berichten
    40

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Bedankt voor de tip Remco. Ik heb idd gekeken en de vlucht bestaat nog gewoon als je boekt. Dus we gaan bij aankomst gewoon langs de transferbalie en kijken of we geluk hebben!

  8. Top | #248
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joontje Bekijk Berichten
    Weet iemand of je in de aankomsthal (of de transit) in ieder geval lekker kunt eten? Je moet toch wat doen om die 4 uur te verpozen...
    Ook wij mogen deze keer wat langer wachten dan voorheen, in ons geval net geen 3 uur. In de terminal zelf zitten wel wat winkeltjes, maar in het taxfree gedeelte is volop te zien en te krijgen, en anders, wel een stukje wandelen, in de oude terminal.

    Op weg naar de taxfree zone kom je automatisch langs de transfer balie, en daar zullen we zeker even navraag doen naar een vroegere vlucht.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #249
    Florida Groupie Holandesa's Avatar
    Ingeschreven
    May 2012
    Locatie
    Close to Den Bosch
    Berichten
    253

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    In Mei zijn wij met Aer Lingus naar Orlando geweest. 3 Volwassenen en 2 Kinderen (4 en 1j 11 maanden). Onze ervaring was zo prettig dat ik wou dat ze naar meer Amerikaanse bestemmingen zouden reizen.
    Andere reden waarom wij het zo goed vonden (naast de vriendelijkheid van de personeel!) was de US clearance al in Dublin. Na zo'n lange reis is fijn dat bij de eind bestemming je snel naar buiten gaat ipv heel lang in de rij te gaan staan voor controle.

    Dan mijn vraag, is er een manier om achter te komen of een airliner van plan is om meer bestemmingen toe te voegen in hun schema?

    Nog iets, is er een bepaalde tijd in je jaar (of maand) dat de vluchtmaatchappijen & Aer Lingus tickets aanbiedingen doet?
    Weet iemand dat?

    gr.
    Laatst gewijzigd door Holandesa; 31-05-13 om 20:28.

  10. Top | #250
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Vliegen met Aer Lingus

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Holandesa Bekijk Berichten
    I
    Nog iets, is er een bepaalde tijd in je jaar (of maand) dat de vluchtmaatchappijen & Aer Lingus tickets aanbiedingen doet?
    Weet iemand dat?

    gr.
    Ja. Nu! Waarom abonneer je je niet op hun nieuwsbrief. Dan ben je de eerste die de aanbiedingen ziet......





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •