Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Even voorstellen: Moby010

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7

    Standaard Even voorstellen: Moby010

    Hoi,

    Bij deze wil ik me ook even voorstellen en wat mijn verwachtingen zijn van dit forum.

    Ik ben 9 jaar geleden voor het eerst (en voor het laatst) geweest in Florida en heb daar een rondreis gemaakt voor 16 dagen.
    In mei 2011 ben ik van plan om met mijn vrouw en 2 dochters (dan van 5 en 7) weer naar Florida te gaan en dan willen we een dag of 7 rondreizen (Miami, Everglades, Key West.....) en een dag of 7 in een villa in Orland om daar zo veel mogelijk Disneyparken, Seaworld en waterparken te gaan bezoeken.
    Op dit forum wil ik gaan ontdekken welke plaatsen ik zeker wil gaan zien in die 7 dagen en welke hotels ik moet gaan boeken die ook kind vriendelijk zijn en waar ik een leuke villa kan huren en welk park we zeker moeten gaan bezoeken.
    En bovenal hoe en waar ik alles moet reserveren?
    Dus ik heb genoeg te lezen en daar heb ik dan ook gelukkig ruim de tijd voor...

    Mvg,

    Moby010

  2. Top | #2
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    010? ook uit Rotjeknor?
    Floridian Francien

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Francien Bekijk Berichten
    010? ook uit Rotjeknor?

    Ja ja helemaal goed! gelijk mijn profiel maar even aangepast.
    Laatst gewijzigd door Moby010; 19-01-10 om 22:02.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Locatie
    Sappemeer, The Netherlands
    Berichten
    34

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Welkom op het forum!
    Genoeg leuke dingen te vinden hier (ook voor kinderen!).
    July 2002 - Florida
    July 2004 - New York
    Febr. 2008 - Ohio/Chicago

  5. Top | #5
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Kom maar op met al je vragen hoor, als je er niet uitkomt! We hebben 2 dingen gemeen: Rotterdam en Florida!!!!
    Floridian Francien

  6. Top | #6
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Ik ben momenteel bezig wat reisverslagen te lezen en daaruit heb ik al een paar punten opgeschreven waar ik rekening mee gaat houden. Maar voorlopig ben ik nog wel even zoet met lezen voordat ik vragen heb.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker randje35's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    schiedam
    Berichten
    89

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Wij zijn op het moment ook aan het orrienteren voor onze reis naar florida in 2011!!:lol:
    Ik vind de eerste week een villa omgeving orlando ook een hele goeie je blijft daar toch wel even . Zeker met kinderen is dat wel zo prettig ik denk daar ook over na.
    Na die week kan je nog een week of anderhalf rondreizen (tenminste dat willen wij dan).
    Het gaat wel heel erg kriebelen hoor ik vergeet bijna dat ik dit jaar ook nog op vakantie ga. (turkije)ops:
    Maar hier heb ik al wat voorpret hihi
    Ik blijf nog even lekker lezen wat iedereen te melden heeft.

    Gr Miran

  8. Top | #8
    Stamgast Francien's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Schiedam/Bonita Springs FL
    Berichten
    177

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    heee Miran! Wat leuk: SCHIEDAM!!! Woon ik ook!
    Floridian Francien

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    7

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Na veel gelezen te hebben op het forum gaan wij waarschijnlijk besluiten om 2 weken in Orlando te blijven omdat daar al genoeg te doen is, ik denk dat ik mijn kinderen niet blij maak als we veel gaan reizen. Dan kunnen we ook wat rustdagen in plannen om bij het zwembad van de villa te blijven..(als ook daar nog tijd voor is)

    Wat we in iedergeval gaan doen is:
    - Rechtstreeks vliegen op Orlando (volgens mij doet alleen Martinair dat) geen zin om te moeten overstappen kost altijd erg veel tijd en stress om misschien de aansluitende vlucht te moeten missen
    - Naar Discovery Cove zwemmen met dolfijnen moeten alleen nog even kijken wat we met onze jongste dochter gaan doen zij is dan nog geen 6 (jammmer....)
    - Seaworld en de disneyparken bezoeken
    - Ik heb ook gelezen dat je in de omgeving van Orlando met Airboten kan varen dat je perse naar de Everglades hoeft te gaan

    Al met al allemaal erg leuk om het een en ander uitzoeken helaas duurt het nog even maar dan kunnen we nog even doorsparen want het kost allemaal wat.

  10. Top | #10
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Even voorstellen: Moby010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Moby010 Bekijk Berichten
    overstappen kost altijd erg veel tijd en stress om misschien de aansluitende vlucht te moeten missen
    -
    Goed plan hoor, om in Orlando te blijven met meiden van die leeeftijd. D'r is genoeg te doen. Voor wat betreft de tijd en de stress rond de vlucht: veel reizen verlopen probleemloos. Sommige reizen niet en dit kan bijvoorbeeld door overstappen komen, maar ook door vertraging. Dat laatste kan je ook bij Martinair overkomen......Verder moet je op de terugweg bij Martinair in de rij staan om in te checken terwijl dit bij de andere maatschappijen veel soepeler verloopt omdat je de gehele dag kunt inchecken. Voorlopig kan je toch nog geen tickets kopen, dus tijd genoeg om er nog eens goed over na te denken.





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •