Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 31

Onderwerp: Keys: Bijzondere plekjes/uitjes

  1. Top | #11

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Hoi,
    Ben net terug van een rondreis door Florida en ben op alle keys geweest.
    Van harte beveel ik aan: Key West Southern Most Point Guesthouse.
    Aan het einde van Duval street (de strip waar alles gebeurt). Zij hebben zeer mooie ruime appartementen met alles erop en eraan. Kijk maar op hun website. Tevens is het baken (most southern point) daar om de hoek en het zit op kruip afstand van het strand. DOEN!!

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    22

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Net eens een aanvraag per e-mail de deur uit gedaan. Hoop dat het lukt. Wat heb je betaald per nacht ?

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker USAnneke's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    43

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Hotel Casa Marina in Key West is ook echt een aanrader! Prachtig hotel met een privé strand, echt geweldig!

  4. Top | #14

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Ik kan me aansluiten bij USAnneke, ik ben er onlangs voor 2 nachten geweest, geweldig dat privé strand, compleet met palmbomen, ligstoelen en hangmatten.

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Keys: Bijzondere plekjes/uitjes

    Na veel gezocht/gelezen te hebben hier op het forum en op internet zijn we nog op zoek naar leuke plekken/dingen op de Florida Keys.

    Van die plekken die nog zo bekend zijn maar wel heel bijzonder om te bezoeken. Het kan gaan om restaurants/dierencentra/winkels etc.

    We gaan met twee volwassenen en twee meiden van 10 en 8 jaar.

    Wat ik al voorbij zag komen zijn bijv. vliegen op Marathon Key, Turtle Hospital op Marathon en Morada Bay Café op Islamorada.

    Dit soort dingen zoeken we dus.

    Van de bekende toeristische trekpleisters hebben we al genoeg info kunnen vinden. Maar vaak heb je van die plekken die niet zo bekend zijn maar wel heel leuk om geweest te zijn/gezien te hebben.

    We horen graag wat jullie speciale plekjes op de keys zijn:razz:.

    Corrine

  6. Top | #16
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Gezocht: bijzondere plekjes/uitjes op de keys

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CorrineJ Bekijk Berichten
    Van de bekende toeristische trekpleisters hebben we al genoeg info kunnen vinden. Maar vaak heb je van die plekken die niet zo bekend zijn maar wel heel leuk om geweest te zijn/gezien te hebben.Corrine
    Veel van die plekken vind je op het water, alles wat er op het land te doen is is wel zo'n beetje omschreven, de geweldige uitjes zijn dus meestal per boot, als je een boot huurt kan de verhuurder je precies vertellen waar naar toe te gaan, sommige mensen willen zwemmen, snorkelen, eten, etc etc er is voor iedereen wel wat leuks, wat dacht je er van om naar de dolfijnen speelplaats te gaan.
    Je moet wel wat boot ervaring hebben om dit te kunnen doen, ik bedoel dus dat je weet hoe een bootje werkt, kaart lezen en de boeien begrijpen.
    Dat is allemaal de basis om met een boot te gaan varen en dus niet vast te lopen op een sandbank.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    15

    Standaard Re: Gezocht: bijzondere plekjes/uitjes op de keys

    Dag Corrine,

    Wanneer jullie richting Key West rijden, is het leuk om te stoppen op Islamorada om te gaan eten in het Morada Bay Cafe, dit is een restaurantje dat gelegen is langs het water van de Florida Bay en waar je gewoon de tafels hebt staan op het strand. Het adres is: 81600 Overseas Highway (Mile Marker 81.6, Bayside) Islamorada, FL 33036
    Zoek het maar eens op! Aanrader is Ahi Tuna Tartare

    Gtz,

    Serre

  8. Top | #18
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Gezocht: bijzondere plekjes/uitjes op de keys

    Wij hebben op weg van Key West naar Key Largo een stop van een uurtje of zo gemaakt in Bahia Honda State Park, lekker even zwemmen in een Bounty setting.
    Glass Bottom Boat naar John Pennecamp State Park vanuit Key Largo is ook leuk.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Berichten
    76

    Standaard Re: Gezocht: bijzondere plekjes/uitjes op de keys

    Op Grassy Key zit een opvang voor dolfijnen (en ik bedoel niet "Theatre of the sea") leuk om even te gaan kijken of als je meer tijd hebt het water in te gaan met een paar dolfijnen -dat was niet goedkoop trouwens-.
    Op Long Key wandelen in het Statepark en picknicken bij het water.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Gezocht: bijzondere plekjes/uitjes op de keys

    Bedankt voor jullie reacties zover.

    Dit zijn precies de plekjes/uitjes die ik bedoel.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •