Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Keys: Bijzondere plekjes/uitjes

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    2

    Standaard Florida Keys: mooiste plek

    Hallo,

    Kan iemand mij een mooie plek aanraden op de keys, wij willen er twee weken blijven, het liefst in een appartement. We twijfelen zelf tussen Islamorada of Marathon.

  2. Top | #2

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Ik heb niet veel ervaring met appartementen maar wel met hotels, dus tips over verblijfsplaatsen kan ik je niet geven. Maar als je 2 weken op de keys wilt blijven is het misschien een idee om bijvoorbeeld de ene week op Islamorada en de andere week op Marathon te gaan zitten, hoewel Key west natuurlijk ook heel leuk is!

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Een mooie plek voor wat? Strand, uitgaan, duiken?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    2

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    een mooie plek qua natuur, mooie stadje en rust

  5. Top | #5
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    De inwoners praten over het feit...
    "It's not where you stay on the Keys... It's what you're going to do around the keys...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  6. Top | #6

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Zoals Njit ook al aangeeft, wat wil je er gaan doen? Wij zijn er net terug (verslag maak ik binnenkort af)het is er heel mooi, maar ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om daar 2 weken te blijven, hooguit voor een paar dagen. Als je dan toch lang zou willen gaan zou ik in ieder geval een aantal dagen Key West opnemen. Key Largo is niets aan. Tussen Key Largo en Key West zitten mooie stukken, schitterde zelfs, maar er zit ook een hoop oude troep, vergane glorie tussen.

    Wil je echt voor de zon, zee en relaxen zou ik gaan voor de westkust (met bijv en een paar dagen Keys gecombineerd) waar je dit kunt doen maar ook in het achterland veel te doen is sightseeing, musea, shoppen, veel keuze aan restaurants e.d. (shoppen op de Keys kun je bijv. wel vergeten m.u.v. Key West.)

    Let wel dit alles is mijn persoonlijke mening.

  7. Top | #7
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    We zitten nu in Key West. We hadden 3 dagen geboekt, maar hebben er nog een dagje aangeplakt. Twee weken op de Keys vind ik wel erg lang, maar een aantal dagen is wel erg prettig. Hoe lager je op de Key's komt hoe mooier het wordt.Als je langer wilt blijven zou ik zeker doorrijden naar Key West. Hier is veel meer te doen. Een super apppartement op Key West zijn de Santa Maria Suites. Normale prijs is duur, maar ze geven ook prima aanbiedingen via mail van het hotel zelf. Als je dit overweegt mail dus goed in de gaten houden. Enkele leuke ideeen om te doen zijn: Natuurlijk snorkelen. Je gaat met een boot naar een van de riffen enkele mijlen van het eiland. Echt super mooi en erg de moeite waard. Vlinder tuin in Key West, Turtle Hostipal op Marthon. Dit is een soort zeehondencreche, maar dan voor zeeschildpadden. Als je geluk hebt en ze gaan een Turtle terugzetten in zee, dan mag je mee. Als je een rondleiding wilt moet je dit vantevoren reserveren. Verder zijn er veel leuke barretjes, restaurants en winkeltjes.

  8. Top | #8
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Wel af en toe opletten in Key West als je gaat zwemmen:

  9. Top | #9
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    M.i. staan er honderdduizenden van die borden langs de stranden van Florida ....

    En bij zo'n beetje elk hotel-zwembad.

    Aansprakelijkheid uitsluiten is een nationale sport in de VS.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #10
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Florida Keys: mooiste plek

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Aansprakelijkheid uitsluiten is een nationale sport in de VS.
    Deze sport is ontstaan doordat de aansprakelijk gesteld worden competitie een groot succes bleek te zijn in de V.S.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •