Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 42 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Parkeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nieuwenoord
    Over parkeren bij Universal Studios gesproken: is dat te doen met een camper?
    Kijk op bijgaande link. http://themeparks.universalstudios.c...irections.html

    Parkeren van een RV is mogelijk.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  2. Top | #22

    Standaard Snugger

    Lekker snugger, dat had ik zelf kunnen bedenken ops:

    Sorry!

  3. Top | #23
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Geen probleem. We zijn hier om te babbelen en elkaar te helpen. Je hoeft je niet te schamen
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  4. Top | #24
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Naarden
    Berichten
    9

    Standaard

    Als je van thrill film/cartoon rides houdt dan mag je Islands of Adventure niet overslaan! Super leuke thrill rides die allemaal iets met film en cartoon te maken hebben!

    1. Islands of Adventure (thrill rides van the Hulk, Spiderman, Jurassic Park, Popey, duelling dragons, en oor de kids is er Dr. Seuss)
    2. MGM Studio's (een zalig filmpark met natuurlijk the Tower of Terror, Rock 'n Roller Coaster, Muppets 3D, de nieuwe stuntshow, en het spectaculaire Fantasmic)
    Hou je meer van films als Jaws, Back to the Future, Men in Black, Blues Brothers en the Terminator, dan is de Universal Studio's een hele goede keus. Beide parken kan je makkelijk in een dag doen, hebben een gezellige en relaxte sfeer en leuke restaurantjes.
    3. Magic Kingdom. Gewoon een must do als je voor de eerste keer naar Florida gaat. =)

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    1. Universal Studios! Back to the Future, Men in black.. en natuurlijk een onvergetelijk slechte jaws attractie! Oh en een schattige Flintstones ritje, en Nickelodeon attracties zijn daar ook. Maar dat is eigenlijk alleen leuk als je een kind bent/hebt en daar ook naar kijkt.
    2. Magic Kingdom - Je bent niet naar Disney als je niet naar Magic Kingdom bent geweest.
    3. Sja.. de rest? Ik houd helemaal niet van achtbanen en moet toegeven dat ik niet in alle disney parken ben geweest. Epcot was gaaf. Maar verder hebben alle parken wel iets voor de liefhebber. Sea World vond ik stom (heb het niet op dierenshows), Busch Gardens was leuk gedaan.

    Leef je er wel uit! Je krijgt maar een eerste echte kans!

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Nou Neilz, ben je er wat mee opgeschoten? Volgens mij niks. het is namelijk zo, zoveel mensen, zoveel meningen.
    En met zoveel parken in de buurt, zijn er wel honderd antwoorden mogelijk.
    Ik kan je maar een raad geven: Probeer niet alles in een keer te zien, als je zo weinig tijd hebt, maar doe liever 2 of 3 parken goed, en bewaar de rest voor de volgende keer, des te meer redenen heb je om gauw op herhaling te gaan.
    Eric

  7. Top | #27
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    3

    Standaard De pretparken en waar het best te boeken

    dit zijn de vragen waar ik na een dagje surfen nog steeds geen echt helder beeld heb

    wij gaan dinsdag a.s. ruim 2 weken naar Orlando en willen zoals ik het nu zie, met onze kids van 13,15 en 17 naar :

    universal sudios
    islands of adventure

    magic kingdom
    epcot
    animal kingdom

    seaworld
    busch gardens

    denken jullie dat ik nog iets mis ?

    mijn conclusie is dat ik uiteindelijk daar lokaal maar eens ga kijken naar combitickets ipv op het net te boeken

    we gaan dinsdag a.s. weg en de woensdag is dan toch zo een bijkomdag dus dan kan ik wel even op stap

    lijkt dat een goed idee?

    heeft iemand nog andere waardevolle suggesties?

    thanks

  8. Top | #28
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: de pretparken en waar het best te boeken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paul
    denken jullie dat ik nog iets mis ?
    Je zou nog een bezoek kunnen brengen aan:

    - Downtown Disney
    - DisneyQuest
    - OldTown (G-Force en Skycoaster)
    - Mall
    - Thema-zwembaden (bij Disney)

    Tickets heb je verschillende opties. Mijn advies is om je daar toch van te voren in te verdiepen.

    - Disney -> Magic Your Way. http://www.vliegusa.nl/magicyourway6.asp#uitleg

    - Universal + Seaworld -> FlexTicket
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #29
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Locatie
    IJmuiden
    Berichten
    86

    Standaard

    Qua pretparken zit je denk ik wel goed aangezien je de grootjes wel te pakken hebt. Je hebt er zeven uitgezocht, dus je gaat 1 week pretparken (of iets meer) en de andere week (of iets minder) shoppen, strandgaan en andere attracties bekijken? Ik zou dan niet de eerste paar dagen alleen maar pretparken doen, maar toch een beetje afwisselen om het gevoel van 'weeeeeeer een pretpark' te voorkomen. Het is vermoeiender dan je misschien denkt. :wink:

    Ik zou ook eerst goed kijken wat er vantevoren te regelen valt, wat de tickets betreft. Het kan aardig wat schelen.

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Berichten
    16

    Standaard Welk theme park?

    Wie helpt mij uit de brand?
    Ik twijfel tussen Magic Kingdom en Epoct. Ik wil graag met mijn jongste (8) naar Magic Kingdom en mijn man gaat met onze oudste (11) naar Epcot. Mis ik dan veel aan Epcot. Ik heb Disney Parijs al meerdere keren gezien. Welk park zal ik kiezen, of toch naar MK of met z'n 4en naar Epcot?????



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •