Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 42 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #11

    Standaard

    Absolute nummer 1: Sea World
    nummer 2: Disney's waterpark Blizzard beach, met de langste stijle glijbaan van de wereld 8)
    nummer 3: alle andere parken,

    veel plezier!

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Nummer 1 voor ons: Epcot Center!
    Nummer 2: Island of Adventure
    Nummer 3: MGM of Busch Gardens, moeilijke keus

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard Islands of adventure of universal studios ??

    Hallo,

    Waarschijnlijk zal ik één dag besteden kunnen aan Universal, ik zal dus een keuze moeten maken uit Islands of Adventure en Universal Studios.
    Ik meen begrepen te hebben uit de officiële site dat Islands of Adventure meer om de coasters etc. draait, terwijl Universal studios meer om de films zelf gaat. Maar ik zie niet echt een Studio tour o.i.d. op de site (wat in Hollywood wel het geval is). Wat is dan precies het verschil tussen beide parken? En als je maar één van beide kan bezoeken, welk is dan het leukste? Zelf ben ik absoluut een thrillridesfanaat, maar mijn reisgenoot is dan weer meer een filmfanaat.

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Islands of adventure of universal studios ??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Hallo,

    Waarschijnlijk zal ik één dag besteden kunnen aan Universal, ik zal dus een keuze moeten maken uit Islands of Adventure en Universal Studios.
    Ik meen begrepen te hebben uit de officiële site dat Islands of Adventure meer om de coasters etc. draait, terwijl Universal studios meer om de films zelf gaat. Maar ik zie niet echt een Studio tour o.i.d. op de site (wat in Hollywood wel het geval is). Wat is dan precies het verschil tussen beide parken? En als je maar één van beide kan bezoeken, welk is dan het leukste? Zelf ben ik absoluut een thrillridesfanaat, maar mijn reisgenoot is dan weer meer een filmfanaat.
    Gewoon op tijd gaan, en een combinatieticket voor een dag halen.
    Je Moet gewoon beide gezien hebben !!

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Ik vind op de site dat een 1-Day/1-Park ticket 59$ kost, dan heb je dus toegang tot Universal studios OF Islands of adventure.
    Als ik dan op één dag beide parken wil doen, moet ik dus voor die ene dag per persoon 2 keer een kaartje van 59$ kopen, en dat zie ik niet direct zitten :wink:
    Dus: welk van beide zou je dan kiezen?

  6. Top | #16
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    Ik vind op de site dat een 1-Day/1-Park ticket 59$ kost, dan heb je dus toegang tot Universal studios OF Islands of adventure.
    Als ik dan op één dag beide parken wil doen, moet ik dus voor die ene dag per persoon 2 keer een kaartje van 59$ kopen, en dat zie ik niet direct zitten :wink:
    Dus: welk van beide zou je dan kiezen?
    Je hebt ook combitickets voor beide parken, maar ik ben met je eens, 1 park is goedkoper.
    Nu zijn de Studio's het origenele park, uiteraard gericht op films, maar ook met veel rides, terwijl islands of adventure meer een rollercoaster park is.
    Ik zelf had afgelopen zomer ook niet zoveel tijd, en heb dus voor de studio's gekozen, want dat vind je nergens anders, terwijl je de rides van Islands ook ergens anders kunt doen.
    Let op: dit is een persoonlijke keuze.
    Succes, en kijk bij het kopen van de tickets of ze toch geen voordelige combitickets hebben !!
    Eric

  7. Top | #17
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Die combitickets zijn er en kostten, eergisteren nog, $78,- ex tax, net als die van $59,- trouwens. Na 5 uur wordt alles anders, dan is parkeren ($9,-) gratis en de tickets $20,- goedkoper. Dan kun je nog wat attracties meepakken en dan gaan genieten van het concert van Mardi Grass, in ons geval Lynyrd Skynyrd, een favo band van ons. Mardi Grass duurt nog tot April en of die "na 5 uur regeling" altijd geldt, weet ik niet. De City Walk is wel iedere avond tot laat open en zeer druk, dus zal het parkeren wel altijd gratis zijn savonds.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #18
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    Hoi Stephanie,

    Ten eerste, heel jammer dat je maar 1 dag kunt besteden aan Universal studio's. Beide parken hebben namelijk wel iets.

    Zowel de studio's als Island of adventure gaan beide over films. Wel vind ik Island of Adventure, meer een pretpark, er staan een aantal standaard atracties zoals rollercoasters en een soort space shot (van Six flags) waaraan ze gewoon een filmnaampje hebben gegeven.
    Wel heeft dit park ook een paar toppers hoor! zoals de atractie van Spiderman, bizar gewoon, dit is een 3D film, flightsimulator en rijdend karretje in een. En samen met de attractie van Jurrasic Park (heel dat gedeelte eigelijk) moet je gewoon gezien hebben.

    Bij de studio's hebben ze meer aparte attracties die echt over films gaan. Zoals Jaws, een wat oudere attractie, maar zeker de moeite waard. Dan heb je het idee dat je echt in Universal studios geweest bent.
    Ook moet je hier Terminator 3D, ET en earthquick gezien hebben! Stuk voor stuk staaltjes techniek en appart.
    Er is ook een nieuwe attractie, een rollercoaster in het donker van de Mummy, ik heb me laten vertellen dat die gewoon je van het is, en de space mountain verslaat.
    Zelf ga ik over 2 weken even controleren of dat daadwerkelijk het geval is.

    Maar als ik jou was zou ik toch een combi ticket nemen, lekker naar de studio's gaan, maar zeker even in Island of adventure Spiderman en het gedeelte Jurrasic Park bekijken.
    Misschien is er wel een avond dat het park langer open is? Heb je er meer tijd voor.

    GREETZ, en ik hoor graag hoe het geweest is! :lol:

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Berichten
    18

    Standaard

    voor mij:

    1)Magic Kingdom (het gevoel dat je echt in WDW bent geweest en natuurlijk splash mountain)
    2)MGM (Tower of Terror , Rock and Rollercoaster, Muppets 3D
    3)Universal Studio's (Terminator 3D, ET, Men in Black, lache)

    Ieder park heeft eigelijk wel een goede attractie.....zucht, er is ook zo veel. :roll:

  10. Top | #20

    Standaard Parkeren

    Over parkeren bij Universal Studios gesproken: is dat te doen met een camper?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •