Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 42 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #1

    Standaard Dubio

    Ik sta in dubio: welke atractieparken zullen we bezoeken, ben zelf div keren in disney en universal geweest, maar we gaan nu voor het eerst met de kinderen (5 & 10) en weet niet goed wat te kiezen. Omdat ik zit te denken aan een meerdagen krt voor disney maar universal daar nou jammer genoeg weer niet inzit. Is Epcot al iets voor kinderen van 5 jaar?
    ben nl een beetje bang dat disney incl animal kingdom,epcot ,disney studios en dan nog universal studios een beetje te veel van het goede is.
    gr
    Carin

  2. Top | #2
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    Ha die Carin,
    Daar zijn we alweer, natuuuuuuurlijk kun je je kids meenemen naar Disney, die van ons waren 4 & 5 de eerste keer en nog weten ze ervan :!: Epcot's eerste gedeelte is best te doen voor ze, en in het midden is er een superleuke watertoestend voor ze (een soort waterorgel, als ze op de tegel gaan staan, komt er water uit dat dus omhoog spuit.....) Neem dus sneldrogende kleren mee, of niet, het droogt toch snel . Animal zijn we voor het eerst in 2001 geweest met ze (9 & 10 toen) MGM is ook leuk als je dan toch een meerdaags iets hebt, er is echt genoeg voor kids hoor, vooral Magic Kingdom! Dat is mijn favoriet, lekker op die grote paardencaroussel.....
    'k hoor het wel, groetjes Petra

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    14

    Standaard

    Hey Carin,

    Eigenlijk vind ik het hele DisneyWorld park bij elkaar, GEWELDIG voor kinderen :lol: Natuurlijk ook voor grote mensenkinderen. Ook voor de ietswat kleine kids is juist Epcot leuk en best wel al leerzaam. Animal Kingdom is ook heel leuk. Mijn dochter was 5 jaar toen wij de eerste keer met het hele Disney fenomeen kennis maakte en ook zij vond het heel leuk. Universal is ook weer leuk maar anders, eigenlijk niet met elkaar te vergelijken, maar dat is mijn mening.
    Groetjes, Jennie
    Bekijk onze vakanties, foto's en verhalen..... http://vakantiesedenjennie.webs.com

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    30

    Standaard Welk theme park / Welk attractie park??

    Hoi,

    Ik vroeg me af.. Ik zal maar 2 á 3 dagen in Orlando zijn tijdens mijn Florida trip deze zomer.. Maar wélke 2 á 3 parken moet ik nou bezoeken!

    Ik lees echt heel uit een lopende meningen over alle parken, maar vraag het dan toch maar.. Wat is jullie top 3 van de parken in Orlando? En zet er misschien ook bij waarom.. Ik vind namelijk bijvoorbeeld thrill en film/cartoon attracties gaaf.. Daarom zou ik dus een andere keuze maken dan jullie.. Ik weet in ieder geval nog bijna niks over de parken.. vandaar de vraag...

    1...
    2...
    3...

  5. Top | #5
    Stamgast petra's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Driebergen
    Berichten
    219

    Standaard

    1. Magic Kingdom (splash mountain, space mountain)
    2. Epcot (testtrack)
    3. MGM (tower of terror)
    ...........

  6. Top | #6
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Absolute Nummer ÉÉN voor thrill's en cartoon ; Island of Adventure van Universal Studio's. MGM is ook niet verkeerd en voor de schrikmedoodhartklachtenafdeling Skull Kingdom en uiteraard Terror on Church Street #-o .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Ik ben het met Jennie en Petra eens. Wij gaan al sinds onze oudste twee was naar Disneyworld en Epcot is favoriet bij alle drie de kinderen.
    Vooral de rit met Figment staat altijd op het programma. Ook in de Innoventions hebben ze leuke interactieve dingen voor ze.

    MGM Studios is ook erg leuk. De Voyage of the Little Mermaid en de speeltuin daar bijvoorbeeld zijn hartstikke leuk voor die leeftijd.

  8. Top | #8
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Voor de kinderen zou ik naar Magic Kingdom, Animal Kingdom, en als je kinderen van water houden ook nog een dagje naar Blizzard Beach of Typhoon Lagoon (beiden zijn waterparken van Disney). Zie foto's op mijn site. Als je nog een dagje over hebt nog even naar Seaworld toe gaan, mijn onbetwiste nummer 1, suc6 met kiezen... :arrow:

    PS: ik vond Epcot en MGM studios tegenvallen, voor kinderen zijn bovengenoemde parken veel leuker! :wink:

  9. Top | #9
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard

    Ik vind MGM maar een slap aftreksel van Universal Studio's uit Californie.

    De attracties zijn dan wel ok maar alles eromheen is slap. Zeker de backlottour
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    24

    Standaard thrill rides

    Ik vond Adventure Island geweldig!!! Vooral The Hulk en natuurlijk Spiderman ride fantastisch. Jurrasic Park ook te gek! In MGM studio's : The Tower off Terror waanzinnig en Aerosmith!!!

    Universal studio's Back to te future (is wel een oudje maar blijft leuk!) :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •