Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 20 van de 42 EersteEerste ... 10181920212230 ... LaatsteLaatste
Resultaten 191 tot 200 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #191
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: welk park is er leuk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanlot Bekijk Berichten
    Nee dat weet ik, maar het gaat ons meer om welk parken er echt leuk zijn voor de kinderen en de parken waar wij zonder onze kinderen misschien nog heengaan zal afhangen van waar we op dat moment zin in hebben.
    Jullie kinderen zijn nog zo jong, dat ze gewoon alles wel prima vinden. Mijn advies is te kiezen, wat jullie zelf leuk vinden om te doen. Ok, die van tien maanden vindt waarschijnlijk de stunt shows bij Hollywood Studios te luid, maar verder vinden babies alles wel prima. Wij hebben destijds Epcot en Magic Kingdom met onze tien maanden oude baby gedaan en die sliep lekker in Spaceship Earth en vond verder alles prachtig. Voor babies zijn alle kleuren in de parken al super! Van de rest krijgen ze weinig mee.

  2. Top | #192
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Berichten
    33

    Standaard Re: Welk park is er leuk?

    Ik heb te snel gelezen Sanlot, ik dacht dat je 1 kind van 10 maanden en 1 van 3 1/2 jaar had, maar met babies van onder het jaar zou ik inderdaad doen wat je zelf leuk vindt. Zoveel krijgen die hele kleintjes toch niet mee van alles en dingen zijn dan al snel eng met harde geluiden en/of in het donker.

  3. Top | #193
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    28

    Standaard Re: Welk park is er leuk?

    we hebben er ook idd 1 van 10 maanden en 1 van 3,5 jaar, dus je had het wel goed gelezen Kayla

  4. Top | #194
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Waar tickets kopen?

    Waar kopen jullie je tickets? Gewoon via de touroperator (AV, AE etc), of via een website in de States?
    Nu de dollar zo gunstig staat lijkt me dat laatste wel voordeliger. Maar worden die tickets ook naar Europa opgestuurd en doen ze dat dan aangetekend zodat je ook zeker weet dat het aankomt. M.a.w. is het betrouwbaar?
    Ik praat nu over tickets als: 10 dagen Disney incl. waterparken, Kennedy, Boggy Creek en Gatorland.

    Een 2e vraag is, als je nu al tickets koopt, zijn die gewoon altijd geldig totdat je ze gebruikt?
    groeten, Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  5. Top | #195
    Regelmatige Bezoeker senkermens's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    41

    Standaard

    hallo,

    wij hebben al eens tickets besteld via www.undercovertourist.com en dat is prima bevallen. ook hebben wij al eens tickets besteld via www.americanestates.com

    bij american estates hebben wij ook al diverse keren onze reis geboekt en dat is prima bevallen, zowel de prijs als de accommodaties die we gehad hebben.

    een tip: betaal iets meer voor je ticket en koop dan een "never expires" ticket voor meer dagen. Deze zijn dus echt je hele leven geldig. Vooral als je denkt meerdere keren terug te gaan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-06-08 om 18:35.
    Orlando in 1996-1999-2002-2005-2006-2007-2008-2009-2010-2011-2012-2013-2014-2015-2016-2017-2018
    1995 California en Nevada - 1997 North East USA - 1998 Arizona Utah - 2000 East Canada

  6. Top | #196
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: waar tickets kopen

    Wij hebben onze tickets bij Ticketmania besteld, vanwege de goede reviews en de gunstige prijs.

    Binnen een week kregen we de tickets, inclusief een heleboel folders. Leuk als voorpret!

    Helaas bleken de tickets niet te werken toen we de eerste keer een Disney park binnen wilden gaan, maar we kregen gratis vervangende tickets en na gemaild te hebben met Ticketmania bleek dat het gewoon stomme pech was (wellicht onze tickets te dicht bij een cc gehouden ofzo). In ieder geval gingen ze er wel meteen achteraan.

    Ik zou de tickets dus gerust weer bij Ticketmania bestellen.

  7. Top | #197
    Vaste Bezoeker aeroxerel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Brasschaat
    Berichten
    63

    Standaard Re: waar tickets kopen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Helaas bleken de tickets niet te werken toen we de eerste keer een Disney park binnen wilden gaan, maar we kregen gratis vervangende tickets en na gemaild te hebben met Ticketmania bleek dat het gewoon stomme pech was (wellicht onze tickets te dicht bij een cc gehouden ofzo).
    Hebben dit vorig jaar ook gehad met Disneytickets (rechtstreeks bij hen gekocht) en ze wisten ons toen bij Disney te vertellen dat het kwam omdat we ze te dicht bij een magneet hebben gehouden... Met de flextickets hadden we dat probleem niet omdat die met de streepjescode werken.

    Dit jaar flextickets via Ticketmania besteld en ook direct ontvangen...

  8. Top | #198
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard Re: Welk park is er leuk?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sanlot Bekijk Berichten
    Wij gaan met 10 volwassenen en 2 kinderen, 1 van 10 maanden en 1 van ruim 3 en een halve maand.


    Groetjes Sanlot
    \

    Mijn reactie was gebaseerd op bovenstaande. Als een kind 3,5 jaar is, verandert die. Dan zou ik zeggen, dat Animal Kingdom en Magic Kingdom het leukst zijn en Epcot voor zulke jonge kinderen waarschijnlijk het minst leuk.

  9. Top | #199
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Welk park is er leuk?

    Het is maar net wat je zelf zoekt en wat je je kind aan wilt bieden.

    Epcot vond onze zoon altijd juist hardstikke leuk. Niet al te druk, veel speelmogelijkheden, veel fonteinen (waar je heel goed in kunt vallen ... :razz, de Kidcot Funstops waar je een masker kunt kleuren en van elk land een "dingetje" krijgt, alle indrukken, smaken en geuren van de verschillende landenpaviljoens, met de boot over het meer varen, met de treintjes van Thomas spelen in het Engeleand-paviljoen, op de foto met de vele, vele Disney-characters, vogels (ibissen?) voeren bij het restaurant in het Mexico-gedeelte, trommelen in Afrika, spelen en ontdekken in Innoventions, achter het stuur zitten van de grote auto's na Testtrack, klimmen in het grote klimtoestel na Mission: Space! (je moet toch wat doen als je pappa de ruimte aan het verkennen is:razz, en nog veel meer.

    Er is zoveel te verkennen in de wereld als je 3,5 jaar bent!

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  10. Top | #200
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Welk park is er leuk?

    Ja ben ik helemaal met Michael66 eens, wij zijn pas nog met ons zoontje van 4 geweest, hij vond alle parken op zijn manier heel erg leuk.......dus hte maakt niet zovel uit waar je met ze naar toe gaat...ze ontdekken van alles.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •