Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 40 van de 42 EersteEerste ... 303839404142 LaatsteLaatste
Resultaten 391 tot 400 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #391
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: welke parken bezoeken ?

    Universal parken zeker meepikken . Disney mijn favoriet is animal kingdom ik vind de combinatie dieren / attracties super . Maar als je disney parijs niets vond zou ik ook niet naar disney in orlando gaan Het is inderdaad anders het is veel groter maar de sfeer is hetzelfde vind ik . Toch vind ik de efteling met disney niet te vergelijken .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 05-08-12 om 11:51.

  2. Top | #392
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: welke parken bezoeken ?

    Zo zie je maar weer...
    Iedereen heeft zo zijn eigen favoriete park(en).
    Een ander kan dus eigenlijk niet voor jullie bepalen wat jullie leuk gaan vinden en wat je persé moet doen.
    Heb je genoeg tijd (en geld) dan zou ik zeggen: doe ze allemaal en dan heb je straks je eigen favoriet.
    Laatst gewijzigd door trails; 05-08-12 om 14:27.
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  3. Top | #393
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: welke parken bezoeken ?

    Misschien kun je de keuze maken in veel achtbanen of bv meer shows?
    In IOA zijn meer snelle achtbanen en rides als bv in animal kingdom, daar zijn bv weer twee, vind ik, leuke shows en de combi met dieren. Als je nog meer van shows en dieren houd kun je bv ook naar Seaworld.
    Misschien als je naar de inhoud van de parken kijkt zo je keuze kunt maken...veel succes!
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  4. Top | #394

    Standaard Welk park moet ik kiezen??

    Hallo allemaal. In juni ga ik voor het eerst naar Florida voor 2 weken, waarvan 3 dagen naar Orlando. Ik heb een kaartje gekocht voor Discovery Cove :-) en ga de 2de dag naar Seaworld. Nu heb ik dus nog 1 dag over en zit zo te twijfelen tussen de parken. Het gaat vooral tussen Walt Disney, Universal en Universal Islands of adventures. Misschien dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Welke moet ik zeker gezien hebben?? Ik vind het wel belangrijk dat er een paar achtbanen of "snelle" attracties zijn.

  5. Top | #395
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welk park moet ik kiezen??

    Bekijk gewoon eens de websites van de parken. Dan heb je snel een indruk van de attracties. 3 dagen Orlando is gewoon erg kort, je kan je er makkelijk twee weken vermaken.

    De wat stoerdere attracties vind je in IoA. Harry Potter mag je eigenlijk niet missen.
    Je zou ook kunnen overwegen naar Busch Gardens te gaan in Tampa. Daar heb je veel achtbanen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #396
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Welk park moet ik kiezen??

    als je van snelle attracties en achtbanen houd, dan denk ik persoonlijk dat je voor universal `moet`kiezen
    je zou dan een 1 daags 2 parks ticket kunnen kopen, en zo beide parken van universal resorts bezoeken

    persoonlijk vind ik Disney vele malen leuker dan universal, maar wij zijn dan ook niet van de heftige attracties, dus kiezen eigenlijk altijd voor
    Disney
    afgelopen vakantie dan wel (voor de 2 de keer) beide universalparken bezocht,omdat onze zoon dat helemaal geweldig vind
    voornamelijk omdat ik potter fan ben ,stemmen we daar dan mee in ...
    maar ik vind dat voor de komende jaren wel weer genoeg haha
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  7. Top | #397
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Welk park moet ik kiezen??

    Busch Gardens, met een Discovery Cove kaartje kun je daar voor weinig naar toe. Ik weet niet wat voor kaartje je hebt gekocht maar voor de combi mogelijkheden kun je het beste even op de website kijken.

  8. Top | #398
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Welk park moet ik kiezen??

    Ik ben een echte disney freak en toch vind ik de universal parken veel spectaculairder . Maar mijn hart bloed als je in orlando bent voor de eerste keer en geen disney park aandoet , orlando is disney is magic kingdom is vuurwerk zoals alleen disney dat kan ...... alleen ernaar toe voor de sfeer . Maar je houd van achtbanen en snelle dingen .....dus ioa dan zeker aandoen .

  9. Top | #399
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Welk theme park / Welk attractie park??

    Islands of Adventure (eventueel combi met Studios) en anders je DC kaart upgraden en Busch Gardens erbij nemen.

  10. Top | #400
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Welk theme park / Welk attractie park??

    Prijstechnisch is de optie die Fleurida voor Busch Gardens geeft de beste. 20 dollar extra pp bij je DC boeking en je bent klaar. Zelf ben ik (nog) niet in BG geweest, maar als ik de verhalen mag geloven staan daar de leukste achtbanen.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •