Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 29 van de 42 EersteEerste ... 19272829303139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 281 tot 290 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #281
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    Dan kun je m.i. het beste naar Magic Kingdom gaan. Dat is naar mijn mening het park waar je het meeste het Disney-gevoel krijgt. Shows, achtbanen, een waterbaan en nog heel veel meer.

    Een paar jaar geleden hebben wij eens gekozen om geen Disney te doen, maar de vele andere parken. Een paar dagen voor terugkeer misten we echter het Disneygevoel heel erg en zijn we alsnog één dag naar MK geweest. Geweldig. De vakantie was voor ons daarmee "af". Zie mijn reisverslag.

    Op zich vind ik Animal Kingdom ook erg mooi, met ook leuke shows en een paar achtbanen, maar minder echte Disney-sfeer. En als nadeel: het sluit al om 18.00u en dus ook geen avond-vuurwerk.

    Zoals hierboven ook al aangegeven is Epcot (mijn favoriete park) ook erg leuk en spectaculair, maar dat is Hollywood Studios ook. Kiezen is zo moeilijk.

    LET OP: Dit is mijn mening.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #282
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Vlakbij Schiphol
    Berichten
    157

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    Moet het een disney park zijn en wat is het belangrijkste dat je wilt?
    Ik ben dit jaar met familie geweest, waarbij het voor de familie de eerste keer was. Holywood studio's is disney, maar wellicht wil je iets meer actie en moet je voor Universal kiezen.
    Als 1 staat Seaworld en 2 was voor hun EPCOT. Van alles en nog wat en je leert nog wat.

  3. Top | #283
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    het is vooral je eigen keuze en interesse , het ultieme park zal bij iedereen dan ook wel anders zijn. Als je echte disney sfeer wilt moet je absoluut naar Magic Kingdom gaan. Zelf vond ik de studios ook een echte aanrader , leuke attracties (tot , aerosmith attraktie) enorm leuke shows , en natuurlijk een geweldige afsluiter van je dag met Fantasmic. Wij hebben onze vakantie afgesloten met de studios en hebben hier helemaal geen spijt van :-)
    maar zoals ik al zei... eigen interesses doen heel veel , gewoon even nadenken wat jullie echt willen doen , zien , ...

  4. Top | #284
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    Ik vind als je achtbanen wil en super atracties ga dan naar universal studios deze vind ik persoonlijk spectaculairder maar het is natuurlijk geen disneypark.
    Als je dan toch echt naar een disney park wil ga dan naar de studios de tot is er aerosmith roallercoaster´ik zou dan toch dit park doen en het vuurwerk is er een om nooit te vergeten

  5. Top | #285
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    Als je inderdaad een echt disneygevoel wilt moet je gewoon naar Magic Kingdom gaan. Ga je voor de zgn. Thrills koop dan een combicard voor Islands of Adventure en Universal Studios en bezoek Hulk, fire and Ice, Jurassic park, Spiderman in IoA en revenge , MiB e.d. in Universal Studios.
    weer aan het werk

  6. Top | #286
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Mening gevraagd: welk park van Disney?

    Absoluut met Rembrandt eens. De beste attracties voor volwassen vind je bij Universal.

  7. Top | #287
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    18

    Standaard Welk park?

    Beste allemaal,

    Misschien nog een beetje vroeg aangezien wij pas in december naar Florida gaan, maar ben me op het ogenblik aan het orienteren wat we allemaal willen gaan doen.

    Ik zit te twijfelen tussen een aantal parken, en misschien hebben jullie wat tips?

    Welk park heeft jullie voorkeur, we reizen met een baby van bijna 1 jaar.

    Miami Seaquarium of Seaworld.
    Busch Gardens of Disney's Animal Kingdom.

    In 2005 hebben we Seaworld en Animal Kingdom aangedaan, maar ja toen was er nog geen kleintje bij.

    Ik hoor graag jullie ervaringen.

    Groetjes,
    Haitske.

  8. Top | #288
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Welk park?

    Ik zou zeggen Seaworld omdat deze gewoon veel mooier is dan het Miami Seaquarium.
    En Busch Gardens omdat je hier ook gewoon rustig kunt wandelen met de kleine en dieren kunt bekijken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  9. Top | #289
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Welk park?

    Dit zijn altijd van zo'n persoonlijk vragen, waar je eigenmlijk geen goed antwoord op kunt geven. Wnat wat ik mooi vind hoef jij nog niet mooi te vinden.

    Mijn keuze gaat uit naar Seawold en Disney Animal Kingdom!

  10. Top | #290

    Standaard Re: Welk park?

    Ik sluit me aan bij Calypso.

    Seaworld is echt fantastich mooi!
    En ik zou ook kiezen voor Animal Kingdom.
    Ik vind het park veel mooier dan Busch Gardens en met Mickey op de foto en een parade kijken is ook leuk voor de kleine.

    Natuurlijk blijft het een persoonlijke keuze.
    Wat je ook kiest jullie zullen zeker genieten.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •