Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 42 EersteEerste ... 8910111220 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #91
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    36

    Standaard Re: Pretparken Orlando?

    Ik zou zelf ook voor IOA gaan, mijn inziens het leukste park van allemaal.. zeker ook door Spiderman, dit is pas een ride!!

  2. Top | #92
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Re: Pretparken Orlando?

    Wij hebben ook altijd een probleem met kiezen maar iedere keer willen we weer alles gaan doen haha!
    Het IOA vinden wij ook het meest gave park maar US ook ivm the mummy onze favoriete ride!
    Blijft moeilijk maar als je niet veel tijd hebt zou ik ook voor IOA gaan.
    gr marisca
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  3. Top | #93
    Regelmatige Bezoeker eeyore's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Pretparken Orlando?

    Ik zou ook voor IOA gaan super park met echte thrill-rides en waterbanen waar je in iedergeval zeiknat in kan worden. Zoals popeye en bluto's blige-rat barges. Er was geen draadje meer droog. En spiderman is ook super.

  4. Top | #94

    Standaard Advies gevraagd over pretparken (kleine kinderen)

    Hallo allemaal!

    Wij gaan volgend jaar voor het eerst naar Florida :razz:!! We gaan twee weken met de kinderen (bijna 3 dan en 8 jaar) Welke parken moeten we zeker bezoeken? Het zal om ong 8 parken gaan denk ik? Wat kun je dan het beste doen? Tickets via internet kopen?

    Alvast bedankt voor jullie reactie!

    Groetjes susan

  5. Top | #95
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Doen! parken????

    Disney Magic Kingdom, Annimal kingdom, Seaworld
    allemaal 200% de moeite waard om te doen en ook nog leuk voor de kinderen

  6. Top | #96
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Doen! parken????

    Hallo Susan, welkom op het forum!

    Qua pretparken zit je in Florida helemaal goed. Welke parken je zou kunnen bezoeken? Als je er een stuk of 8 zou willen bezoeken zou ik in ieder geval de 4 pretparken van Disney bezoeken (Magic Kingdom, MGM-studio's, Epcot en Animal Kingdom). Verder zijn Seaworld, Universal Studio's en Busch Gardens ook leuk.

    Je zou ook nog naar een waterpark kunnen gaan. Daar kun je je ook prima vermaken en meteen wat uitrusten c.q. zwemmen (als je in 2 weken tijd 8 parken wilt bezoeken kun je tussendoor wel een rustdag gebruiken ).

    Voor wat betreft de aanschaf van tickets; in dit topic kun je zien waar je het goedkoopst de Disneytickets aan kunt schaffen:
    http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

    Voor Seaworld en Universal zijn er vaak aanbiedingen als je de tickets online besteld. Gebruik de zoekfunctie op het forum hiervoor.

    Veel succes!

    Groetjes,
    Sonja
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 14-08-07 om 17:58.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  7. Top | #97
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Doen! parken????

    Ik zou Universal afraden want daar is weinig te doen voor de kleinere kinderen.

    De parken zeker te bezoeken zijn:
    Alle 4 de Disney parken
    Sea World.
    Kennedy Space Center.

    Astronaut Hall of Fame is leuk maar hoeft niet perse.
    Bush Gardens ben ik nog nooit geweest en mijn voorkeur gaat naar Animal Kingdom.

    Je gaat 2 weken dus die tijd alleen kun je al in de omgeving van Orlando besteden, wat is jullie plan, een rondreis of 1 vaste plek??

    Daarnaast hoe wat en waar de tickets te bestellen, van te voren of niet ect ect kun je het beste even de zoekfunktie voor gebruiken is heel veel info terug te vinden over wat anderen hebben gedaan enz enz.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #98
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2005
    Locatie
    Muiden
    Berichten
    82

    Standaard Re: Doen! parken????

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Ik zou Universal afraden want daar is weinig te doen voor de kleinere kinderen.
    Daar ben ik het beslist niet mee eens, vooral Island of Adventure is geweldig voor kinderen! Het heeft veel attracties gebaseerd op tekenfilms, een hele kindersectie en een aantal fantastische attracties voor de hele familie. De achtbanen (dat zijn er maar 2) sla je dan gewoon over!


    Alle Disney parken zijn geschikt voor kinderen, zeker ook Seaworld en Busch Gardens. Busch Gardens is een park dat in mijn persoonlijke top 3 staat!
    Groetjes, Jacqueline


    Kijk op http://www.jasmino.blogspot.com/ voor onze reisverhalen.
    Kijk op http://www.pixagogo.com/jasmino voor onze foto's.

  9. Top | #99

    Standaard Re: Advies gevraagd over pretparken (kleine kinderen)

    Wij zijn net terug uit Florida en hebben een zoon van 5 en van 8 jaar. Voor de grootste achtbanen in Busch Garden moeten ze 56 inch zijn. Mijn oudste zoon was nog te kort dus voor de achtbanen hoefde we daar niet te zijn. De safari tocht vind ik duidelijk minder dan in het Animal Kingdompark van Disney. Dus wat mij betreft was Busch Garden overbodig (als je al naar Disney gaat).

    groetjes,
    Karen

  10. Top | #100
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    21

    Standaard Re: Advies gevraagd over pretparken (kleine kinderen)

    Ook wij zij net terug uit Florida met onze tweeling van 9½.
    Busch Gardens is een geweldig park met vooral veel fantastische rides, echter je moet daarvoor wel aan lengte eisen voldoen (zie de website van Busch Gardens). Amerikanen zijn daar zeer streng in dus denk niet dat er valt te sjoemelen!
    Voor 2 weken Orlando zou ik aanraden om een 10-daagse Magic Your Way ticket te kopen met Water Park Fun & More Option. Wij hadden er ook nog een Hopper Option bij maar hebben daar eigenlijk geen gebruik van gemaakt. Om een park, met alle drukte in het hoogseizoen, goed te doen ben je echt wel een volle dag bezig. Het kan daarom prettig zijn een park in 2 of meerdere keren te doen.
    Daarnaast zou ik adviseren een dagticket voor Seaworld te kopen. Prachtig park met fantastische shows! Met deze dagticket mag je zelfs nog een 2e keer gratis naar Seaworld.
    Belangrijkste tip die ik eigenlijk wil geven: neem je rust(dagen). Zeker met kinderen is het echt niet mogelijk om 2 weken dag in dag uit de parken te bezoeken! Op de rustdagen kan je met je Water Park Fun Option lekker naar een waterpark om daar op een luie stoel bij te komen (tenzij je kinderen je meeslepen om van elke waterglijbaan die er maar is af te gaan :razz.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •