Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 42 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #41
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Welke pretparken bezoeken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Ook zijn wij al twee maal naar Eurodisney geweest en heb ik gehoord dan Magic Kingdom vergelijkbaar is ermee (alleen groter).
    Dit klopt inderdaad. Natuurlijk is wat Pol zegt ook waar. In Magic Kingdom staan een paar andere attracties meer, maar qua vergelijking heeft Magic Kindom en Disneyland Resort Parijs hetzelfde concept.

    Magic Kingdom vond ik zelf wel leuk, maar als je dit puur voor die paar attracties meer zou doen, zou je kunnen overwegen om Disney's Animal Kingdom hiervoor in plaats te bezoeken. Dit park is namelijk uniek.

    Misschien zou je er zelfs een combinatie van kunnen maken. Omdat Animal Kingdom vroeg gaat sluiten (in verband met de dieren die gaan slapen) zou je na je bezoek aan AK naar Magic Kingdom kunnen gaan voor die andere attracties, de sfeer en natuurlijk voor de vuurwerkshow 'Wishes'.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    Voor seaworld heb je echt wel een hele dag nodig hoor!
    En beide parken in universal zijn even leuk
    (wel allebei niet zo groot trouwens, doe ze misschien allebei op één dag?)

  3. Top | #43
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Wat stephanie zegt is haast onmogenlijk om de 2 parken van universal te bezoeken in 1 dag, Vooral omdat jullie in de maand Juli gaan! Dan is het Crowded! Neem dan een combi park met disney"s Magic kingdom want dan kun je de attracties doen die je in Parijs niet hebt! Dan hou je mischien nog een extra dag over voor Universal . Ik zou tenminste alles willen zien in Universal, Maar dat ben ik! Groetjes Marisca.

    Je kijkt je ogen uit met de Attracties die ze daar hebben. By By Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard

    Valt het te doen om Epcot en een paar attracties van MK op één dag te bezoeken om daarna de parade in MK nog mee te pakken of is er een beter show in Epcot.
    Hoeveel tijd heb je nodig voor Seaworld, want we zouden in de late namiddag nog willen gaan shoppen en wat gaan rusten aan het zwembad.

    We zouden nu volgend programma willen afwerken:

    Dag van Tampa naar Orlando
    --> Busch Garden daarna naar Orlando
    Orlando
    Dag 1
    --> Universal Studio
    Dag 2
    --> Epcot + kort bezoek aan MK
    Dag 3
    --> Seaworld + shopping
    Dag 4
    --> MGM-Studios
    Dag 5
    --> Island of Adventure

    Is dit haalbaar of niet?

  5. Top | #45
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Alles is altijd haalbaar, het hangt er gewoon vanaf wat je wil zien, en of je bereid bent om heeeel vroeg op te staan.
    Je moet gewoon keuzes maken, als je alles in Orlando één keer wil zien, heb je aan drie weken denk ik nog niet genoeg.
    Maar waarom zou je je zo vastpinnen op een vast programma? Kijk gewoon hoe leuk je het vind, en kijk ter plaatse wat je kan doen.
    Hele dag MGM is rijkelijk veel, als je daardoor andere parken niet kan zien.....
    Van park naar park kost ook veel tijd, dus eerst MK, dan Epcot en daarna de parade bij MK lijkt me zonde van alle reistijd.
    Maar...alles kan natuurlijk, maar is het slim ? Dat hangt echt van jullie zelf af.
    Als je alles precies planned, ben je niet flexibel, bv. als het een middag hoost van de regen (komt nogal eens voor daar.
    Succes, Eric

  6. Top | #46
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Alles is altijd haalbaar, het hangt er gewoon vanaf wat je wil zien, en of je bereid bent om heeeel vroeg op te staan.
    Je moet gewoon keuzes maken, als je alles in Orlando één keer wil zien, heb je aan drie weken denk ik nog niet genoeg.
    Maar waarom zou je je zo vastpinnen op een vast programma? Kijk gewoon hoe leuk je het vind, en kijk ter plaatse wat je kan doen.
    Hele dag MGM is rijkelijk veel, als je daardoor andere parken niet kan zien.....
    Van park naar park kost ook veel tijd, dus eerst MK, dan Epcot en daarna de parade bij MK lijkt me zonde van alle reistijd.
    Maar...alles kan natuurlijk, maar is het slim ? Dat hangt echt van jullie zelf af.
    Als je alles precies planned, ben je niet flexibel, bv. als het een middag hoost van de regen (komt nogal eens voor daar.
    Succes, Eric

    Om op planning terug te komen Eric , Hoe kan het eigenlijk dat je als nederlander bij Disney geen planning kit kan bestellen.
    Je moet dan uk resident zijn of amerikaan?
    Ik heb hem niet zo zeer nodig omdat ik aardig bekend ben met Disney world( 6 de keer ).
    Maar voor de andere forumers misschien een uitkomst, :? Ik had het ook wel leuk gevonden hoor ! Ik hou wel van frutsels en foto's en plaatjes van alles wat met orlando te maken heeft.
    Maar om op de vraag terug te komen , Eigenlijk worden wij gewoon gediscrimineerd dat wij dat niet mogen ontvangen! :?
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Alles is altijd haalbaar, het hangt er gewoon vanaf wat je wil zien, en of je bereid bent om heeeel vroeg op te staan.
    Je moet gewoon keuzes maken, als je alles in Orlando één keer wil zien, heb je aan drie weken denk ik nog niet genoeg.
    Maar waarom zou je je zo vastpinnen op een vast programma? Kijk gewoon hoe leuk je het vind, en kijk ter plaatse wat je kan doen.
    Hele dag MGM is rijkelijk veel, als je daardoor andere parken niet kan zien.....
    Van park naar park kost ook veel tijd, dus eerst MK, dan Epcot en daarna de parade bij MK lijkt me zonde van alle reistijd.
    Maar...alles kan natuurlijk, maar is het slim ? Dat hangt echt van jullie zelf af.
    Als je alles precies planned, ben je niet flexibel, bv. als het een middag hoost van de regen (komt nogal eens voor daar.
    Succes, Eric

    Om op planning terug te komen Eric , Hoe kan het eigenlijk dat je als nederlander bij Disney geen planning kit kan bestellen.
    Je moet dan uk resident zijn of amerikaan?
    Ik heb hem niet zo zeer nodig omdat ik aardig bekend ben met Disney world( 6 de keer ).
    Maar voor de andere forumers misschien een uitkomst, :? Ik had het ook wel leuk gevonden hoor ! Ik hou wel van frutsels en foto's en plaatjes van alles wat met orlando te maken heeft.
    Maar om op de vraag terug te komen , Eigenlijk worden wij gewoon gediscrimineerd dat wij dat niet mogen ontvangen! :?
    Ik weet nog wel een truukje daarop...

    Wij hebben een huis in Florida,
    Stuur maar ff een PMmetje sturen naar mij... ik bestel 't voor dáár... maar ik kan er maar 1 op dat adres ontvangen...
    Juli ben ik daar weer en neem ze het mee terug, en wat jullie er dan zelf meedoen moeten jullie zelf weten... :lol: :lol: :lol:

  8. Top | #48
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Om op planning terug te komen Eric , Hoe kan het eigenlijk dat je als nederlander bij Disney geen planning kit kan bestellen.
    Ik heb hem gewoon kunnen bestellen, een paar jaar geleden (zo'n anderhalf jaar ofzo).

    Edit: ik zie nu ook waarom het toen wel kon en nu niet meer. Toen konden we nog de plaatsnaam gewoon zelf invullen. Nu staat er gewoon standaard United Kingdom :cry:
    Helaas hebben we een videoband en geen dvd, anders zag ik nog wel andere mogelijkheden :wink: :?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  9. Top | #49
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Om op planning terug te komen Eric , Hoe kan het eigenlijk dat je als nederlander bij Disney geen planning kit kan bestellen.
    Je moet dan uk resident zijn of amerikaan?
    Daar vraag je me zowat.....
    Ik heb geen idee, heeft iemand wel eens geprobeerd gewoon zo'n kit te bestellen? Wie weet lukt het gewoon. Of een brief schrijven aan Disney dat je het discriminatie vind....
    Ik weet het dus echt niet, iemand een idee?
    Eric

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eric
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Om op planning terug te komen Eric , Hoe kan het eigenlijk dat je als nederlander bij Disney geen planning kit kan bestellen.
    Je moet dan uk resident zijn of amerikaan?
    Daar vraag je me zowat.....
    Ik heb geen idee, heeft iemand wel eens geprobeerd gewoon zo'n kit te bestellen? Wie weet lukt het gewoon. Of een brief schrijven aan Disney dat je het discriminatie vind....
    Ik weet het dus echt niet, iemand een idee?
    Eric
    Een brief schrijven heeft ook geen nut...

    En eigenlijk een beetje logisch... ze hebben ons helemaal niet nodig...



    Hieronder wat "Facts and Figures".


    Visitors per year: Disneyland Resort, Ca. - Walt Disney World Resort Fl. (2005) 100%

    Extrapolation figures visitors % cut/year

    Citizens from- in %

    95% US Citizens (including 36% floridians)
    1 % Asian Citizens
    2 % South American citizens
    1% African Citizens
    1% European, oceania and the rest of the world Citizens

    En wij horen bij laatste in het rijtje...

    Zo zie je maar weer...
    Van die laatste ene procent is ongeveer 30 % afkomstig uit de UK
    Wat daar van overblijft 70% van die laatste procent, is minder dan ééntiende % afkomstig uit nederland...
    En dan hebben we het óók nog over cijfers van bezoekersaantallen gerekend over Beide parken...

    Wij zijn maar een te verwaarlozen miniscuul spelertje, in dit grote geheel...

    Wij zijn helemaal niet interessant voor de Walt Disney Company... tenminste, wat de 2 Amerikaanse parken betreft.

    .



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •