Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 4 van de 42 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 40 van de 413

Onderwerp: Welk theme park / Welk attractie park??

  1. Top | #31
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Of je wat mist in Epcot Center? Daar kan ik heel duidelijk over zijn: JA!!

    Ik vind Epcot het leukste park, voor volwassenen dan. De spectaculaire attracties Test Track en Mission:Space voorop, en de landenpaviljoens in de World Showcase op zeer kleine achterstand zijn echt mijn favorieten. De paviljoens The Land en The Sea zijn ook leuk, en heel erg educatief. Die zijn - naast de landenpaviljoens - ook zeer geschikt voor kleinere kinderen.

    Waarom trek je er niet wat meer tijd voor uit en bezoek je beide parken? Of je komt gewoon volgend jaar nog een keertje terug .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #32
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Magic Kingdom of Epcot

    Als je nou echt moet kiezen.... Dan zou ik met zijn vieren lekker naar Epcot gaan, vooral om dat je al naar Disney Parijs bent geweest, wat toch veel overeenkomsten vertoont met het MK, en Epcot is echt iets unieks.
    Maar....zoals vorige spreker al zei, heb je geen mogelijkheid voor allebei (ofschoon je dan weer eigenlijk naar AK moet gaan ook)...
    Of, als je maar een dag hebt, s'morgens op tijd naar Epcot, dan om uur of vier even pauze in een disney hotel, en dan 's-avonds naar MK (als ze tenminste die avond open zijn)?
    Keuzes, keuzes, wat kan het leven zwaar zijn.
    Eric

  3. Top | #33
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard Epcot.

    Epcot is ook de favoriet van mijn zoon al toen hij 5 was. Hij is nu bijna 7 en hunkert terug naar epcot. hij vindt universal ook helemaal te gek. Zo geweldig dat hij moest huilen, toen we weer naar huis moesten.Groetjes maris. :wink:

  4. Top | #34
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard

    Voor mijn kinderen (5 keer geweest vanaf 5 jaar tot 10 jaar oud), tweeling jongens, is Epcot verreweg het leukste Disney park :lol: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #35

    Standaard

    Grappig dat dit draadje weer opgepikt is. Bijna een jaar geleden, schreef ik dat we in dubio waren, welk park te bezoeken. In mei 2005 zijn we naar o.a. Orlando geweest, en hebben Disneyworld, Animal Kingdom, en de Universal en Islands of Adventure bezocht. Vooral Universal en Islands vonden wij erg leuk. Magic Kingdom viel iets tegen.
    Maar voor ons gevoel waren we tekort in Orlando, 5 dagen maar, dus we hebben besloten om dit jaar weer te gaan.(en nu iets langer) En nu staan de MGM studios, misschien Epcot, een waterpark en weer Universal op het "to do"lijstje.

    gr
    Carin

  6. Top | #36
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    92

    Standaard

    Hallo Carin,

    Zoals je ziet zijn vele forummers zeer te spreken over Epcot en kids. Je hoeft dus niet bang te zijn of het wat voor kinderen is, dat is het dus.

    Future World om zijn vele ontdek en experimenteer dingen, World Showcase is leuk omdat er in ieder paviljoen wat anders is te ontdekken en .......... omdat de kinderen door het kleuren van een masker een leuke Disney miniposter kunnen 'verdienen'. De bedoeling is om in ieder paviljoen een stukje masker te kleuren waarna het kind een stempel ontvangt. Zijn alle stempels verzameld dan is de miniposter voor de kleine. Het is voor de kinderen -en voor de ouders- een paar uur uit de enorme drukte en dat schijnen ze helemaal niet erg te vinden. :lol:

    groet
    Trainspotters

  7. Top | #37
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard Welke pretparken bezoeken.

    Hallo

    Zoals jullie in florida algemeen kunnen zien gaan we in juli naar florida.
    Tijdens onze rondreis zijn we 5 volle dagen in Orlando en één dag onderweg van Tampa naar Orlando

    Mijn vraag is nu welke pretparken moet ik zeker gedaan hebben.

    Ik dacht aan:

    Dag van Tampa naar Orlando
    --> Busch Garden en mss Cypress Garden

    Orlando
    Dag 1
    --> Magic Kingdom
    Dag 2
    --> Epcot
    Dag 3
    --> Seaworld en mss Wet'n Wild
    Dag 4
    --> MGM-Studios
    Dag 5
    --> Universal Studios.

    Nu heb ik al veel gehoord dat Universal bestaat uit twee parken maar moet je ze allebei doen of is er een dat echt beter is dan het ander
    Ook zijn wij al twee maal naar Eurodisney geweest en heb ik gehoord dan Magic Kingdom vergelijkbaar is ermee (alleen groter).
    We twijfelen nog aan Wet'n Wild om dan een namiddagje rust te nemen of gewoon wat later naar Seaworld te gaan en het een dagje rustigere te doen omdat we dan toch al bijna twee weken onderweg zijn.

    Wat is jullie mening erover?

  8. Top | #38
    Newbie
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Berichten
    3

    Standaard Re: Welke pretparken bezoeken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door YvesL
    Hallo

    Zoals jullie in florida algemeen kunnen zien gaan we in juli naar florida.
    Tijdens onze rondreis zijn we 5 volle dagen in Orlando en één dag onderweg van Tampa naar Orlando

    Mijn vraag is nu welke pretparken moet ik zeker gedaan hebben.

    Ik dacht aan:

    Dag van Tampa naar Orlando
    --> Busch Garden en mss Cypress Garden

    Orlando
    Dag 1
    --> Magic Kingdom
    Dag 2
    --> Epcot
    Dag 3
    --> Seaworld en mss Wet'n Wild
    Dag 4
    --> MGM-Studios
    Dag 5
    --> Universal Studios.

    Nu heb ik al veel gehoord dat Universal bestaat uit twee parken maar moet je ze allebei doen of is er een dat echt beter is dan het ander
    Ook zijn wij al twee maal naar Eurodisney geweest en heb ik gehoord dan Magic Kingdom vergelijkbaar is ermee (alleen groter).
    We twijfelen nog aan Wet'n Wild om dan een namiddagje rust te nemen of gewoon wat later naar Seaworld te gaan en het een dagje rustigere te doen omdat we dan toch al bijna twee weken onderweg zijn.

    Wat is jullie mening erover?
    Je moet niet vergeten datg een paar uurtjes rust wel fijn zijn, anders ben je helemaal kapot. Wat betreft MK tegenover DLRP, er staan in MK maar een paar andere attracties, zoals Splash Mountain (aanrader) en Jungle Cruise. Ik ga dit jaar ook en wil per se naar MK voor Splash Mountain en de rest. Ik zou Busch Gardens alleen doen, zonder Cypress dus.

  9. Top | #39
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Daar ben ik het helemaal mee eens alleen zou ik proberen 2 dagen voor Universal uit te trekken omdat het ook 2 parken zijn , En allebei zeer de moeite waard!! Zitten jullie volgens jullie planning 26 juli in Universal ??? :?: Greetings Marisca.
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #40
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    20

    Standaard

    We komen normaal de 20ste juli aan in Orlando
    En vertrekken de 26ste juli terug.
    We gaan dan langs silver springs naar st augustine.
    Is Cypress Garden dan niet echt de moeite.

    Ik twijfelde nog om ofwel op de 26ste voor we vertrekken uit orlando seaworld te doen en na de middag naar St Augustine te rijden. Op deze manier creeer ik een extra dag voor de twee universal te bezoeken.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •