Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: dianne.gloudemans

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    17

    Standaard Even voorstellen: dianne.gloudemans

    Hoi allemaal,

    Ik heb in 2004 Florida bezocht en was helemaal verkocht. Vooral de Disneyparken waren geweldig maar ook Universal, Seaworld en een week rondje Florida gedaan.

    Na Zuid-west Amerika, Mexico en een cruise werd onze zoon Thijs geboren dus zochten we het dichterbij huis op : Dordogne, Oostenrijk en in juni Toscane.

    Toch begint het weer te kriebelen dus ik wil eigenlijk in het najaar 2010 of voorjaar 2011 toch weer naar Orlando !

    Hoop weer veel info van de fora te halen, vakantie met een kind van 2,5/3 is natuurlijk toch weer anders dan met z'n tweetjes !

    Groetjes,

    Dianne Gloudemans-Rovers

  2. Top | #2
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Even voorstellen: dianne.gloudemans

    Hallo Dianne,

    Welkom op dit gezellige forum!! Informatie genoeg te vinden, en reizen met een klein kind is anders, maar zeker niet minder geweldig! Je zult hier zeker genoeg tips vinden, lees vooral veel reisverslagen er zijn er al meer met kids je voor gegaan:-D

  3. Top | #3
    Newbie wasp's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    10

    Standaard Re: Even voorstellen: dianne.gloudemans

    Hoi ,

    Welkom op het forum !

    Ik ben net terug (gisteren) uit Florida, en ondanks de kou deze keer, toch weer een super vakantie.
    Veel plezier alvast daar.

    Gr Wasp

  4. Top | #4
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    11

    Standaard Re: Even voorstellen: dianne.gloudemans

    Hallo Dianne,

    Onze zoon (ook Thijs ;-)) ging voor het eerst met ons mee naar Orlando toen hij 2 jaar en 2 maanden was.
    Hij vond het geweldig! We zaten in een hotel en gingen bijna elke dag wel op pad. Zo zijn we uiteraard naar de Disneyparken, Universal en SEaworld geweest. Maar we zijn ook naar het Tampa Zee aquarium, Silver Springs, Cape Canaveral en Daytona geweest.
    In mei gaat hij voor de 3e keer en tijdens deze vakantie wordt hij 5.
    Als je hem vraagt waar hij het liefste heen gaat op vakantie is het Amerika hoor!! hij is al net zo "gek" als zn pa en ma!

    Ik raad het aan hoor..lekker jong gaan, je kan écht wel heel veel doen met een kleine erbij.
    Dit jaar zitten wij in een 2 kamer appartement in Oak Plantation Village, dus heeft hij zijn eigen slaapkamer.

    Veel plezier met de voorpret!

    Groetjes, Regina

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    17

    Standaard Even voorstellen: dianne.gloudemans

    Hoi, ik ben Dianne Gloudemans-Rovers en wil samen met mijn man en zoon van 10 in april/mei 2018 weer naar Florida. Dit zal onze derde keer worden. De eerste keer was in het voorjaar 2004 met z'n tweetjes. In 2010 in het najaar ( zoon was toen bijna 3) en in 2018 dus voor de derde keer.

    Zins ons besluit al weer lekker aan het genieten van al die reisverslagen...dus dat wordt 52 weken voorpret.

    Eerste taak wordt het boeken van de vluchten. Rechtstreeks of met ( acceptabele tussenstop) vanuit A'dam, Düsseldorf of Brussel. De prijs is hierbij zeker bepalend wat het gaat worden. We willen gaan van zaterdag 21-4 t/m 11-5 dus ik verwacht dat deze vanaf half/eind mei wel beschikbaar zijn.

    De vorige keren al andere delen van Florida bezocht dus dit keer het plan om gehele tijd in omgeving Orlando een villa te huren met eigen zwembad. Tips hiervoor zijn welkom: rechtstreeks , via reisbureau etc.

    En dan natuurlijk nog een goede deal voor auto-huur!

    Het plannen kan beginnen. Ik hoop weer veel inspiratie op dit forum op te doen

  6. Top | #6
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Opnieuw voorstellen: dianne.gloudemans

    Dag Dianne, welkom op dit forum.. uuh wederom op dit forum :-)
    Alvast heel veel voorpret toegewenst !!
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Opnieuw voorstellen: dianne.gloudemans

    Welkom terug Dianne, veel plezier met het plannen en de lekker lange voorpret!
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •