Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Ponderosa failliet? [NEE]

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker looney's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Hemiksem (Belgium)
    Berichten
    47

    Standaard Re: Ponderosa failliet?

    nou ik ga al vast en zeker niet meer. Vond het zwaar tegenvallen! Slechtste restaurant van de hele vakantie
    voor alle Florida trips (2010-2012-2014-2018), Washington en NY (2016) en die van de Westkust (2017)
    zie http://onze-trips.blogspot.com

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker weimar's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    Amersfoort
    Berichten
    85

    Standaard Re: Ponderosa failliet?

    Ik geef toe, het kost niets. Maar we zijn er dit jaar toch weer heen gegaan (t.o. hotel na aankomst in Orlando, moe en geen zin om te zoeken). Het was op zich te eten, alleen was alles heel zoet, vooral de sidedishes. Sweet potato casserole hoort zoet, maar dit was extra gezoet! En dat gold voor meer onderdelen van het eten. En het cornbread is niet lekker.
    Maar toegegeven, het is goedkoop. En smaken verschillen gelukkig.

    Volgende ochtend ontbeten bij Dennys, dat is wel een favoriet van ons (en Dunkin, voor koffie en donuts).
    Tip: gebruik Tripadvisor om de lokale favorieten te achterhalen. Werkt niet altijd, maar helpt een goed eind op weg.

  3. Top | #23

    Standaard Re: Ponderosa failliet?

    Wij zijn net terug uit Orlando, en hebben er juist erg lekker gegeten bij de Ponderosa op I-drive (heerlijke chicken breast). Ook Sizzler was favoriet en natuurlijk de Dunkin.

    Voor s'avonds vind ik Sweet Tomatoes op I-drive een aanrader. Een salade en soepbar voornamelijk (is weer eens wat anders dan steak en patat), maar ook verschillende pasta's en foccacia's. Zeker proberen!

  4. Top | #24

    Standaard Re: Ponderosa failliet?

    zou super jammer zijn als ponderosa dicht is.
    dit was een fijn en goedkoop eethuisje



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •