Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 99 van de 101 EersteEerste ... 4989979899100101 LaatsteLaatste
Resultaten 981 tot 990 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #981
    Vaste Bezoeker frankz's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    104

    Standaard Re: Alamo Gold pakket of niet?

    ok bedankt voor jullie advies. Heb dan toch maar gekozen om via de oosterburen een super inklusiv plus gekozen. Weet iemand trouwens of het bedrag gelijk van de cc wordt afgeschreven of doen ze dat pas in Amerika.En is de eerste mail gelijk je contract of krijg ik later nog een ander mailtje.

  2. Top | #982
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: gold o not

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    .........Stel je werkt bij transavia, daar hebben ze in Amerika echt nog nooit van gehoord. Je komt je auto halen en ze vragen om een bewijs. Je laat je id van transavia zien en dan?
    Of je werkt bij centerparcs, en je laat daar een bewijs van zien, ook daar hebben ze nooit van gehoord maar je werkt dan wel in de travel industry.
    Ze hebben daar ook internet en vele sites zijn ook in het Engels....................:mrgreen:

  3. Top | #983
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Alamo Gold pakket of niet?

    Vaak wil men nog weleens vragen om een IATA nummer of een PCC...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  4. Top | #984
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2011
    Berichten
    29

    Standaard Re: Alamo Gold pakket of niet?

    Ik moet binnenkort telefonisch reserveren in Amerika., ivm handicap
    Zo te zien kennen ze daar geen pakketten.
    Dit vind ik op de or via Online Check-In or Save Time.

    Greenhouse Gas Emissions Offset ($1.25/Rental)

    Infant Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt)

    Child/toddler Seat ($9.99/Day; $60.00/Max Amt)

    Gps Navigation Device ($11.99/Day; $69.65/Week; $179.99/Max

    Collision Damage Waiver Full ($16.99/Day)

    Extended Protection ($12.44/Day)

    Personal Accident Insurance/persone ($8.00/Day)

    Roadside Plus ($4.99/Day)

    Return Fuel at any level ($3.04/gal) No refund will be given for unused fuel.


    Wat is het beste om af te sluiten qua verzekeringen?
    Dat roadside is een soort WW? Ik reis nl alleen met de kids en geen technische autokennis

    Fuell at Amy level is dat de tank gevuld is tot bepaald punt en dat de tank bij inleveren weer even vol moet zijn?

    Alvast bedankt!

  5. Top | #985
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Alamo Gold pakket of niet?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flora44 Bekijk Berichten
    Ik moet binnenkort telefonisch reserveren in Amerika., ivm handicap
    Waarom zou je telefonisch moeten reserveren onder de "Amerikaanse" = onvoordelige voorwaarden? Lukt dat echt niet via de hier bekende brokers? Tenzij de auto met een rolstoellift uitgerust moet zijn kan je toch via Alamo.com en een offerte vragen als Nederlandse klant?

    Het zou me verbazen als je niet gewoon het Goldpakket kunt boeken. In dit tarief is de eerste tank benzine inbegrepen. Je brengt de auto zo leeg mogelijk terug.

    Roadside plus is een persoonlijke keuze, je vind de voorwaarden op de site van Alamo.

    Van de Alamo site:
    Mobility Device Equipped Vehicles - Alamo

    What types of mobility devices does Alamo offer? How much notice should I provide if I want to rent a car equipped with a mobility device?
    Alamo is committed to providing a range of mobility devices for our customers with disabilities. Hand controls, spinner knobs, and pedal extenders are available at no additional charge. At this present time, we do not offer vehicles equipped with wheelchair lifts. In many metropolitan areas, you can find specialty companies that provide vehicles with wheelchair lifts and other devices for both long term and short term rentals.
    Reserving a mobility device equipped vehicle:
    Alamo typically requires two business days notice. However, at certain major airport locations, mobility device equipped vehicles may be available with as little as 24 hour notice. Please note that our ability to provide mobility device equipped vehicles may vary based on the availability of mechanics that are qualified to install the devices.
    To make a reservation, please call our Contact Center at 1-800-651-1223.
    TTY: 1-800-522-9292
    Laatst gewijzigd door Teleton; 26-06-12 om 15:20.



  6. Top | #986
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: gold o not

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door chippie Bekijk Berichten
    ... stel je werkt voor een of ander klein reisbureautje, hoe bewijs je dat ...
    Denk dat die wel via andere kanalen boeken, want reisburos zullen ongetwijfeld een contract hebben met de verhuurmaatschappijen.
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #987
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Berichten
    24

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Voor ons is het de eerste keer dat we een auto gaan huren en ik heb inmiddels veel informatie op dit forum gelezen en al op veel autoverhuur sites gekeken [oa usareisen.de, driveusa.de, eautohuur.nl, car3000, holidayautos.de].

    Ik ben inmiddels het overzicht helemaal kwijt maar volgens mij zijn hier een aantal lezers die het een leuke "sport" vinden om zo goedkoop mogelijk een auto te huren [met de juiste verzekeringspakket ed erbij]. Dus nu is mijn vraag zouden jullie mij willen helpen met het vinden van een goede huurauto deal!

    Op 22 okt'12 vliegen wij met ArkeFly naar Sanford en op 5 nov'12 vandaar uit ook weer terug. 2 volwassenen, we zullen allebei rijden + 2 dochters [13 & 12 jr] de nodige koffers [de terugweg meer aangezien we Comfort Class vliegen en dan 35 kg, in 2 koffers verpakt, mogen meenemen].
    Ik zit aan een midsize-SUV te denken; we zullen niet al die tijd alle koffers in de auto hoeven mee te nemen. [maar ben wel benieuwd of jullie vinden dat het een maatje groter zou moeten zijn]

    Via driveusa is een midsize-SUV [Hyundai Santa Fe or sim.] met een Super Inclusive-Plus Package € 413,57
    Op zich vind ik dat een mooie prijs maar ben benieuwd of jullie iets anders kunnen vinden :wink:

  8. Top | #988
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Wij hadden met ons tweetjes een midsize suv, dodge journey.
    Wij moesten de bank achter omklappen om onze koffers er in te krijgen( hebben wel 2 grote , harde koffers). Dus maar net voldoende plaats.

  9. Top | #989
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Ik zou voor 4 personen een slagje groter nemen, standard SUV, of voor een paar tientjes p/w meer zelfs een fullsize, nog stoerder, lust wel iets meer :-)

    Maar ook een minivan zou een optie kunnen zijn, ook groot genoeg. Mid-size SUV wordt krap.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #990
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Auto huren 2010-2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laanvdj Bekijk Berichten
    Wij hadden met ons tweetjes een midsize suv, dodge journey.
    Wij moesten de bank achter omklappen om onze koffers er in te krijgen( hebben wel 2 grote , harde koffers). Dus maar net voldoende plaats.
    Heb wat dat betreft met de Journey geen probleem gehad, zelfs de achterbank hoefde met 2 Samsonites en nog 1 grote koffer niet plat :



    Laatst gewijzigd door PENPE; 28-06-12 om 20:32. Reden: Op verzoek moderator foto's geresized
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •