Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 22 van de 101 EersteEerste ... 1220212223243272 ... LaatsteLaatste
Resultaten 211 tot 220 van de 1003

Onderwerp: Auto huren 2010-2012

  1. Top | #211
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    En hoe zit het met de oplader in de auto, is dat anders?
    Nee hoor, dat is niet anders. Kan wel zijn dat je even moet zoeken naar de aansluiting omdat de plek niet altijd even logisch is, of omdat de aansluiting in het dashboard of in de console is weggewerkt.



  2. Top | #212
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Dank je, dan hoef ik geen rare vervormers te kopen

  3. Top | #213
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Berichten
    475

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Goed nieuws! In februari toen we onze auto ophaalden bij Hertz zagen we de aankondiging dat vanaf mei 2010 Hertz autoverhuur ook een afdeling op Orlando international airport krijgt. Hoef je dus niet meer eerst met het busje naar hun kantoor buiten het vliegveld gebracht te worden om je huurauto op te halen. Dat scheelt weer tijd.

  4. Top | #214
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Roberto_ Bekijk Berichten
    Ik heb op de site van TomTom gekeken en gezien dat ik deze kaart kan downloaden(tegen betaling). Kan ik dit er zo opzetten en vervolgens gewoon gebruiken aldaar?
    Wel je europese kaart eerst backuppen. Want die zal eraf moeten alvorens je USA kaart erop past (tenzij je een oudere one hebt die nog een SD kaart heeft). Kijk wel welk model je hebt en hoeveel intern geheugen die heeft.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #215
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Berichten
    153

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Want die zal eraf moeten alvorens je USA kaart erop past (tenzij je een oudere one hebt die nog een SD kaart heeft). Kijk wel welk model je hebt en hoeveel intern geheugen die heeft.
    Niet alle Tom Toms hebben een mogelijkheid tot het aanschaffen van een Amerikaanse kaart. Mijn Tom Tom van nog geen jaar oud en gekocht voor 325 euro had dat namelijk. Wij hebben toen in Amerika een refurbished Magellan gekocht voor $65. Deze is supergoed en veel sneller dan mijn huidige, 3 maanden oude Tom Tom HD Live. CompUSA zit vlak bij Orlando Florida Mall en verkoopt refurbished navigatiesystemen.

  6. Top | #216
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    49

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Thx voor die tip, dat is idd net zo duur als die kaarten. Ik zal eens kijken of het lukt binnenkort

    Ik heb btw bij Alamo een auto gehuurd, Gold + Underage pakket, daar zit geen Roadside Service Plan bij. Nemen de meesten hier dat er nog bij of is dat niet aanbevolen?

  7. Top | #217
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Auto huren 2010

    RSP wordt door sommigen erbij genomen.
    Is een soort wegenwacht service. Het is persoonlijk hoever je wilt gaan.
    Lekke bandenwissel, lege tank, sleutel in de afgesloten auto enz.
    Door je pakket ben je goed verzekerd, dat in ieder geval.

    Knaapje

  8. Top | #218
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Zoals sommige misschien al gelezen hebben op mijn weblog, zit ik te kijken of ik toch niet een wat grotere auto kan huren .... :-\" . Voor nu heb ik bij usareisen.de via alamo de Equinox gehuurd, zoals al jaren. Voor de prima prijs van EUR 230 voor 8 dagen (30 april - 8 mei).

    Als ik groter wil, wil ik natuurlijk ECHT groter :mrgreen:. Ik zie op de website van usareisen.de, dat ik de Fullsize SUV voor EUR 361 kan boeken. Dat vind ik voor 8 dagen wel aanzienlijk prijziger, terwijl ik op Miami kans heb dat ik die 'gratis' meekrijg :wink:. Alhoewel ik de laatste 2 keer in een Rav4 wegreed daar; groter was er toen niet :-k.

    Wat ik eigenlijk ECHT eens een keer wil, is een Suburban of Escalade of Tahoe of zo. Ik zie die bij usareisen ook, maar dan voor de 'vriendelijke' prijs van EUR 660 voor die 8 dagen. Dat ga ik dus NIET doen. Op eautohuur kom ik niet goedkoper uit (en zie ik die allerduurste klasse niet eens). Heeft iemand tips, of andere aanbiedingen gezien, bij andere verhuurders, of ideeën ? Elke hulp is welkom, en anders gokken we toch maar weer op een mooie Fullsize op Miami Airport, of anders bijbetalen voor een mooie Suburban of zo :mrgreen: ! Vind ik ook niet erg, maar als ik voor EUR 100 bijbetalen zekerheid heb, dan weet ik het wel :wink: !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #219
    Florida Groupie mrloes's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    Nbr.
    Berichten
    307

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Misschien even informeren bij USCarhire.co.uk of USrentacar.co.uk ??

  10. Top | #220
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Auto huren 2010

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mattrob Bekijk Berichten
    Elke hulp is welkom, en anders gokken we toch maar weer op een mooie Fullsize op Miami Airport, of anders bijbetalen voor een mooie Suburban of zo :mrgreen: ! Vind ik ook niet erg, maar als ik voor EUR 100 bijbetalen zekerheid heb, dan weet ik het wel :wink: !


    Kijk eens bij http://www.carhireagency.com

    Pick Up Location : Miami Airport Pick Up Date : 30 / 04 / 2010 - 12:00Drop Off Location : Miami Airport Drop Off Date : 08 / 05 / 2010 - 12:00 No. of Days : 8

    Tahoe £249.29
    En dan kun je nog korting krijgen per mail van maximaal 26 pond .

    Ook kun je kijken bij http://www.alamo.co.uk/brits heb je een trailblazer voor £234.43
    Ook voor 8 dgn is ook leuk, zeker als je meerdere bestuurders wilt.

    Pick up location: 30 Apr 2010 12:00 - Miami, International AirportDrop off location: 08 May 2010 12:00 - Miami, International AirportTotal days: 8
    Trailblazer £234.43

    vr gr

    Rick
    Laatst gewijzigd door Sunshine State; 25-03-10 om 22:40.
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •